eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przetarg nieograniczony na remont Domu Studenckiego Skrzat.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-23

Częstochowa: Przetarg nieograniczony na remont Domu Studenckiego Skrzat.
Numer ogłoszenia: 108990 - 2008; data zamieszczenia: 23.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, fax 034 3784202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na remont Domu Studenckiego Skrzat..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 1. Przedmiotem zamówienia jest remont czterech pięter Domu Studenckiego Skrzat w Częstochowie, przy ul. Dąbrowskiego 76/78. 2. Szczegółowy opis i zakres robót określa rozdział II. Przedmiar robót należy traktować jako dokument informacyjny, nie obligatoryjny. W celu dokonania wyceny wszystkich robót niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej miejsca robót. 3. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować zamówienie z materiałów własnych, z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuka budowlaną. Wykorzystane materiały muszą posiadać wszelkie atesty i certyfikaty wymagane obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4. Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć teren robót na czas ich realizacji i ponosił będzie pełna odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób wykonujących roboty oraz innych osób upoważnionych do przebywania na terenie robót. 5. Kod CPV: 45000000-7, 45442100-8, 45431000-7, 45410000-4. 6. Termin realizacji - 3 miesiące od daty przekazania miejsca robót. 7. Termin przekazania miejsca robót - 3 dni od daty podpisania umowy. 8. Gwarancja: na wykonane roboty min. 3 lata oraz na zastosowane materiały min. gwarancja producenta. 9. Wynagrodzenie wykonawcy ustalone zostanie w formie ryczałtu, zgodnie z art. 632 Kodeksu Cywilnego. Roboty dodatkowe wykonywane będą wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Roboty te rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego, zaakceptowanego przez zamawiającego. Bez zgody zamawiającego wykonawca będzie mógł wykonać wyłącznie roboty zagrażające bezpieczeństwu. 10. Zamawiający przewiduje dokonywanie odbiorów częściowych po wykonaniu każdego piętra oraz częściowych płatności. Zadanie nr 2 1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu Domu Studenckiego Skrzat w Częstochowie, przy ul. Dąbrowskiego 76/78. 2. Szczegółowy opis i zakres robót określa rozdział II. Przedmiar robót należy traktować jako dokument informacyjny, nie obligatoryjny. W celu dokonania wyceny wszystkich robót niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej miejsca robót. 3. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować zamówienie z materiałów własnych, z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuka budowlaną. Wykorzystane materiały muszą posiadać wszelkie atesty i certyfikaty wymagane obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4. Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć teren robót na czas ich realizacji i ponosił będzie pełna odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób wykonujących roboty oraz innych osób upoważnionych do przebywania na terenie robót. 5. Kod CPV: 45260000-0. 6. Termin realizacji - 1 miesiąc od daty przekazania miejsca robót. 7. Termin przekazania miejsca robót - 3 dni od daty podpisania umowy. 8. Gwarancja: na wykonane roboty min. 3 lata oraz na zastosowane materiały min. gwarancja producenta. Gwarancja na pokrycie z papy nie może być krótsza niż 10 lat. 9. Wynagrodzenie wykonawcy ustalone zostanie w formie ryczałtu, zgodnie z art. 632 Kodeksu Cywilnego. Roboty dodatkowe wykonywane będą wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Roboty te rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego, zaakceptowanego przez zamawiającego. Bez zgody zamawiającego wykonawca będzie mógł wykonać wyłącznie roboty zagrażające bezpieczeństwu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.41.00.00-4, 45.26.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: zadanie 1 - 25.000,00zł, zadanie 2 - 2.000,00 zł 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert - oznacza to, że w chwili otwierania oferty musi ona być zabezpieczona wadium tj. pieniądze muszą się znajdować na koncie Zamawiającego lub musi on dysponować dokumentem potwierdzającym wniesienie wadium w formie niepieniężnej. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/Częstochowa 27 1050 1142 1000 0005 0162 3581. Zamawiający nie zezwala na wpłacanie wadium gotówką w banku obsługującym zamawiającego. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie nie pieniężnej, właściwy dokument musi być załączony do oferty w postaci oryginalnej lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Okres ważności takiego dokumentu musi rozpoczynać się w dniu otwarcia ofert i obejmować co najmniej okres związania ofertą. 5. Załączone do oferty konsorcjum wadium w formie nie pieniężnej powinno zostać wystawione na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy). 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy) to znaczy: 1) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania tj. 13.05.2008r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jeden kontrakt obejmujący wykonanie ogólnobudowlanych robót remontowych w obiekcie użyteczności publicznej o wartości minimum 350 tys. zł brutto (dotyczy wyłącznie zadania nr 1);. 2) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania tj. 23.05.2008r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jeden kontrakt obejmujący wykonanie remontu dachu pokrytego papą termozgrzewalną o wartości minimum 90 tys. zł brutto (dotyczy wyłącznie zadania nr 2); 3) Dysponują co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanym 4) Dysponują co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych (dotyczy wyłącznie zadania nr 1) 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia(art. 22 ust. 1 pkt. 3 Ustawy): 1) akceptują płatność faktur w terminie do 30 dni od dnia ich wystawienia Spełnienie ww warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie Oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów wymienionych w pkt VII.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy powinni załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 Ustawy (potwierdzenie pkt VI.1.); - załącznik nr 2; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(potwierdzenie pkt VI.1.); 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania tj. 23.05.2008r.) kontraktów obejmujących wykonanie ogólnobudowlanych robót remontowych w obiekcie użyteczności publicznej o wartości minimum 350 tys. zł brutto (dotyczy wyłącznie zadania nr 1); - załącznik nr 3 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania tj. 13.05.2008r.) kontraktów obejmujących wykonanie remontu dachu pokrytego papą termozgrzewalną o wartości minimum 90 tys. zł brutto (dotyczy wyłącznie zadania nr 2); - załącznik nr 3 5) wykaz personelu posiadającego uprawnienia do kierowania robotami, jakim dysponuje wykonawca, który będzie brał udział w wykonywaniu zamówienia; - załącznik nr4; 6) kopie uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej; 7) oświadczenie o akceptacji płatność faktur w terminie do 30 dni od dnia ich wystawienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa pokój 407.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa pokój 507.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAdanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont czterech pięter Domu Studenckiego Skrzat - roboty ogólno budowlane.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.41.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAdanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu Domu Studenckiego Skrzat.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.