eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego - ZSI - do Zarządzania PWiK Spółka z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2007-06-29

Szczecinek: Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego - ZSI - do Zarządzania PWiK Spółka z o.o.
Numer ogłoszenia: 109074 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o., ul. Cieślaka 6A, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3728700, fax 094 3740735.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.szczecinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego - ZSI - do Zarządzania PWiK Spółka z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu i oprogramowania oraz wdrożenie i uruchomienie zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI) dla potrzeb PWiK Spółka z o.o. o wartości nie przekraczającej 211 000 Euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.15.00 - Oprogramowanie systemowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.78.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2.posiadają doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Oferent spełnienia warunki art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 3 do siwz) (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone oświadczenia przez każdego z nich) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 4. Wykaz co najmniej dwóch (2) dostaw z wdrożeniem Zintegrowanego Systemu Informatycznego w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości każdej z nich wynoszącej co najmniej 500 000 zł brutto i wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy (z wykorzystaniem załącznika nr 4 do SIWZ) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały należycie wykonane, przy czym: a) minimum jedna dostawa z wdrożeniem musi być zrealizowana dla przedsiębiorstw świadczących usługi w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; b) druga dostawa z wdrożeniem zrealizowana dla sieciowych przedsiębiorstw sektorowych świadczących usługi związane z produkcją, przesyłem, dystrybucją oraz sprzedażą detaliczną (tj. przedsiębiorstwa ciepłownicze, energetyczne, wodociągowo-kanalizacyjne), Przez zamówienie podobne zamawiający rozumie zamówienie obejmujące dostawę i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego obejmującą minimum poniższe moduły: 1.1. Biling - rozliczanie sprzedaży 1.2. Finanse - księgowość 1.3. Biuro Obsługi Klienta 1.4. Internetowe Biuro Obsługi Klienta 1.5. Obieg informacji w przedsiębiorstwie 1.6. Środki Trwałe 1.7. Kadry-Płace 1.8. Gospodarka materiałowa 5. Rachunek zysków i strat stanowiący część sprawozdania finansowego, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innego dokumentu/ów określających obroty - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- za ten okres potwierdzający osiągnięcie w każdym z ostatnich lat obrotowych obrót (przychód netto ze sprzedaży) w kwocie minimum 2 000 000 PLN. 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500 000 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.szczecinek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. Ul. Cieślaka 6A 78-400 Szczecinek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 11:00, miejsce: PWiK Spółka z o.o. Szczecinek, ul. Cieślaka 6a, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PWiK Spółka z o.o. z siedzibą w Szczecinku planuje ubiegać się o współfinansowanie przedmiotowej inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego (RPO WZ) Oś priorytetowa 3. Rozwój społeczeństwa informacyjnego. Według stanu na dzień publikacji ogłoszenia PWiK jest w trakcie przygotowywania niezbędnej dokumentacji. PWiK nie uzależnia jednak realizacji przedmiotowego zamówienia od przyznania środków z RPO WZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.