Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-05
Ciechanów: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 108950 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli w Ciechanowie , ul. Jesionowa 27, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 0 23 673 72 72, faks 0 23 673 72 72 wew. 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1- dostawa urządzenia wielofunkcyjnego(kopiarka, drukarka, skaner) +szafka - 1 kpl. Zadanie nr 2- dostawa laptopów - 9 szt. - Projekt:MOJA WIEDZA-MOJĄ SZANSĄ współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadanie nr 3- dostawa rejestratora monitoringu wizyjnego - 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 32.33.31.00-7, 42.96.20.00-7, 39.13.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50000zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zadanie nr 2-deklaracja zgodności CE - Certyfikat ISO 9001 zadanie nr 3-Certyfikat CE, FCC, VCI
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zosip.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli
ul.Jesionowa 27
06-400 Ciechanów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli ul.Jesionowa 27 06-400 Ciechanów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 15.05.2012.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nr 2 - Projekt: MOJA WIEDZA-MOJĄ SZANSĄ współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa urządzenia wielofunkcyjnego(kopiarka, drukarka, skaner) +szafka - 1 kpl..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Dostawy urządzenia wielofunkcyjnego o niżej wymienionych minimalnych parametrach technicznych : - Funkcje urządzenia: drukarka, skaner, kopiarka. - Obsługiwane systemy operacyjne: Windows XP, Windows 7. - Możliwość wykonywania wydruków i kopiowania w kolorze. - Prędkość druku w czerni 20 str/min. - Prędkość druku w kolorze 20 str/min. - Podajnik papieru: 100 arkuszy. - Czytnik kart pamięci , Druk Photo - Interfejs: USB, LAN 10/100. - Zainstalowana pamięć 64 MB. - Format wydruków: A4. - Język drukarki PCL. - Gwarancja min. 24 m-ce Szafka pod urządzenie wielofunkcyjne : wykonana z płyty meblowej koloru popielatego lub grafitowego o wymiarach: wysokość 80 cm , szerokość i głębokość dopasowana do w/w urządzenia , wykończonej obrzeżem PCV Fronty oklejone obrzeżem PCV o grubości 2 mm. Drzwi otwierające się w lewo i wyposażone w uchwyt wpuszczany okrągły w kolorze szafki ,oraz kółka z hamulcem przystosowane do większych obciążeń..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.20.00-7, 39.13.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2- dostawa laptopów - 9 szt. - Projekt: MOJA WIEDZA-MOJĄ SZANSĄ współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Dostawy komputerów przenośnych (laptopy) o niżej wymienionych minimalnych parametrach technicznych : - procesor min 2 rdzeniowy - pamięć RAM 4048 MB pamięć DDR3 - HDD dysk twardy o pojemności 320 GB - napęd optyczny -standard DVD (z możliwością nagrywania ) - karta dźwiękowa - zintegrowana - porty : 1 port VGA , 1 port HDMI , 1 wyjście słuchawkowe , 3 porty USB 2.0, 1 port RJ45 , karta sieci bezprzewodowej - bluetooth - czytnik kart pamięci - Ekran 15,6 TFT HD (LED) 1366x768 - oprogramowanie : Windows 7 (wersja polska) pełna , uaktywniona - torba na komputer - mysz optyczna - deklaracja zgodności CE - Certyfikat ISO 9001 - naklejki licencyjne stwierdzające legalność oprogramowania - Gwarancja 24 m-ce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3- dostawa rejestratora monitoringu wizyjnego - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Dostawy rejestratora monitoringu wizyjnego o niżej wymienionych minimalnych parametrach technicznych: - Rejestracja w czasie rzeczywistym