eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchy Las › Budowa infrastruktury technicznej (kanalizacja sanitarna i deszczowa) we wsi Złotkowo, gmina Suchy Las

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-10

Suchy Las: Budowa infrastruktury technicznej (kanalizacja sanitarna i deszczowa) we wsi Złotkowo, gmina Suchy Las
Numer ogłoszenia: 108885 - 2009; data zamieszczenia: 10.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie, tel. 061 8125161, faks 061 8125212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchylas.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa infrastruktury technicznej (kanalizacja sanitarna i deszczowa) we wsi Złotkowo, gmina Suchy Las.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres prac to m.in.: - roboty przygotowawcze i ziemne; - wykonanie nawierzchni dróg - asfalt: 2.529,60 m2; - wykonanie chodnika - kostka brukowa betonowa: 1.190,90 m2; - wykonanie kanalizacji: - rura PVC O 630: 237,50 mb; - rura PVC O 500: 96,90 mb; - rura PVC O 400: 109,70 mb; - rura PVC O 315: 145,00 mb; - rura PVC O 250: 715,30 mb; - wykonanie rurociągu tłocznego - rura ciśnieniowa O 110: 1661,70 mb; - studnie rewizyjne O 1000: 36 szt.; - studnie rewizyjne O 1200: 24 szt.; - wykonanie przepompowni ścieków: 1 szt.; - wykonanie osadnika: 1 szt; - wykonanie separatora lamelowego: 1 szt.; - wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej: 16 szt.; - usunięcie istniejących kolizji; - oznakowanie poziome i pionowe; - roboty inne; - koszty uzgodnień, badań i prób niezbędnych do realizacji i odbioru robót; - dokonanie wszelkich opłat i uzgodnień związanych z realizacją inwestycji (opłaty te należy uwzględnić w kalkulacji ceny). - zapewnienie obsługi geodezyjnej przez cały czas trwania robót wraz z inwentaryzacją powykonawczą. Prace będą prowadzone w ulicach: ul. Obornicka (droga K11), ul. Sobocka, ul. Złota..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wadium w kwocie: 100.000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, co oznacza, że Wykonawca dysponuje: osobą osobami, które: A. dla Kierownika Budowy, 1.1. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 ( z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) lub równoważne. 1.2 wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności. B. dla Kierownika Robót Drogowych: 1.1 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie w specjalności drogowej potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 ( z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) lub równoważne. 1.2 wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności. C. dla Kierownika Robót Instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno - sanitarnych: 1.1. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 ( z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) lub równoważne. 1.2 wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym nim terminem ważności. 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Jako wykonawcy zrealizowali roboty o podobnym zakresie i stopniu komplikacji w ostatnich 5 latach (2004-2008) za kwotę łącznie minimum: 15.000.000,00 złotych (słownie: piętnaście milionów złotych), w tym wykonali minimum: a) budowę kanalizacji (deszczowej lub sanitarnej) z rur o średnicy min. O 630 na długości min. 600 mb (licząc jako jeden ciąg); b) budowę kanalizacji (deszczowej lub sanitarnej) z rur o średnicy min. O 250 na długości min. 500 mb (licząc jako jeden ciąg); c) budowę nawierzchni dróg (asfalt) o powierzchni łącznej min. 3.000 m2 (licząc jako jeden ciąg). 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, tj.: a) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1.500.000,00 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.500.000,00 zł. b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć na Formularzu Oferty stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Oferta musi zawierać: 1. Właściwe Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że może ubiegać się o powyższe zamówienie zgodne z wymogami art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - druk Nr 2.1 4. Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodne z wymogami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - druk Nr 2.2. 5. Aktualny wypis odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wykaz osób i podmiotów odpowiedzialnych za realizację zamówienia - druk Nr 2.3. a) należy dołączyć uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i wpisy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 10. Wykaz robót o podobnym charakterze wraz z referencjami - druk Nr 2.4. 11. Oświadczenie o zapoznaniu się z niniejszą specyfikacją i nie wniesieniu do niej zastrzeżeń - druk Nr 2.5. 12. Oświadczenie o zapoznaniu się z zakresem rzeczowym zamówienia i sporządzonym na jego podstawie kosztorysem będącym podstawą obliczenia ceny ofertowej oraz o braku zastrzeżeń co do ich spójności - druk Nr 2.6. 13. Oświadczenie o podwykonawcach - druk Nr 2.7. 14. Dowód wniesienia wadium (potwierdzenie wykonania przelewu, kopia złożonej gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia). W przypadku wniesienia wadium w gotówce- należy dołączyć informację (oświadczenie Wykonawcy) na jakie konto należy dokonać zwrotu wadium - druk Nr 2.8. 15. Oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzeniu wizji lokalnej - Druk Nr 2.9. 16. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej. 17. Projekt umowy parafowany przez Wykonawcę. 18. Kopia posiadanego ubezpieczenia OC. 19. Wyceniony Kosztorys Uproszczony sporządzony przez Wykonawcę, zgodny z załączonym kosztorysem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchylas.pl//przetargi.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak podano wyżej lub bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Suchym Lesie, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Suchym Lesie, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las - Biuro Obsługi Interesantów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.