eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolków › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sady Dolne i Sady Górne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-18

Ogłoszenie nr 109042 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.

Bolków: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sady Dolne i Sady Górne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej nr 4 Środowisko i zasoby, Działania nr 4.2. Gospodarka wodno - ściekowa, poddziałanie nr 4.2.1 Gospodarka wodno - ściekowa - konkursy horyzontalne, nr projektu RPDS.04.02.01.-02- 0004/16-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 515987-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bolków, krajowy numer identyfikacyjny 39076788300000, ul. ul. Rynek 1, 59420 Bolków, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15, faks 0-75 7413394, e-mail um@bolkow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bolkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sady Dolne i Sady Górne

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1/PF.042.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: 1. Nazwa zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sady Dolne i Sady Górne. 2. Zakres rzeczowy inwestycji pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sady Dolne i Sady Górne obejmuje: - budowę 19,53 [km] kanalizacji sanitarnej, w tym: kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - 16,16 [km] kanalizacji sanitarnej tłocznej - 3,37 [km] - budowę 13 pompowni ścieków - przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. 3. Rolą Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie: - pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu art. 26 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2016, poz. 290 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2014, poz. 1278). 4. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej nr 4 Środowisko i zasoby, Działania nr 4.2. Gospodarka wodno - ściekowa, poddziałanie nr 4.2.1 Gospodarka wodno - ściekowa - konkursy horyzontalne, nr projektu RPDS.04.02.01.-02- 0004/16-00. 5. Określenie przedmiotu oraz wielkości i zakresu zamówienia: 5.1) Przedmiotem postępowania jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego (branża sanitarna i branża elektoenergetyczna) nad realizacją zadania pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sady Dolne i Sady Górne, w zakresie dotyczącym wykonywania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, a także umową o roboty budowlane (w szczególności z harmonogramami rzeczowo-finansowymi). Zamówienie obejmuje kontrolę wykonywanych robót budowlanych z upoważnienia Zamawiającego w sposób stały podczas prowadzonych prac budowlanych, a także kontrolę rozliczeń budowy pod względem ilościowym i finansowym oraz udział w postępowaniu przetargowym na wyłonienie generalnego wykonawcy robót. 5.2) Funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełnić zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na warunkach ustalonych w umowie oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania inwestycji będącej przedmiotem nadzoru ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. 5.3) Inwestycja swoim zakresem obejmuje: roboty budowlane branży sanitarnej i branży elektrycznej. Zakres robót dotyczy budowy kanalizacji sanitarnej w układzie grawitacyjno - ciśnieniowym. Zaprojektowane zostały pompownie sieciowe, pompownie grupowe i pompownie przydomowe. Łącznie wykonanych zostanie 13 przepompowni. Teren wokół projektowanych przepompowni będzie ogrodzony. Na terenie każdej pompowni będą się znajdować szafki sterownicze, hydranty ogrodowe. W istniejących na terenie Wolbromka przepompowniach konieczna będzie wymiana pomp. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje budowę 3,37 [km] sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w zakresie średnicy DN63-DN125, sieci kanalizacji grawitacyjnej DN200 - 13,96 [km], kanalizacji grawitacyjnej DN160 - 2,2 [km]. 6. Szczegółowy opis inwestycji zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, z którą należy się zapoznać przed złożeniem oferty. 