eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Nadzór inwestorski nad robotami termomodernizacyjnymi w budynku Szkoły Podstawowej Nr 9 w Jaworznie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-19

Jaworzno: Nadzór inwestorski nad robotami termomodernizacyjnymi w budynku Szkoły Podstawowej Nr 9 w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 109036 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20387 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-606 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181800, 6181815, faks 032 6181801.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad robotami termomodernizacyjnymi w budynku Szkoły Podstawowej Nr 9 w Jaworznie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nadzór inwestorski w zakresie robót budowlanych wykonywanych w ramach projektu pn. Termomodernizacja obiektów oświatowych Miasta Jaworzna w ramach Działania 5.3. Czyste powietrze i odnawialne źródła energii RPO WSL na lata 2007 - 2013., obejmujących: termomodernizację Szkoły Podstawowej Nr 9 w Jaworznie przy ul. Batorego 48, polegającą na wykonaniu robót budowlanych obejmujących docieplenie ścian i stropów, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, częściowej izolacji/drenażu ścian fundamentowych, przebudowę kotłowni węglowej na kotłownię gazową oraz wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z rozruchem, zleconej na podstawie odrębnej umowy Nr 5/VII/13 z dnia 31.01.2013 r. Konsorcjum firm: a) Przedsiębiorstwo KONCEPT Piotr Szczerba, Rynek Wieluński 3, 42-200 Częstochowa - lider konsorcjum, b) Firma Handlowo - Usługowa KARINO, Leszek Kręgiel, Goleniowy, ul. Wyzwolenia 33, 42-445 Szczekociny - partner konsorcjum c) Firma NEON, Wojciech Norberciak, ul. Bór 180, 42-202 Częstochowa - partner konsorcjum 2. Zakres obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności: 2.1. pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych i gazowych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, nad realizacją robót budowlanych, zgodnie z art. 25 i 26 ustawy 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, 2.2. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2.3. sprawdzanie dokumentacji projektowej, a w przypadku stwierdzenia wad albo konieczność wprowadzenia zmian wystąpienie do projektanta na piśmie o wprowadzenie koniecznych zmian, 2.4. sprawdzanie posiadanych przez Wykonawcę robót odpowiednich dokumentów, uprawnień, atestów, wyników badań, itp., dotyczących wykonania robót oraz dostarczonych materiałów i urządzeń, 2.5. opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania, zmian materiałowych oraz zmian wyposażenia, proponowanych przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego, 2.6. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych w budownictwie, 2.7. sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie i udział w czynnościach odbiorowych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego oraz przekazywanie ich do użytkowania, 2.8. powiadamianie Zamawiającego o organizowanych i prowadzonych naradach technicznych dotyczących realizacji zadania, 2.9. potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad, 2.10. kontrolowanie terminów budowy oraz szczegółowych rozliczeń budowy z Wykonawcą robót zgodnie z zapisami umowy, 2.11. Ponadto: a) do obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego należeć będzie obecność na terenie budowy na wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót w terminie 24 godzin od dnia powiadomienia lub w następnym dniu roboczym w godzinach od 7:00 do 15:00, b) wszystkie spotkania na obiektach muszą odbywać się z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, c) w przekazaniu placu budowy i odbiorze końcowym zobowiązani są uczestniczyć wszyscy inspektorzy nadzoru w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 3. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo: 3.1. wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, a także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz związanych z prowadzonymi robotami budowlanymi i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 3.2. żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 3.3. w razie stwierdzenia realizacji przedmiotu umowy w sposób wadliwy lub sprzeczny z umową wystawić stosowne wnioski dla Zamawiającego, łącznie z wnioskiem o odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy robót ze skutkami przewidzianymi z tego tytułu. 4. Inspektor nadzoru nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z Wykonawcą robót. Jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego. Wyjątkiem od tej zasady są przypadki, gdy zaniechanie wykonania robót innych niż wymienione w umowie z Wykonawcą robót mogłyby spowodować zagrożenie dla życia ludzi lub katastrofę budowlaną. 5. Roboty przewidziane do objęcia nadzorem inwestorskim wykonywane będą zgodnie z dokumentacją projektową, wykonaną przez Wykonawcę robót na podstawie: 5.1. programu funkcjonalno - użytkowego dotyczącego termomodernizacji Szkoły Podstawowej Nr 9 w Jaworznie, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, 5.2. inwentaryzacji budowlanej Szkoły Podstawowej Nr 9, stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ, 6. Kluczowe terminy realizacji umowy z Wykonawcą robót budowlanych: 6.1 wykonanie dokumentacji projektowej i dostarczenie 2 egzemplarzy do Kancelarii Zamawiającego do dnia 15.04.2013 r., 6.2. wykonanie wymiany instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania (od dnia uzyskania niezbędnych prawomocnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień) od dnia 25.06.2013 r. do dnia 12.08.2013 r., 6.3. wykonanie prac termomodernizacyjnych w zakresie przebudowy kotłowni węglowej na gazową oraz rozruch kotłowni wraz z instalacją centralnego ogrzewania (od dnia uzyskania niezbędnych prawomocnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień) do dnia 20.08.2013 r., 6.4. wykonanie prac termomodernizacyjnych w zakresie docieplenia ścian i stropów, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz częściowej izolacji/drenażu ścian fundamentowych (od daty uzyskania niezbędnych prawomocnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień) do dnia 30.08.2013 r. Termin wykonania zamówienia ustala się na okres: - rozpoczęcie realizacji w dniu przekazania placu budowy, - zakończenie realizacji do dnia 13.09.2013 r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usług Projektowych i Budowlanych Filar S.C., ul. Pilotów 71b/47, 31-460 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91869,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19680,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.