eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › WYCINKA DRZEW, ZAKRZACZEŃ, NASADZENIA REKOMPENSACYJNE (Grupa, Gardeja, Brodnica, Chełmno, Grudziądz) - sprawa nr 71/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-22

Grudziądz: WYCINKA DRZEW, ZAKRZACZEŃ, NASADZENIA REKOMPENSACYJNE (Grupa, Gardeja, Brodnica, Chełmno, Grudziądz) - sprawa nr 71/2015
Numer ogłoszenia: 108935 - 2015; data zamieszczenia: 22.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYCINKA DRZEW, ZAKRZACZEŃ, NASADZENIA REKOMPENSACYJNE (Grupa, Gardeja, Brodnica, Chełmno, Grudziądz) - sprawa nr 71/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew, zakrzaczeń, nasadzenia rekompensacyjne (Grupa, Gardeja, Brodnica, Chełmno, Grudziądz), zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i zakresem wykonania usługi. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem w szczególności: 1) Zadanie nr 1 - Element 1: Wycinka drzew, nasadzenia rekompensacyjne - Grupa, Gardeja -wycinka 16 drzew (Grupa, ul. Dworcowa) - frezowanie pni; -wycinka 102 drzew (Grupa Skład); -wycinka 71 drzew (Gardeja), nasadzenia rekompensacyjne 71 szt. lip drobnolistnych; -zabiegi pielęgnacyjne - 60 drzew oraz 4400 m2 koron drzew do przycięcia pod liniami energetycznymi (Grupa, ul. Dworcowa); 2) Zadanie nr 2 - Element II: Wycinka drzew, zakrzaczeń, nasadzenia rekompensacyjne - Brodnica, Chełmno -wycinka 244 drzew, wykarczowanie 350 m2 zakrzaczeń (Brodnica ul. Czwartaków 1), nasadzenia 244 szt. klonów kulistych; -wycinka 75 drzew (Chełmno ul. Aleja 3 - go Maja 3, ul. Gorczyckiego, ul. Biskupia); -frezowanie 13 pni (Chełmno, ul. Aleje 3-go Maja), nasadzenie rekompensacyjne 40 szt. lip drobnolistnych 3) Zadanie nr 3 - Element III: Wycinka drzew, zakrzaczeń, nasadzenia rekompensacyjne - Grudziądz - TWIERDZA -wycinka 45 drzew ( Grudziądz ul. Czwartaków 1) - frezowanie pni; -ścięcie odrostów zakrzaczeń, traw, darni - 67 000,00 m2; -nasadzenia rekompensacyjne - 45 szt. lip drobnolistnych , 6 szt. kasztanowców; 4) Zadanie nr 4 - Element IV: Wycinka drzew, zakrzaczeń, nasadzenia rekompensacyjne - Grudziądz -wycinka 48 drzew i wykarczowanie 450 m2 zakrzaczeń ( Grudziądz, ul. Hallera), nasadzenia rekompensacyjne 68 klonów kulistych,8 szt. modrzew oraz 225 szt. irgi płożącej i 10 szt. lipa drobnolistna; -wycinka 20 drzew (ul. Mieszka), nasadzenia rekompensacyjne 11 szt. klonów kulistych i 9 szt. modrzewi; -wycinka 71 drzew (ul. Dąbrówki), nasadzenia rekompensacyjne 71 szt. klonów kulistych; -wycinka 10 drzew (ul. Jagiełły), nasadzenia 14 szt. klonów kulistych i 3 modrzewi; -wycinka 43 drzew (ul. Legionów). 3. Wycinka drzew winna być wykonana zgodnie z art. 83 ust. 1 ustawy o ochronie przyrody z dnia 16.04.2004 r. (Dz.U. z 2013 r., poz. 627 ze zm.). 4. Wszelkie prace winny być wykonane w zakresie objętym pozwoleniami, które posiada Zamawiający, a także z zachowaniem stosownych przepisów przeciwpożarowych i BHP. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w tym zakresie. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących usługę i poszczególne czynności (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w sprzęt zabezpieczający); zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom przebywającym na terenie usług; Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania. 6. Wykonawca winien dysponować niezbędnym potencjałem technicznym warunkującym wykonanie przedmiotu zamówienia w wymaganym przez Zamawiającego terminie, tj. dysponować wszystkimi niezbędnymi narzędziami i maszynami w tym dysponować takimi maszynami jak m.in.: rębaki do gałęzi i liści, podnośnik, piły łańcuchowe i spalinowe, sekatory, kosy, grabie i sprzęt do przewożenia pociętego drewna i gałęzi np. ciągnik, samochód z przyczepą, taczki. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania i stosowania materiałów i środków BHP i ochrony osobistej, w szczególności: kasków ochronnych, okularów, rękawic, szelek bezpieczeństwa, obuwia ochronnego i specjalistycznego. 8. W zakresie zadania nr 2 - elementu II (Brodnica) oraz nr 3 - elementu III - Wykonawca winien zabezpieczyć na czas trwania prac, kabiny typu Toi - Toi - co najmniej jedna kabina na 10 osób - oraz systematyczne ich opróżnianie we własnym zakresie i na swój koszt. 9. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.(Dz. U. 2013 r., poz. 21 ze zm.). 11. Po zakończeniu prac Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego uprzątnięcia terenu, pozostałe odpady (zmielone gałęzie), wycięte drzewa Wykonawca wywiezie i zagospodaruje we własnym zakresie i na swój koszt. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru, wywozu i zagospodarowania na własne potrzeby pozyskanego drewna. Wykonawca na etapie złożenia oferty nie wycenia wartości drewna, które zostanie pozyskane w wyniku realizacji usługi. Zaoferowana cena w ofercie ogółem stanowi cenę (wynagrodzenie Wykonawcy), która zostanie pomniejszona przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy na zasadach określonych umową. Pozyskane z wycinki drzew drewno Wykonawca odbierze na podstawie protokołu przekazania drewna. 12. W przypadku wyrządzenia jakichkolwiek szkód, w szczególności uszkodzenia infrastruktury technicznej lub obiektów budowlanych, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt. 13. Zamawiający umożliwia, dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty odpowiednio w następujących terminach: -Zadanie nr 1: 29.07.2015 r. godz. 09.00 -Zadanie nr 2: 28.07.2015 r. godz. 09.00 -Zadanie nr 3 i 4 : 30.07.2015 r. godz. 09.00 1) zaleca się ze względów organizacyjnych poinformowanie Zamawiającego o zamiarze uczestnictwa w wizji lokalnej pisemnie lub faksem pod nr: 261 48 32 22 - sprawa numer 71/2015 do dnia 24.07.2015 r. Osoby, które będą okazywać tereny są upoważnione do jego udostępnienia w zakresie jego okazania. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego. 2) dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia może dokonać przedstawiciel Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, który udostępni przed rozpoczęciem wizji lokalnej imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, oraz dowód tożsamości; 3) z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół. 14. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę, wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości ogółem: 8 000,00 zł. 2. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3. Wysokość wadium na poszczególne zadania: ZADANIE NR 1 1 400,00 zł ZADANIE NR 2 2 900,00 zł ZADANIE NR 3 1 800,00 zł ZADANIE NR 4 1 900,00 zł 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 5. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 2-5, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9. Wadium wnoszone w formie określonej w ust. 6 pkt 2-5 należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem /KASA/ - numer sprawy). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00. lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. 10. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej) i adres, na który należy zwrócić wadium. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust. 4a Ustawy). 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 11, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia na zasadzie /spełnia/ lub /nie spełnia/ wymaganego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia na zasadzie /spełnia/ lub /nie spełnia/ wymaganego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP oraz gdy Wykonawca zagwarantuje, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia na podstawie oświadczenia, że dysponuje osobami, następująco: w zadaniu nr 1: osobami dokonującymi cięć, które posiadają co najmniej: -zezwolenie do prac na wysokości -aktualne przeszkolenie bhp -zaświadczenie o ukończeniu kursu pilarza Wykonawca winien dysponować co najmniej: -co najmniej 4-osobami dokonującymi cięć (w tym co najmniej 2-osoby posiadające dopuszczenie do prac na wysokości); -co najmniej 5-osobami dokonującymi mielenia gałęzi, nasadzeń rekompensacyjnych i wszelkich prac transportowych i porządkowych; w zadaniu nr 2: osobami dokonującymi cięć, które posiadają co najmniej: -zezwolenie do prac na wysokości -aktualne przeszkolenie bhp -zaświadczenie o ukończeniu kursu pilarza Wykonawca winien dysponować co najmniej: -co najmniej 4-osobami dokonującymi cięć (w tym co