eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-17

Ogłoszenie nr 108882 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.

Białystok: Dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 73509-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 233317700000, ul. ul. Malmeda 8, 15440 Białystok, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 0-85 678 31 03, faks 0-85 678 31 00, e-mail moprbia@atlasnet.pl
Adres strony internetowej (URL): http:// www.mopr.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.26.1.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych (tuszy, tonerów, bębnów) do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, zgodnie z opisem, asortymentem i ilością określoną w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, podzielony na dwie części (pakiety): - Pakiet Nr 1: Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tuszy, tonerów, bębnów) do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, - Pakiet Nr 2: Dostawa artykułów papierniczych i biurowych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku nr 2A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Formularz cenowy- dotyczy Pakietu Nr 1. 3. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający wykaz poszczególnych artykułów papierniczych i biurowych, oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku nr 2B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Formularz cenowy - dotyczy Pakietu Nr 2. 4. Zasady ogólne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Oferowany przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, powinien być fabrycznie nowy, tzn. do wytworzenia którego zastosowano wcześniej nieużywane części i materiały, wolny od wad technicznych i prawnych, nie może nosić znamion użytkowania oraz powinien być pełnowartościowy w pierwszym gatunku, tzn. bez odkształceń, nie uszkodzony mechanicznie, kompletny, dopuszczony do obrotu, oraz ogólnodostępny na rynku i identyfikowalny (np. karty katalogowe, opisy, dane techniczne w języku polskim) na ogólnie dostępnych stronach internetowych, a także zapakowany w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji producenta. 2) Wielkość zakupu artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych jest wielkością szacunkową i Zamawiający nie ma obowiązku wykorzystania całości przedmiotu zamówienia. Ilości wskazane w załączniku nr 2A i/lub 2B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Formularz cenowy, są ilościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku nr 2A i/lub 2B do SIWZ. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70% ceny podanej w formularzu ofertowym. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach (rodzajach) zamawianych artykułów i materiałów, z zastrzeżeniem, że wartość zawartej umowy, nie zostanie przekroczona. 4) Rozliczenie z Wykonawcą dokonywane będzie na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie i ilości faktycznie dostarczonych i odebranych artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych. 5) Wymaga się, aby oferowane artykuły i materiały posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od daty dostawy/odbioru przez Zamawiającego, nie krótszą jednak niż wynosi gwarancja udzielana przez producenta artykułu bądź materiału. 6) Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin płatności: 14 dni od daty otrzymania prze Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, b) nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, c) forma zapłaty - jak we wzorze umowy - załącznik nr 8A (Pakiet Nr 1) i/lub nr 8B (Pakiet Nr 2) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 7) warunki realizacji dostawy: a) dostawa będzie realizowana sukcesywnie przez okres trwania umowy, poprzez dostarczanie artykułów i materiałów partiami, stosownie do aktualnych potrzeb Zamawiającego. Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych ze strony Zamawiającego za realizację przedmiotu umowy, b) Wykonawca dostarczy zamówione materiały papiernicze, biurowe i materiały eksploatacyjne do siedziby Zamawiającego oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Białegostoku, w godzinach od 800 do 1400, własnym transportem i z rozładunkiem na własny koszt i ryzyko, w terminie określonym w złożonej ofercie, nie dłuższym jednak niż 5 dni roboczych od daty zgłoszenia zamówienia częściowego, c) Zamawiający przekazywać będzie faksem lub e-mailem zamówienie częściowe, z podaniem ilości, asortymentu, terminu i miejsca dostarczenia Zamawiającemu każdej kolejnej partii zamówienia, d) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone artykuły papiernicze, biurowe i materiały eksploatacyjne na okres minimum 12 miesięcy, liczony od dnia ich dostarczenia do Zamawiającego. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego wszelkie uprawnienia gwarancyjne określone przez producentów dłuższe niż okres, o którym mowa w zdaniu pierwszym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV: 30192000-1, 30197600-2, 30192113-6, 30125110-5, 30125120-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1: Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tuszy, tonerów, bębnów) do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT340007.42
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BAWI Spółka Akcyjna , zampubliczne@bawi.com.pl, ul. Składowa 10, 15-399 , Białystok, kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 344156.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 103819.38
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 344156.62
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.