7. Do obowiązków i uprawnień Inspektora Nadzoru należy: 7.1) uczestniczenie w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót - sporządzenie na tą okoliczność protokołu przekazania placu budowy, 7.2) kontrolowanie nadzorowanego obiektu pod względem zgodności wykonanych prac z zatwierdzoną dokumentacją projektową przez Wykonawcę robót, oraz sztuką budowlaną w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru lecz nie rzadziej jak 3 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego. Z przeprowadzonej kontroli należy dokonać wpisu do dziennika budowy oraz zdać sprawozdanie Zamawiającemu, 7.3) stawianie się na budowę w ciągu 24 godzin od czasu powiadomienia przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót. Powiadomienie między stronami odbywa się faksem lub drogą elektroniczną, co należy zwrotnie potwierdzić, 7.4) w przypadku nieobecności przez okres dłuższy niż 5 dni kalendarzowych zapewnienie zastępstwa, 7.5) koordynowanie i zarządzanie realizacją umów z Wykonawcą robót oraz reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności Wykonania robót z dokumentacją projektową, STWiORB, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej, normami i zapisami umowy z Wykonawcą robót, w tym z harmonogramami rzeczowo - finansowymi, warunkami programów instytucji finansujących ze szczególnym uwzględnieniem dofinansowania zadania ze środków Unii Europejskiej, założeniami finansowymi umów oraz z zasadami rozliczeń z uwzględnieniem obowiązujących wytycznych w zakresie rozliczania i kwalifikowania kosztów, 7.6) nadzór Inwestorski nad robotami w rozumieniu Prawa budowlanego, winien być prowadzony przez osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane oraz wiedze i doświadczenie gwarantujące prawidłowe wykonanie umowy, 7.7) sprawdzenie i zatwierdzenie w terminie 7 dni od dnia otrzymania planu organizacji robót budowlanych sporządzanego przez Wykonawcę robót, lub wniesienie stosownych uwag co do ich treści, 7.8) sprawdzanie i zatwierdzanie harmonogramów rzeczowo - finansowych sporządzanych przez Wykonawcę, kontrolowanie postępu robót w stosunku do zatwierdzonych harmonogramów, wzywanie Wykonawcy do aktualizacji harmonogramów rzeczowo-finansowych w przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy nimi, a rzeczywistym postępem robót lub w przypadku stwierdzenia niezgodności harmonogramów z umowami, zatwierdzanie aktualizacji harmonogramów lub wniesienie do nich uwag w terminie 7 dni od dnia otrzymania projektu zaktualizowanego harmonogramu, 7.9) wezwanie Wykonawcy do opracowania programów naprawczych w przypadku stwierdzenia zagrożenia terminu zakończenia przedmiotu umowy, zakończenia danego etapu robót lub niedotrzymania innych terminów podanych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, wniesienie uwag do przedłożonych projektów programów naprawczych lub ich zatwierdzenie w terminie 7 dni od dnia otrzymania, 7.10) przeprowadzenie regularnych inspekcji terenu budowy, sprawdzających: jakość wykonanych robót, w tym kontrolę poprawnego wyznaczania w terenie obiektów budowlanych przez uprawnionych geodetów, terminowość robót oraz jakość zastosowanych materiałów zgodnie z ofertą Wykonawcy, dokumentacją projektową, STWiORB, umowami, programem robót, programami naprawczymi, harmonogramami rzeczowo - finansowymi, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych niezgodnych ze złożonymi ofertami i dokumentacją projektową, wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 7.11) udzielanie Wykonawcy wszelkich niezbędnych informacji i wyjaśnień dotyczących prowadzonych robót, 7.12) zatwierdzanie materiałów budowlanych, urządzeń oraz dostaw, jakie mają być wbudowane zgodnie z dokumentacją projektową, sprawdzanie jakości i prawidłowości dokumentów, zezwoleń, aprobat technicznych i deklaracji zgodności, certyfikatów, znaków zgodności itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych, wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 7.13) zatwierdzenie harmonogramu dostaw urządzeń i materiałów na plac budowy ze szczególnym uwzględnieniem ich kompletności, sposobu i czasu magazynowania oraz zgodności z ofertą Wykonawcy, dokumentacją projektową, STWiORB, 7.14) żądanie od Wykonawcy wykonania dodatkowych badań materiałów innych niż określone w STWiORB, jeśli budzą one uzasadnione wątpliwości co do ich jakości, 7.15) wezwania Wykonawcy do usunięcia materiałów niezaakceptowanych przez Inspektora Nadzoru lub wadliwych, niezgodnych z ofertą Wykonawcy, dokumentacją projektową, STWiORB, umową, 7.16) wezwania Wykonawcy do ponownego wykonania robót, jeżeli materiały lub jakość wykonanych robót nie spełniają wymagań zawartych w dokumentacji projektowej, ofercie Wykonawcy, STWiORB, umowie, 7.17) żądanie od Wykonawcy usunięcia wad lub nieprawidłowości w robotach budowlanych w terminie nie krótszym niż 14 dni. Jeżeli dla ustalenia wystąpienia wad i ich przyczyn niezbędne jest dokonanie prób, badań, odkryć, ekspertyz, Inspektor Nadzoru, po akceptacji Zamawiającego zażąda od Wykonawcy dokonanie tych czynności na koszt Wykonawcy, 7.18) kontrola Wykonawcy w zakresie informowania o rozpoczęciu i