Wrocław: Usługi hotelarskie wraz z wyżywieniem na potrzeby Projektu Akademia Chóralna
Numer ogłoszenia: 109047 - 2015; data zamieszczenia: 22.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Forum Muzyki , ul. Piłsudskiego 19, 50-044 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 343 85 28, faks 71 330 52 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi hotelarskie wraz z wyżywieniem na potrzeby Projektu Akademia Chóralna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi hotelarskie wraz z wyżywieniem na potrzeby Projektu Akademia Chóralna.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Usługi hotelarskie wraz z wyżywieniem na potrzeby Projektu Akademia Chóralna
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.11.00.00-4, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zadanie 1 Hotel/ośrodek szkoleniowy powinien spełniać standardy co najmniej hotelu o standardzie trzygwiazdkowym, zlokalizowany w odległości nie mniejszej niż 30 km w promieniu od Rynku Starego w Warszawie i nie większej niż 75 km w promieniu od Rynku Starego w Warszawie. Hotel/ośrodek powinien być skomunikowany z centrum miasta co najmniej jednym środkiem transportu miejskiego tj. tramwaj, autobus miejski, autobus podmiejski. Powinien posiadać własny parking w bezpośredniej bliskości budynków hotelowych tj. nie dalej niż 50 m od wejścia do hotelu/ośrodka. Miejsca parkingowe dla uczestników sesji udostępniane będą dla: minimalnie 10 samochodów osobowych oraz minimalnie dwóch autokarów wycieczkowych. Warunkiem koniecznym jest zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku. Warunkiem koniecznym jest świadczenie usług gastronomicznych na terenie hotelu/ośrodka. Usługa gastronomiczna będzie realizowana wedle wytycznych umieszczonych poniżej w specyfikacji świadczenia usług gastronomicznych oraz realizowana dla wszystkich uczestników w tym samym czasie. Na terenie hotelu/ośrodka muszą być zlokalizowane sale konferencyjne, w tym co najmniej jedna sala konferencyjna umożliwiająca zorganizowanie konferencji na nie mniej niż 100 osób. Na terenie hotelu/ośrodka dostępne musi być bezpłatne łącze internetowe WiFi. W przypadku braku sieci bezprzewodowej dopuszcza się połączenie z Internetem za pomocą kabla ethernetowego. zadanie 2 Hotel/obiekt powinien spełniać standardy co najmniej hotelu o standardzie trzygwiazdkowym, zlokalizowany w odległości nie mniejszej niż 6 km w promieniu od Ratusza we Wrocławiu i nie większej niż 15 km w promieniu od Ratusza we Wrocławiu. Hotel/obiekt powinien być skomunikowany z centrum miasta co najmniej jednym środkiem transportu miejskiego tj. tramwaj, autobus miejski, autobus podmiejski. Powinien posiadać własny parking w bezpośredniej bliskości budynków hotelowych tj. nie dalej niż 50 m od wejścia do hotelu/obiektu. Miejsca parkingowe dla uczestników sesji udostępniane będą dla: minimalnie 10 samochodów osobowych oraz minimalnie dwóch autokarów wycieczkowych. Warunkiem koniecznym jest zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku lub w budynkach znajdujących się w odległości nie większej niż 100 metrów. Warunkiem koniecznym jest świadczenie usług gastronomicznych na terenie hotelu/obiektu. Usługa gastronomiczna będzie realizowana wedle wytycznych umieszczonych poniżej w specyfikacji świadczenia usług gastronomicznych oraz realizowana dla wszystkich uczestników w tym samym czasie. Na terenie hotelu/obiektu lub w budynkach znajdujących się w odległości nie większej niż 100 metrów muszą być zlokalizowane sale konferencyjne, w tym co najmniej jedna sala konferencyjna umożliwiająca zorganizowanie konferencji na nie mniej niż 100 osób. Na terenie hotelu/obiektu dostępne musi być bezpłatne łącze internetowe WiFi. W przypadku braku sieci bezprzewodowej dopuszcza się połączenie z Internetem za pomocą kabla ethernetowego. zadanie 3 Hotel/obiekt powinien spełniać standardy co najmniej hotelu o standardzie trzygwiazdkowym, zlokalizowany w odległości nie mniejszej niż 6 km w promieniu od Ratusza we Wrocławiu i nie większej niż 15 km w promieniu od Ratusza we Wrocławiu. Hotel/obiekt powinien być skomunikowany z centrum miasta co najmniej jednym środkiem transportu miejskiego tj. tramwaj, autobus miejski, autobus podmiejski. Powinien posiadać własny parking w bezpośredniej bliskości budynków hotelowych tj. nie dalej niż 50 m od wejścia do hotelu/obiektu. Miejsca parkingowe dla uczestników sesji udostępniane będą dla: minimalnie 10 samochodów osobowych oraz minimalnie dwóch autokarów wycieczkowych. Warunkiem koniecznym jest zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku lub w budynkach znajdujących się w odległości nie większej niż 50 metrów. Warunkiem koniecznym jest świadczenie usług gastronomicznych na terenie hotelu/obiektu. Usługa gastronomiczna będzie realizowana wedle wytycznych umieszczonych poniżej w specyfikacji świadczenia usług gastronomicznych oraz realizowana dla wszystkich uczestników w tym samym czasie. Na terenie hotelu/obiektu lub w budynkach znajdujących się w odległości nie większej niż 50 metrów muszą być zlokalizowane sale konferencyjne, w tym co najmniej jedna sala konferencyjna umożliwiająca zorganizowanie konferencji na nie mniej niż 100 osób. Na terenie hotelu/obiektu dostępne musi być bezpłatne łącze internetowe WiFi. W przypadku braku sieci bezprzewodowej dopuszcza się połączenie z Internetem za pomocą kabla ethernetowego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany umowy w następujących okolicznościach i w następującym zakresie w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: a) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy. b) zmiany umowy w przypadku zmiany obowiązującej wysokości stawki podatku VAT (jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki dla dostaw objętych zamówieniem, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy zmiany stawki podatku - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano). c) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, d) sposobu rozliczenia niniejszej umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, e) zmiany warunków płatności, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfm.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowe Forum Muzyki z siedzibą we Wrocławiu,
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 19, 50-044 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Narodowe Forum Muzyki z siedzibą we Wrocławiu, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 19, 50-044 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi hotelarskie wraz z wyżywieniem podczas sesji letniej Polskiego Narodowego Chóru Młodzieżowego w ramach projektu Akademia Chóralna w dniach 21.08-31.08.2015 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi hotelarskie wraz z wyżywieniem podczas sesji letniej Polskiego Narodowego Chóru Młodzieżowego w ramach projektu Akademia Chóralna w dniach 21.08-31.08.2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.11.00.00-4, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi hotelarskie wraz z wyżywieniem podczas sesji warsztatowej projektu Akademia Chóralna w dniach 06.08-08.09.2015 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi hotelarskie wraz z wyżywieniem podczas sesji warsztatowej projektu Akademia Chóralna w dniach 06.08-08.09.2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.11.00.00-4, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi hotelarskie wraz z wyżywieniem podczas sesji koncertowej Polskiego Narodowego Chóru Młodzieżowego w ramach projektu Akademia Chóralna w dniach 13.09.-20.09.2015 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi hotelarskie wraz z wyżywieniem podczas sesji koncertowej Polskiego Narodowego Chóru Młodzieżowego w ramach projektu Akademia Chóralna w dniach 13.09.-20.09.2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.11.00.00-4, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej pn.: Nadbudowa łącznika dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu." - ETAP IV
- Dostawa odczynników dla Ogrodów Doświadczeń
- Poprawa brd na DK8 w m. Ząbkowice Śląskie
- WM/SZP/TP/8/2024/G_Świadczenie usług deratyzacji terenów zewnętrznych oraz części wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Wrocław, usytuowanych w rejonach: C, D, E, J, K, L, M, N
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego przy ul. Morawskiej 14 a we Wrocławiu wraz z budową łącznika drogowego i z infrastrukturą - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- UBEZPIECZENIE MIENIA, UTRATY ZYSKU, OC Z TYTUŁU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI I POSIADANEGO MIENIA, FLOTY POJAZDÓW ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI OSÓB ZARZĄDZAJĄCYCH SPÓŁKĄ KAPITAŁOWĄ ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji inaugurującej projekt "Rodzina w centrum Etap I"
- Usługa cateringowa - piknik z okazji Dnia Wydziału 2024.
- Żywienie pacjentów Oddziału Rehabilitacji
- "Usługa zakwaterowania i wyżywienia w Pradze"
- Usługa cateringowa - Dzień Wydziału 2024
- "Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla dzieci i uczniów w Redzie z podziałem na części".
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.