najmniej 2-osoby posiadające dopuszczenie do prac na wysokości); -co najmniej 5-osobami dokonującymi mielenia gałęzi, nasadzeń rekompensacyjnych i wszelkich prac transportowych i porządkowych; w zadaniu nr 3: a) osobami prowadzącymi prace, które posiadają co najmniej świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni lub odbyły co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji zabytków - Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z 27.07.2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (Dz. U. nr 165, poz. 987 § 23 pkt. 1 , 2); b) osobami dokonującymi cięć zakrzaczeń, darnii na rawelinach, bastionach i budynkach (wysokość do 11 m), które posiadają co najmniej: -zezwolenie do prac na wysokości; -aktualne przeszkolenie bhp; -zaświadczenie o ukończeniu kursu pilarza; Wykonawca winien dysponować co najmniej: -co najmniej 3-osobami dokonującymi cięć; co najmniej 5-osobami dokonującymi skoszenia darni, traw (prace na wysokości); -co najmniej 10-osobami dokonującymi mielenia gałęzi, wszelkich prac transportowych i porządkowych; w zadaniu nr 4: osobami dokonującymi cięć, które posiadają co najmniej: -zezwolenie do prac na wysokości; -aktualne przeszkolenie bhp; -zaświadczenie o ukończeniu kursu pilarza; Wykonawca winien dysponować co najmniej: -co najmniej 4-osobami dokonującymi cięć (w tym co najmniej 2-osoby posiadające dopuszczenie do prac na wysokości); -co najmniej 5-osobami dokonującymi mielenia gałęzi, nasadzeń rekompensacyjnych i wszelkich prac transportowych i porządkowych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty oraz przedłoży wykaz tych podmiotów. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione jeśli spełnia je chociażby jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub spełniają je wspólnie. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - art. 36a ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w ofercie wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, w sytuacji gdy Wykonawca powołuje się na zasoby tych podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca winien wraz z ofertą załączyć: Formularz ofertowy - zadanie nr 1,2,3,4, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału, Oświadczenie o spełnieniu wymagań w zakresie uprawnień i kwalifikacji oraz sprzętu, Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia w postępowaniu, Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, Wykaz części jakie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, Informacja o Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty lub zmiany podwykonawcy na innego - w przypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie, a nowy podwykonawca spełni wymagania dla fachowego wykonania powierzanych mu czynności lub części zamówienia zgodnie z umową (np. oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy); 2) zmiany podwykonawcy na innego lub rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w sytuacji gdy Wykonawca na etapie składania ofert wykazał podwykonawcę jako podmiot, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca w tej sytuacji będzie zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 3) zmiany zakresu podwykonawstwa; 4) zmiany osób wykonujących określone czynności w zakresie realizowanej usługi pod warunkiem spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego. Zmiany jak powyżej (z wyłączeniem pkt. 4) wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem. W przypadku wystąpienia zmiany, o której mowa w pkt. 4 wystarczającym będzie zgłoszenie pisemne Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1,86-300 Grudziądz:4zł, na wniosek Wykonawcy -wysyłka: 8,63 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2015 godzina 07:30, miejsce: kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz (pom.7 bud. 1)-osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: OFERTA PRZETARGOWA: WYCINKA DRZEW, ZAKRZACZEŃ, NASADZENIA REKOMPENSACYJNE (Grupa, Gardeja, Brodnica, Chełmno, Grudziądz - sprawa nr 71/2015 - nie otwierać do dnia 10.08.2015 r. do godziny 8.00 Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu, nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Złożenie koperty z ofertą niezgodnie z opisem jak określono w ust. 9 może zostać potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT (art. 36 ust. 1 pkt 13 Ustawy) 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium: 1) cena oferty: C of.n. Cn = ----------------------- x 90 pkt Cof.b. gdzie: Cn - liczba punktów za kryterium cena Cof.n. - cena oferty najniższej Cof.b. - cena oferty badanej 2) termin realizacji (Tn) w zadaniu nr 1: Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w terminie do 16.10.2015 r. uzyska 10 pkt. Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w terminie do 30.10.2015 r. uzyska 0 pkt. w zadaniu nr 2: Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w terminie do 16.10.2015 r. uzyska 10 pkt. Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w terminie do 30.10.2015 r. uzyska 0 pkt. w zadaniu nr 3: Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w terminie do 16.10.2015 r. uzyska 10 pkt. Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w terminie do 30.10.2015 r. uzyska 0 pkt. w zadaniu nr 4: Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w terminie do 16.10.2015 r. uzyska 10 pkt. Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w terminie do 30.10.2015 r. uzyska 0 pkt. Pouczenie: Wykonawca może zaoferować termin wykonania według wskazanych powyżej opcji od dnia przekazania terenu robót, zaoferowanie innych terminów spowoduje poprawienie wykazanego w ofercie terminu na wymagalny maksymalnie przez Zamawiającego z liczbą pkt. 0. Podanie terminu dłuższego niż maksymalny spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP. 2. Wykonawca uzyska łącznie liczbę punktów (Pn - łączna liczba punktowa) za kryterium ceny i terminu realizacji według wzoru: Pn=Cn+Tn 3. Każda oferta będzie przeliczana w stosunku do oferty z najwyższą liczbą punktów ogółem według wzoru w ust. 1 i 2. 4. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną wg ust. 2, zostanie uznana za najkorzystniejszą. 5. Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną (art. 91 ust. 4 Ustawy).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Element 1: Wycinka drzew, nasadzenia rekompensacyjne - Grupa, Gardeja..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -wycinka 16 drzew (Grupa, ul. Dworcowa) - frezowanie pni; -wycinka 102 drzew (Grupa Skład); -wycinka 71 drzew (Gardeja), nasadzenia rekompensacyjne 71 szt. lip drobnolistnych; -zabiegi pielęgnacyjne - 60 drzew oraz 4400 m2 koron drzew do przycięcia pod liniami energetycznymi (Grupa, ul. Dworcowa);.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Element II: Wycinka drzew, zakrzaczeń, nasadzenia rekompensacyjne - Brodnica, Chełmno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -wycinka 244 drzew, wykarczowanie 350 m2 zakrzaczeń (Brodnica ul. Czwartaków 1), nasadzenia 244 szt. klonów kulistych; -wycinka 75 drzew (Chełmno ul. Aleja 3 - go Maja 3, ul. Gorczyckiego, ul. Biskupia); -frezowanie 13 pni (Chełmno, ul. Aleje 3-go Maja), nasadzenie rekompensacyjne 40 szt. lip drobnolistnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Element III: Wycinka drzew, zakrzaczeń, nasadzenia rekompensacyjne - Grudziądz - TWIERDZA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -wycinka 45 drzew ( Grudziądz ul. Czwartaków 1) - frezowanie pni; -ścięcie odrostów zakrzaczeń, traw, darni - 67 000,00 m2; -nasadzenia rekompensacyjne - 45 szt. lip drobnolistnych , 6 szt. kasztanowców..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Element IV: Wycinka drzew, zakrzaczeń, nasadzenia rekompensacyjne - Grudziądz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -wycinka 48 drzew i wykarczowanie 450 m2 zakrzaczeń ( Grudziądz, ul. Hallera), nasadzenia rekompensacyjne 68 klonów kulistych,8 szt. modrzew oraz 225 szt. irgi płożącej i 10 szt. lipa drobnolistna; -wycinka 20 drzew (ul. Mieszka), nasadzenia rekompensacyjne 11 szt. klonów kulistych i 9 szt. modrzewi; -wycinka 71 drzew (ul. Dąbrówki), nasadzenia rekompensacyjne 71 szt. klonów kulistych; -wycinka 10 drzew (ul. Jagiełły), nasadzenia 14 szt. klonów kulistych i 3 modrzewi; -wycinka 43 drzew (ul. Legionów)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.