eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Wykonanie i utrzymanie obsadzeń kwiatowych na terenie miasta Krosna w ciągu całego sezonu wegetacyjnego 2016 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-29

Krosno: Wykonanie i utrzymanie obsadzeń kwiatowych na terenie miasta Krosna w ciągu całego sezonu wegetacyjnego 2016 roku
Numer ogłoszenia: 109012 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33753 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Krosno, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 47 43 306, faks 13 47 43 306.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i utrzymanie obsadzeń kwiatowych na terenie miasta Krosna w ciągu całego sezonu wegetacyjnego 2016 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I: a) przygotowanie terenu pod nowe obsadzenia kwiatowe lub do nowego zasiewu traw na pow. do 1000 m2 oraz odtwarzanie trawników lub zakładanie nowych trawników na pow. do 500 m2, jak również podlewanie roślin w okresie suszy oraz b) utrzymanie 566 m2 rabat kwiatów sezonowych, przy czym przewiduje się możliwość zmiany ilości i powierzchni nasadzeń kwiatowych. Część II: a) przygotowanie terenu pod nowe założenia bylinowe i różanki na pow. do 350 m2, b) założenie nowych nasadzeń bylin na pow. do 100 m2 i róż do 1000 szt. wg wskazań wraz z pielęgnacją w sezonie, c) utrzymanie 50,00 m2 rabat bylinowych, d) utrzymanie 62,50 m2 murków kwiatowych, e) utrzymanie 52,50 m2 wazonów z kompozycją roślin trwałych (drzew, krzewów) i kwiatów sezonowych, f) obsadzenie kwiatami letnimi powierzonych konstrukcji kwiatowych typu: kosz, waza I, waza II, misa na podstawie oraz dzban do obsadzenia bylinami, g) utrzymanie 300 szt. róż, przy czym przewiduje się możliwość zmiany ilości i powierzchni nasadzeń. Część III: Obsadzenie kwiatami letnimi i utrzymanie kwietników zawieszanych na lampach ulicznych wg wskazań podanych w Załączniku nr 7 oraz skrzynek kwiatowych ustawianych na zewnętrznych parapetach okiennych budynku przy ul. Staszica 2, poszczególnych typów w ilości: a) 57 sztuk kwietników (o średnicy 36 cm i pojemności na substrat 8 litrów) oraz b) 4 sztuki kwietników z płaszczem wodnym, składających się z dwóch połówek o średnicy 65 cm i pojemności na substrat 34 litry oraz zbiornikiem wody o pojemności 13,50 litra każda, c) 71 sztuk kwietników z podwójnym dnem, składających się z dwóch połówek o średnicy 60 cm i pojemności na substrat 24 litry oraz zbiornikiem wody o pojemności 6,50 litra każda, d) 25 sztuk skrzynek kwiatowych dł. 1200 mm i 13 sztuk skrzynek kwiatowych dł. 800 mm o pojemności na substrat odpowiednio dla poszczególnych wielkości: 35 i 25 litrów, z podwójnym dnem i zbiornikiem na wodę o pojemności 11 i 7 litrów. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia stanowi kosztorys ofertowy (tj. Załączniki nr 2 do SIWZ część I, II i III), a sposób realizacji jest opisany w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, stanowiącej Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian powierzchni przewidzianych do utrzymania, których nie można było przewidzieć na etapie ogłaszania postępowania przetargowego. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym koszty dojazdu, dowozu sprzętu i organizacji pracy, nadzoru wraz z zapewnieniem bezpieczeństwa i zabezpieczeniem płynności ruchu drogowego oraz załadunku i transportu odpadów. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie prac związanych z realizacją zamówienia. Wytwarzane w wyniku realizacji zamówienia odpady muszą być przekazane do dalszego zagospodarowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach. Koszty związane z wywozem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi wykonawca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. RÓŻYCZKA Dobosz Alina, ul. Łukasiewicza 21, 38-457 Zręcin, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66210,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59428,47

  • Oferta z najniższą ceną: 59428,47 / Oferta z najwyższą ceną: 65956,26

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Część II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. RÓŻYCZKA Dobosz Alina, ul. Łukasiewicza 21, 38-457 Zręcin, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29440,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35189,39

  • Oferta z najniższą ceną: 35189,39 / Oferta z najwyższą ceną: 39463,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Część III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. RÓŻYCZKA Dobosz Alina, ul. Łukasiewicza 21, 38-457 Zręcin, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33120,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34797,60

  • Oferta z najniższą ceną: 34797,60 / Oferta z najwyższą ceną: 34797,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.