sygnału video i audio z 16 kamer IP - Zapis sygnałów H.264, MxPEG, MPEG-4, M-JPEG - Obsługa kamer sieciowych o rozdzielczości 8Mpix - Zapisu: wg kalendarza, alarmu, wykrycia ruchu, zapis przed i po alarmie - Wyszukiwanie nagrań wg daty, linii czasowej, zdarzeń, analizy obrazu - Zdalne zarządzanie systemem poprzez przeglądarkę internetową - Dostęp do odtwarzania plików przez przeglądarkę, FTP lub otoczenie sieciowe - Zoom w trybie monitoringu i odtwarzania - Zmiana kolejności kamer - Możliwość zdalnej replikacji danych na dyski sieciowe typu NAS - Oznaczania plików cyfrowymi znacznikami - Automatyczny start rejestracji po przywróceniu zasilania - Obsługuje kamery sieciowe wielu firm (min. 30 producentów) - Wyświetlanie obrazu: 1/ 4/ 6/ 8/ 12/ 16 kanałów - Możliwość ustawiania rozdzielczość, jakość, ilość klatek, kompresji - Tryby zapisu: ciągły, ręczny, kalendarz, alarmowy - Bufor dla zapisu: 250 sek. przed alarmem i 250sek. po alarmie - Wydajność: do 30 fps dla D1 lub VGA na każdy kanał - Obsługa kamer: VGA, D1 i megapikselowych o rozdzielczość do 8 Mpix - Format zapisu: AVI - Odtwarzanie: wielu kanałów jednocześnie - Tryby odtwarzania: odtwarzanie, stop, pause, wsteczne, poklatkowe, - Przeszukiwanie nagrań: wg daty i czasu, linii czasu, zdarzenia, analiza obrazu - Analiza obrazu: detekcja ruchu, pozostawienie / zabranie obiektu, - Funkcje odtwarzania: cyfrowy zoom, znak cyfrowy - Export nagrań: do pliku AVI - Usługi dostępu: FTP, SMB, CIFS, HTTP - Protokoły sieciowe: HTTP, TCP/IP, SMTP, DHCP, DNS, DDNS, FTP, NTP, UPnP - możliwość ustawienia adresu LAN / WAN dla każdej kamery - Zabezpieczenia sieci: redundancja łączy, balansowanie obciążenia, multi IP - Lista użytkowników: lista użytkowników logujących się do systemu - Możliwość określenia listy dopuszczonych stacji roboczych - Zarządzanie użytkownikami: prawa podglądu i odtwarzania dla każdego użytkownika i kamery - Alarmowanie: e-mail, alarm dźwiękowy, log zdarzeń - Oprogramowanie rejestratora i aplikacji klienckich w języku polskim - Zapisu video w rozdzielczości 1280 x 1024 pixeli - Możliwość podłączenia monitora, klawiatury i myszki celem obsługi urządzenia bez udziału PC (złącze VGA FullHD, mysz, klawiatura) - Pobór mocy nie większy niż 65W - Zasilanie redundantne - Min. 4 kieszenie na dyski SATA 3,5 typu hot-swap - Praca dysków w układzie RAID 0, 1, 5, 6, z funkcja kontroli dysków i rozbudowa w trakcie pracy systemu bez utraty danych - Obudowa typu RACK 1U - Interfejs sieci: min. 2 x 1GB - Współpraca z zasilaczem UPS - Min. 4xUSB - Gwarancja 24 m-ce - Certyfikat CE, FCC, VCI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Budowa, rozbudowa i modernizacja infrastruktury sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Ciechanów
- Modernizacja i doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 5, 4, oraz dostawa urządzeń udrażniania dróg oddechowych dla placówek oświatowych, oraz żłobka w Ciechanowie
- Jednorazowe wyposażenie sal dla bloku operacyjnego
- Przegląd eksploatacyjny 32 separatorów substancji ropopochodnych oraz czyszczenie separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci deszczowej na terenie Ciechanowa w 2024 r.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową istniejącego parkingu zlokalizowanego w pasie drogowym ul. Reutta
- Remonty w placówkach oświatowych 2024 r. - II
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Dostawa mebli
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa Sprzętu komputerowego
- Dostawa systemu do obsługi przychodni.
- Dostawa wraz z montażem i wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego dla Komisariatu Policji w Otmuchowie, Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.