zakończeniu robót wszystkich dysponentów/administratorów sieci/obiektów/urządzeń i innych instytucji zgodnie z dyspozycją wydaną w uzgodnieniach znajdujących się w dokumentacji technicznej, 7.19) kontrola Wykonawcy w zakresie zapewnienia realizacji robót zgodnie z odpowiednimi wymaganiami BHP, ppoż, przepisami prawa pracy i ochrony zdrowia oraz wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z przepisami, 7.20) współpraca z nadzorem archeologicznym i geologicznym oraz innymi instytucjami, których udział okaże się niezbędny, a także wydanie stosownych poleceń Wykonawcom Robót w przypadku znalezienia wykopalisk archeologicznych w celu właściwego zabezpieczenia miejsca znaleziska, obchodzenia się z nim oraz dalszego trybu postępowania, 7.21) współpraca z projektantem w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego oraz innymi jednostkami sprawującymi nadzór nad wykonywanymi robotami, uzyskiwanie od projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu oraz powiadamianie Zamawiającego i projektanta w każdym przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów lub braków w dokumentacjach projektowych, 7.22) wezwanie Wykonawcy do niezwłocznego usunięcia z terenu budowy podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, z którym nie została zawarta umowa o podwykonawstwo zaakceptowana przez Zamawiającego, a także wezwanie Wykonawcy do niezwłocznego usunięcia z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie, jest niekompetentna, niedbała w swojej pracy lub stwarza zagrożenie dla bezpieczeństwa, zdrowia lub ochrony środowiska, w szczególności narusza zasady bhp oraz przepisy ppoż., 7.23) wezwanie Wykonawcy do niezwłocznego usunięcia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy od wykonywania robót, jeżeli sprzęt techniczny, osoby i kwalifikacje, którymi dysponuje nie spełniają warunków lub wymagań określonych umową na roboty, nie dają rękojmi należytego wykonania robót budowlanych, dostaw lub usług lub dotrzymania terminów realizacji tych robót, 7.24) wprowadzanie na plac budowy podwykonawców zatwierdzonych przez Zamawiającego, 7.25) w przypadku odstąpienia od umowy na roboty przez którąś ze stron Inspektor Nadzoru po wyborze przez Zamawiającego kolejnego Wykonawcy robót wprowadzi go do realizacji kontraktu i będzie kontynuował swoje obowiązki, 7.26) wezwanie Wykonawcy do doprowadzenia terenu budów do należytego stanu w przypadku takiej konieczności, 7.27) kontrola prawidłowości oznakowania robót zgodnie z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji robót oraz zapewnienia sprawnej komunikacji w okresie prowadzonych robót, 7.28) sprawdzenie pod kątem spełnienia wymagań SWIZ na roboty budowlane i akceptacja zmiany personelu Wykonawcy robót na stanowiskach kierownika budowy i kierownika robót branżowych w terminie 7 dni od dnia przedłożenia propozycji zmiany, 7.29) weryfikacja w uzgodnieniu z Zamawiającym rysunków roboczych Wykonawcy zawierających zmiany, zatwierdzenia robót zamiennych lub dodatkowych, 7.30) zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę, 7.31) wyrażanie zgody na wykonywanie robót budowlanych poza normalnymi godzinami pracy, 7.32) propozycja i/lub weryfikacja propozycji zgłoszonej przez Wykonawcę lub Zamawiającego dotyczącej robót dodatkowych, zamiennych oraz wszelkich nowych zamówień, jeżeli zajdzie konieczność ich wykonania lub udzielenia dla prawidłowej realizacji Projektu, w zakresie finansowym, rzeczowym, prawnym i formalnym, w tym oceny zgodności z Prawem zamówień Publicznych oraz Wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WD 2014-2020. Inspektor nadzoru sprawdzi i zaakceptuje Protokół konieczności sporządzany przez Kierownika budowy, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych lub potrzeby zaniechania wykonania niektórych robót. Przy sprawdzaniu i akceptacji protokołu konieczności Inspektor nadzoru przygotuje i przedłoży Zamawiającemu w ciągu 5 dni opinie na temat konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub potrzeby zaniechania wykonania niektórych robót, zawierającą w szczególności: uzasadnienie faktyczne i prawne dowodzące bezsporne spełnienie przesłanek i warunków wskazanych w Prawie zamówień publicznych niezbędnych do wykonania robót lub udzielenia zamówienia, a także wskazujących celowość ich dokonania, opis przedmiotu zamówienia wraz z istotnymi postanowieniami aneksu do umowy, a także wskazanie Zamawiającemu procedury PZP na udzielenie robót dodatkowych, zamiennych. Wszystkie protokoły konieczności podlegają zaakceptowaniu przez Zamawiającego, 7.33) ocenianie i rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym wszelkich