eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustroń › Dostawy sprzętu jednorazowego użytku oraz środków dezynfekcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-16

Ustroń: Dostawy sprzętu jednorazowego użytku oraz środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 108955 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny im. gen. Jerzego Ziętka , ul. Szpitalna 11, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033/8542640 w. 213 033/8545493, faks (033) 854 35 99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.reumatologiczny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu jednorazowego użytku oraz środków dezynfekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzętu jednorazowego użytku oraz środków dezynfekcyjnych wg zestawienia nr 2 do SIWZ: Pakiet 1 Obłożenia chirurgiczne Pakiet 2 Folie chirurgiczne Pakiet 3 Igły Touhy Pakiet 4 Ostrza chirurgiczne Pakiet 5 Testy ,etykiety ,koperty na dokumentację Pakiet 6 Kaniule do wlewów dożylnych Pakiet 7 Zestaw do zwrotnego przetaczania krwi Pakiet 8 Wkłady workowe Pakiet 9 Elektroda neutralna Pakiet 10 Ostrza wymienne do strzygarki Pakiet 11 Rękawice chirurgiczne Pakiet 12 Torebki i rękawy foliowe Pakiet 13 Kody kreskowe do probówek Pakiet 14 Taśmy do EKG Pakiet 15 Pojemniki na odpady Pakiet 16 Igły ,strzykawki Pakiet 17 Zestaw ortopedyczna końcówka Pakiet 18 Dezynfekcja,rąk ,stóp,błon śluzowych Pakiet 19 Dezynfekcja do zabiegów antyseptycznych Pakiet 20 Sprzęt jednorazowy do zamkniętego systemu pobierania krwi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.12.00-2, 33.14.13.20-9, 33.14.14.20-0, 33.14.14.11-4, 33.63.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) dla środków do dezynfekcji - dokumentów zawierających parametry użytkowe zaoferowanych środków dezynfekcyjnych (stężenie, spektrum działania, czas działania, sposób przygotowania preparatu - np. ulotki informacyjne, karty charakterystyk (przedstawione w wersji papierowej i elektronicznej). b) dla sprzętu jednorazowego użytku - kart charakterystyk lub katalogów lub folderów albo innych dokumentów w języku polskim przedstawiających przedmiot zamówienia. Wykonawca dołączając katalogi powinien wyraźnie oznaczyć w nim oferowany sprzęt. c) Zamawiający żąda przedstawienia próbek dla Pakietu nr 13 d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do dostarczenia próbek do innych pakietów. oświadczenie, że oferowane produkty dopuszczone są obrotu na terenie Polski zgodnie z wymogami ustawowymi. potwierdzone za zgodność kserokopie dokumentów wymienionych w pkt. 5.4. a i b wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). zestawienie asortymentowo - cenowe (załącznik nr 2 do SIWZ). oświadczenie z art. 22.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych(załącznik nr 3 do SIWZ). oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ). parafowany wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). próbki dla pakietu nr 13

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy, oraz warunki i okoliczności zmiany : - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (np. sposób dostawy, składania zamówień, wielkości opakowań zbiorczych itp.) proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - zmiany stawki VAT (przy czym zmianie ulegnie tylko cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian) - zmian w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany umowy (np. zakaz wprowadzania produktu/ materiału i konieczność zastąpienia go produktem/materiałem równoważnym) - zmian danych identyfikujących strony - zgodnie z zapisami w aktualnym odpisie z właściwego rejestru Wniosek o wprowadzenie zmian winien być złożony z 7 dniowym wyprzedzeniem i zawierać opis proponowanej zmiany, wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia, termin wprowadzenia zmian, uzasadnienie dlaczego zmiana jest korzystna dla Zamawiającego i konieczna dla prawidłowego wykonania umowy. W przypadku niewykorzystania całej wartości umowy w czasie jej obowiązywania, strony dopuszczają przedłużenie terminu wykonania umowy do czasu wykorzystania pełnej wartości umownej, w formie aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.reumatologiczny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny im.gen.Jerzego Ziętka w Ustroniu ul.Szpitalna 11,43-450 Ustroń Pokój 139.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Śląskiego Szpitala Reumatologiczno-Rehabilitacyjnego im.gen.Jerzego Ziętka w Ustroniu ul.Szpitalna 11,43-450 Ustroń ( pokój 141)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Obłożenia chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenia chirurgiczne wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Folie chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folie chirurgiczne wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3- Igły Touhy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły Touhy wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Ostrza chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza chirurgiczne wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 -Test ,etykiety ,koperty na dokumentacje.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test ,etykiety ,koperty na dokumentacje wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 -Kaniule do wlewów dożylnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule do wlewów dożylnych wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Zestaw do zwrotnego przetaczania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do zwrotnego przetaczania krwi wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Wkłady workowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady workowe wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - elektrody neutralne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody neutralne wg załącznika nr 2 doSIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10-Ostrza wymienne do strzygarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza wymienne do strzygarki wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11- Rękawice chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 - Torebki i rękawy foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torebki i rękawy foliowe wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13 - Kody kreskowe do probówek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kody kreskowe do probówek wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14 -Taśmy do EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśmy do EKG wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15- Pojemniki na odpady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na odpady wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16 -Igły ,strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły ,strzykawki wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17 - Zestaw ortopedyczna końcówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw ortopedyczna końcówka wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18- Dezynfekcja rąk ,stóp ,błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja rąk ,stóp ,błon śluzowych wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19- Dezynfekcja do zabiegów antyseptycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja do zabiegów antyseptycznych wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 20 -Sprzęt jednorazowy do zamkniętego systemu pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy do zamkniętego systemu pobierania krwi wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.