Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-29
Opole: ODNOWA NAWIERZCHNI DROGI POWIATOWEJ NR 1740
ANTONIÓW - SZCZEDRZYK
odcinek : ANTONIÓW - JEDLICE
Numer ogłoszenia: 109051 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu, ul. Strzelców Bytomskich 7, 45-084 Opole, woj. opolskie, tel. 077 44-14-069...71 w. 33, fax 077 44-14-070.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODNOWA NAWIERZCHNI DROGI POWIATOWEJ NR 1740 ANTONIÓW - SZCZEDRZYK odcinek : ANTONIÓW - JEDLICE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Odnowę nawierzchni drogi powiatowej nr 1740 Antoniów - Szczedrzyk na odcinku Antoniów - Jedlice , w tym : - roboty nawierzchniowe - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową podbudowy - wykonanie nawierzchni z mieszanki asfaltowej gr. 6 cm ( w-wa ścieralna ) wg zakresu i wymagań określonych w Dokumentacji projektowej z przedmiarem robót (DP) oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) - stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ, W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót - zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót Okres rękojmi: 24 miesiące
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.08.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 3.200,00 zł. (słownie: trzy tysiące dwieście złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawieart. 22 ust. ustawy Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe wymienione w p. 4 poniżej. 2. Warunki szczegółowe do spełnienia przez Wykonawców: 1) Sytuacja formalno-prawna - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku oferty wspólnej każdy z partnerów musi spełniać powyższy warunek. 2) Potencjał sprzętowy - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) posiada lub ma zapewniony dostęp (dzierżawa, użyczenie, itp.) do w pełni sprawnych jednostek transportowych i sprzętowych wymaganych wg Szczegółowych Specyfikacji Technicznych (SST), w tym co najmniej: - zestaw walców do zagęszczania-co najmniej: stalowy wibracyjny 10-14 Mg-1 szt ogumiony min. 10 Mg - 1 szt - płyta do zagęszczania - 1 szt - rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt - skrapiarka - 1 szt - wytwórnia mas bitumicznych lub zapewniony dostęp do zakupu masy bitumicznej z innej wytwórni 3) Potencjał kadrowy - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) ma do dyspozycji pracowników posiadających niezbędne doświadczenie w zakresie budownictwa drogowego i kanalizacji deszczowych, w tym: - kierownika robót drogowych z co najmniej 5-letnim stażem pracy i 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku, posiadającego odpowiednie uprawnienia branżowe ( drogowe ) i przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa 4) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) zrealizował ( zakończył )w okresie ostatnich 5 lat przed datą wszczęcia postępowania , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. zamówienia w zakresie remontów nawierzchni oraz odnów nawierzchni bitumicznych o łącznej wartości min. 800.000 zł , w ilości co najmniej 16.000 m2 5) Sytuacja finansowa Wykazać się średniorocznym przerobem w okresie ostatnich 3 pełnych lat obrotowych w wysokości co najmniej 500.000 zł oraz mieć dostęp lub dysponować środkami umożliwiającymi terminową realizację zamówienia Analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców będzie dokonywana na zasadzie spełnia / nie spełnia .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. osoby podpisujące ofertę): (1) - wypełniony formularz oferty (formularz - załącznik nr 1) (2) - kosztorys ofertowy (formularz - załącznik nr 2) (3) - oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp. (formularz - załącznik nr 3) (4)- informacja o pracownikach odpowiedzialnych za realizację robót (formularz - załącznik nr 3a) (5) - wykaz robót (formularz - załącznik nr 3b) (6)- dokumenty poświadczające należyte wykonanie robót (np. referencje, protokoły odbioru robót) (7) - oświadczenie finansowe (formularz - załącznik nr 3c) (8) - wykaz sprzętu (formularz - załącznik nr 3d) (9) - dane dot. podwykonawców (formularz - zał.nr 4) - jeśli brak podwykonawcy wpisać \nie dotyczy i również załączyć do oferty (10)- wstępny harmonogram robót, potwierdzający wykonanie robót w terminie jak w pkt. VII (11)- dowód wpłacenia /wniesienia wadium (12) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione lub uaktualnione przez wystawiającego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (13) -pełnomocnictwo do podpisywania oferty /do reprezentacji - o ile prawo do podpisywania oferty/ do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (14)- uprawnienia i zaśw. o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa pracowników Wykonawcy lub ewentualnych podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - pok nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 08:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa transportu osobowego uczniów w związku z realizacją zajęć w Laboratorium branżowym OCE
- Dzierżawa łączy transmisji danych Ethernet (ETH) L2 od operatora telekomunikacyjnego dla potrzeb KWP w Opolu
- Świadczenie usług transportu sanitarnego zespołem podstawowym "P" i transportowym "T" oraz transportu krwi na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Informatyzacja, integracja i harmonizacja danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla gminy Łubniany
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Utrzymanie i remonty nawierzchni chodników przy drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Opola
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
- "Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz w ramach zadań budżetowych: "Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz-ul. Dubois, ul. Działkowa" oraz "Budowa i modernizacja infrastruktury (...)
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.