roszczeń, problemów narastających podczas Robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, w tym ocenianie zasadności roszczeń Wykonawcy, kontrola dokumentacji Wykonawcy uzasadniającej żądania zmiany terminu, wynagrodzenia lub zakresu umowy, sporządzania pisemnej opinii do żądania Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia roszczenia, 7.34) prowadzenie rokowań związanych z zawieraniem, zmianą, rozwiązaniem umów, negocjowanie warunków umów i porozumień zawieranych przez Gminę w ramach projektu, 7.35) monitorowanie ważności wszystkich polis ubezpieczeniowych i gwarancji wymaganych od Wykonawcy robót, 7.36) opracowywanie raportów - wstępny, miesięczne, kwartalne, dodatkowe i końcowy - o postępie prac Inspektora oraz o postępie robót na podstawie miesięcznych raportów Wykonawcy oraz na podstawie przeprowadzonych kontroli wykonywanych robót, 7.37) organizowanie i prowadzenie cyklicznych rad budowy co najmniej raz w tygodniu (na budowie) lub tak często jak będzie to konieczne dla prawidłowego postępu robót; Inspektor nadzoru będzie sporządzał protokoły z rad budowy, 7.38) organizowanie cyklicznych narad koordynacyjnych (co najmniej raz w miesiącu, a jeśli zajdzie potrzeba - na wezwanie Zamawiającego) z udziałem Zamawiającego i inspektorów nadzoru oraz innych zaproszonych gości oraz sporządzanie protokołów z narad koordynacyjnych i innych spotkań organizowanych w trakcie realizacji Projektu. Inspektor nadzoru zobowiązany jest przekazać w formie elektronicznej scan protokołu wszystkim osobom zaproszonym na naradę, 7.39) wydawanie Wykonawcy robót, kierownikowi budów i /lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz, dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 7.40) żądanie od Wykonawcy, kierownika budowy i/lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania wpisem do Dziennika budowy dalszych robót budowlanych w przypadku gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bezpieczeństwa, stwarzając zagrożenie dla życia i zdrowia osób znajdujących się na terenach budów bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub ze zgłoszeniami robót budowlanych, a także w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych, mogących wpłynąć na pogorszenie jakości robót, 7.41) wydawanie w uzgodnieniu z Zamawiającym poleceń, Wykonawcy Robót, kierownikowi budowy i /lub kierownikowi robót, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących wstrzymania określonego zakresu robót na okres, który uzna za konieczny, jednak nie dłuższy niż 6 miesięcy, 7.42) sprawdzanie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, w porozumieniu z Operatorem Systemu, tj. GMZBGKiM w Bolkowie, niezwłocznie nie później jednak niż 3 dni od daty zgłoszenia gotowości do odbioru. Inspektor potwierdza odbiór robót Protokołem odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, 7.43) sprawdzenie i odbieranie części robót, w porozumieniu z Operatorem Systemu wraz ze sprawdzeniem dokumentów rozliczeniowych i dokumentów odbiorowych w terminie 14 dni od daty zgłoszenia gotowości do odbioru części robót. Inspektor potwierdza odbiór części robót Protokołem odbioru częściowego i zatwierdza rozliczenie, 7.44) zapewnienie nadzoru nad wszystkimi przeprowadzonymi próbami i testami, sprawdzeniami i odbiorami technicznymi a także obecność Inspektora w czasie mechanicznych i technologicznych rozruchów urządzeń i wyposażenia, 7.45) sprawdzenie jakości i ilości robót zgłoszonych do odbioru końcowego i dokonanie komisyjnego odbioru końcowego przedmiotu umowy przy udziale Operatora Systemu, upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i innych zaproszonych osób w terminie 30 dni od daty zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy. Do obowiązków Inspektora nadzoru należy sprawdzenie dokumentów rozliczeniowych i dokumentów odbiorowych w terminie 30 dni od daty zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy. Inspektor potwierdza odbiór robót Protokołem odbioru końcowego przedmiotu umowy i zatwierdza rozliczenie zadania oraz potwierdza faktycznie wykonane roboty oraz usunięcie wad, 7.46) udział w czynnościach rozruchu technologicznego wybudowanego obiektu i czynnościach przekazania go do użytkowania i eksploatacji Operatorowi Systemu, 7.47) wstrzymanie wykonywania robót, poza robotami mającymi na celu ochronę życia i własności w przypadku rozwiązania /odstąpienia od Umowy na Roboty budowlane, żądanie zabezpieczenia przerwanych robót, wyznaczenie w porozumieniu z Zamawiającym terminu opuszczenia terenu budowy przez Wykonawcę wraz z całą procedurą przekazania, inwentaryzacji i rozwiązania umowy, 7.48) sprawdzenie