To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-18
Ogłoszenie nr 109067 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Słupsk: Przebudowa ul. Szafranka i ul. Aluchny-Emelianow w Słupsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 66030-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, krajowy numer identyfikacyjny
221221715, ul.
ul. Przemysłowa
73,
76-200
Słupsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
+48 59 841 00 91, faks
+48 59 848 37 35, e-mail
zim@zimslupsk.com
Adres strony internetowej (URL): www.zimslupsk.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Szafranka i ul. Aluchny-Emelianow w Słupsku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZIM.ZP.II.341/7/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych pn. "Przebudowa ul. Szafranka i ul. Aluchny-Emelianow w Słupsku", w szczególności: 1) roboty drogowe: a) jezdnia o nawierzchni bitumicznej (SMA) o łącznej szerokości 9,0 m obustronnie ograniczona krawężnikami, b) obustronnie chodniki o nawierzchni z kostki betonowej i z płyt chodnikowych, c) wlot ul. Szafranka na skrzyżowaniu z ul. Hubalczyków jako podporządkowany z wydzielonym pasem do lewoskrętu, d) rozbudowa przejść dla pieszych w ciągu ul. Hubalczyków o przejazd dla rowerzystów, e) skrzyżowania ul. Aluchny Emelianow z ulicami: Posmykiewicza, Sojki, Szarmacha, Bytnerowicza, dwiema odnogami o tej samej nazwie oraz ul. Szafranka z ulicami: Kijowskiego, Kwapisza, Repelowskiego, Trzeciak i Ziei w postaci skrzyżowań zwykłych z wyniesioną tarczą skrzyżowania, f) skrzyżowanie ul. Szafranka z ul. Łady Cybulskiego w postaci małego ronda o średnicy zewnętrznej 26,0 m, g) zatoka autobusowa szerokości 3,0 m i nawierzchni z betonu cementowego, h) zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej, i) ścieżki rowerowe o szerokości 2,0 - 2,5 m o nawierzchni z betonu asfaltowego w kolorze czerwonym, j) płytki z wypustkami dla niewidomych, k) odwodnienie spadkami podłużnymi i poprzecznymi, l) wycinka drzew, m) humusowanie i obsianie trawą zieleni. 2) roboty elektryczne: a) budowa linii kablowych oświetleniowych YAKY 4 x 25 mm2, b) montaż latarń, c) demontaż istniejącego oświetlenia, d) przełożenie istniejącego kabla 0,4 kV Energa-Operator S.A., e) osłonięcie istniejącego kabla 0,4 kV Energa-Operator S.A., f) ułożenie rury osłonowej obok istniejącego kabla 15 kV Energa-Operator S.A. 3) roboty sanitarne: a) sieć kanalizacji deszczowej z rur PVC 200, 315, b) wpusty deszczowe, c) regulacja istniejącego uzbrojenia, 4) stała organizacja ruchu, 5) roboty nie ujęte w dokumentacji projektowej: a) ułożenie około 65 m tymczasowej drogi szerokości 3 m łączącej ulicę Szafranka i Łady Cybulskiego w celu zapewnienia dojazdu do ulicy Aluchny Emelianow na czas robót. Drogę należy wykonać z płyt pochodzących z rozbiórki nawierzchni ulicy Aluchny-Emelianow, b) odwóz płyt z demontażu na odległość do 7 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2.WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST OPRACOWAĆ, PRZED ZAWARCIEM UMOWY, HARMONOGRAM RZECZOWO-FINANSOWY REALIZACJI ROBÓT UWZGLĘDNIAJĄCY: a) rozliczenie miesięczne każdej branży z wyszczególnieniem robót w danej branży, b) podział na lata tj. w 2017 r. obejmujący płatności do wysokości 2.000.000,00 zł i w 2018 r. obejmujący pozostałą należność za wykonanie przedmiotu zamówienia. Podczas przygotowywania harmonogramu rzeczowo-finansowego należy w pełni uwzględnić niekorzystne warunki atmosferyczne mogące ograniczyć postęp robót, które okresowo wystąpią na obszarze ich prowadzenia. 3. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określa DOKUMENTACJA PROJEKTOWA ORAZ SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH opracowane przez Annę Wąchnicką prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: AMW Biuro Projektów Anna Wąchnicka, ul. Krzywa 48, 76-200 Słupsk. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace/roboty i obowiązki Wykonawcy wymienione w umowie. 5. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1) zamieszczenie na koszt Wykonawcy w prasie lokalnej informacji o planowanym rozpoczęciu robót. Treść informacji do prasy Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym, 2) przed przystąpieniem do robót Wykonawca na koszt własny ma obowiązek wykonać projekt tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami, w oparciu o kolejność robót i technologię określoną w dokumentacji projektowej. Projekt tymczasowej organizacji ruchu musi być uzgodniony przez Zamawiającego i zatwierdzony przez Prezydenta Miasta Słupska, 3) zapewnienie kompletnego kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania, 4) pracownicy Wykonawcy muszą posiadać wszystkie wymagane prawem uprawnienia i ubezpieczenia, 5) zabezpieczenie całego terenu podczas prowadzenia robót ze względu na ruch pieszych i pojazdów w bezpośrednim sąsiedztwie tego terenu, 6) utrzymanie terenu budowy w trakcie realizacji robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowanie w wyznaczonym miejscu wszelkich urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów, odpadów oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych lub usunięcie ich z terenu budowy, 7) zabezpieczenie na swój koszt obsługi geodezyjnej łącznie z pierwszym wytyczeniem obiektu i przekazanie inwentaryzacji powykonawczej w 3 egz. oraz zeskanowanej w rozdzielczości min. 300 dpi mapy inwentaryzacji powykonawczej w formie pliku graficznego bmp lub tiff bez kompresji - 1 egz., 8) zorganizowanie i prowadzenie robót z należytą starannością, z zachowaniem procesu technologicznego, 9) zapewnienie czystości w rejonie terenu, na którym wykonywane są roboty i uporządkowania go (oczyszczenia z piasku, błota, liści, itp.) po zakończeniu robót, 10) zapewnienie kontroli jakości robót i materiałów oraz przekazanie Zamawiającemu deklaracji zgodności na materiały i prefabrykaty przed ich wbudowaniem. Natomiast badania materiałów (atesty, aprobaty, certyfikaty, itp.) należy przekazać Zamawiającemu przy robotach zanikających oraz przy odbiorze końcowym całości robót, 11) przy wycenie robót rozbiórkowych Wykonawca musi założyć, że materiały z rozbiórki zostaną przetransportowane i unieszkodliwione na jego koszt. 6. Wykonawca udzielił gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych, przy czym okres gwarancji na urządzenia zainstalowane zgodnie z dokumentacją projektową będzie odpowiadał co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczony będzie również od daty odbioru. Gwarancja na wykonane roboty budowlane stanowiła kryterium oceny ofert o wadze 40 %. 7. Wykonawca udzielił rękojmi za wady fizyczne na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych. 8. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (na pełny etat) w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502, z późn. zm.) przez Wykonawcę lub podwykonawcę przez cały okres realizacji zamówienia minimum 2 osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, wykonujące czynności polegające na wykonywaniu robót ziemnych oraz odtworzeniowych. Dla udokumentowania tego faktu Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem imienia i nazwiska tych osób i czynności jakie będą wykonywać oraz przedłoży do wglądu kopie umów o pracę zawarte pomiędzy Wykonawcą a osobami wymienionymi w wykazie. W przypadku zmiany w zatrudnieniu osoby skierowanej do wykonywania wymaganych robót w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo aktualizować wykaz i przedkładać go na bieżąco Zamawiającemu, przedstawiając jednocześnie do wglądu kopie umów o pracę wynikające ze zmian w zatrudnieniu. 9. Zamawiający nie wymaga przedstawienia na piśmie Programu Zapewnienia Jakości (PZJ). Zagadnienia sposobu wykonywania robót, możliwości technicznych, kadrowych i organizacyjnych gwarantujących wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zostaną omówione przy przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
45233220-7,
45316110-9,
45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Przebudowa ul. Szafranka i ul. Aluchny-Emelianow w Słupsku | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 5291541.45 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Słupsku od 1 września 2024 do 31 sierpnia 2025
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej 10/1.KDW wraz z przebudową zjazdu zwykłego z drogi powiatowej nr 1132G w Jezierzycach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę / przebudowę drogi dla pieszych wzdłuż drogi powiatowej nr 1111G na odcinku Włynkówko (od skrzyżowania z DK21) Strzelino w gminie Redzikowo
- Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzgodnieniami na remont i modernizację budynków Domu Studenta
- 08/TP/2024 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzgodnieniami na remont i modernizację budynku K1 przy ul. Kozietulskiego 6 w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.