jakości i ilości robót przerwanych i robót zabezpieczających, dokonanie odbioru robót przerwanych w terminie 30 dni od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót przerwanych oraz zabezpieczających lub w terminie 30 dni od daty odstąpienia / rozwiązania Umowy na Roboty. Inspektor nadzoru potwierdza odbiór robót Protokołem odbioru robót przerwanych i robót zabezpieczających, 7.49) ustalenie zasad przekazania Zamawiającemu majątku (materiały, sprzęty) znajdującego się na terenie budowy lub wydanie poleceń Wykonawcy ich usunięcia w terminie 30 dni od daty odstąpienia od Umowy na Roboty budowlane lub jej rozwiązania, 7.50) weryfikacja i ocena kompletności oraz zgodności dokumentacji odbiorowej i powykonawczej ze stanem istniejącym, oraz uregulowaniami prawnymi, oraz współpraca przy otrzymywaniu pozwoleń na użytkowanie, 7.51) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót, 7.52) prowadzenie dokumentacji fotograficznej z robót (w raportach miesięcznych), terenu budowy przed rozpoczęciem robót (dokumentacja ma umożliwić określenie pierwotnego stanu terenu budowy), nadzorowanych robót w trakcie ich realizacji (w szczególności należy dokumentować wykonywanie robót ulegających zakryciu oraz robót tymczasowych), terenu budowy po zakończeniu robót (zdjęcia mają umożliwić porównanie stanu pierwotnego terenu budowy ze stanem po przejęciu robót) - zdjęcia z każdego etapu budowy należy przekazać zamawiającemu, 7.53) bieżące doradztwo dla Zamawiającego w zakresie kwalifikowalności kosztów projektu, zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, 7.54) mediacje i rozjemstwo w sporach powstałych w ramach realizowanej Umowy, 7.55) uczestnictwo w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany, przedstawicieli instytucji zarządzającej RPO WD i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji decyzji podczas tych kontroli, 7.56) udział w przeglądach gwarancyjnych prowadzonych zgodnie z warunkami umowy przez cały okres trwania gwarancji, 7.57) nadzorowanie skompletowania 2 egzemplarzy dokumentacji powykonawczej przez wykonawcę robót, 7.58) udział przy realizacji robót związanych z przejściem przez drogi i cieki wodne oraz przygotowanie stosownej dokumentacji, zgodnie z udzielonym pozwoleniem na prowadzenie przez gestorów sieci, dróg i cieków wodnych, 7.59) współpraca z Zamawiającym w zakresie prawidłowego utrzymania dróg w rejonie budowy, dróg przyległych jak i dojazdowych. 8. Zakres zadań i obowiązków inspektora nadzoru Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru obejmuje wszystkie czynności związane z realizacją zadania, z uwzględnieniem zasad i obowiązków wynikających z umowy o dofinansowanie oraz wytycznych instytucji zarządzającej RPO WD 2014-2020. 9. Usługi inspektora nadzoru obejmują: - usługi przed rozpoczęciem robót budowlanych, w tym współpraca przy przygotowaniu i przeprowadzeniu procedury przetargowej w celu wyłonienia wykonawcy robót, - usługi w trakcie realizacji umowy na roboty. 9.1) Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy również zapoznanie się i zweryfikowanie całej dokumentacji przetargowej oraz zaproponowanie na piśmie zmian niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia postępowania przetargowego oraz przebiegu realizacji inwestycji, w szczególności: - zapoznanie się i zweryfikowanie posiadanych przez Zabawiającego dokumentacji projektowych oraz przedstawienie na piśmie ewentualnych uwag i propozycji zmian, - sprawdzenie rysunków - ich prawidłowości oraz kompletności do sporządzania oferty - sprawdzenie zapisów STWiORB pod kątem poprawności technologii prowadzenia robót , zgodności z przepisami prawa i normami. 9.2) Na etapie postępowania przetargowego do obowiązków Inspektora Nadzoru należy: a) przedkładanie propozycji odpowiedzi na pytania oferentów ( w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 2 dni robocze od dnia przekazania pytań przez Zamawiającego), b) udział w pracach komisji przetargowej i w ocenie ofert przetargowych, c) doradztwo przy badaniu i ocenie ofert.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8
Dodatkowe kody CPV: 71520000-9, 71541000-2, 71247000-1, 71530000-2, 71540000-5, 71310000-4,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT203252.03
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Biuro Inżynierskie THULIE Andrzej Thulie, biuro@thulie.pl, ul. Chabrowa 10, 55-080 Smolec, 55-080, Smolec, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 108000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50800.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 180000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.