eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Roboty budowlano - montażowe w Zespole Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim oraz Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie w ramach projektu "Rozwój infrastruktury szkół zawodowych w Powiecie Gdańskim poprzez modernizację i wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego". Projekt współfinansowany w ramach realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020 w zakresiewykonania robót związanych z modernizacją pomieszczeń na potrzeby pracowni dydaktycznych w budynku warsztatów szkolnych w Rusocinie, ul. Macieja Rataja 12 zlokalizowanego na terenie Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-17

Ogłoszenie nr 108865 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.

Pruszcz Gdański: Roboty budowlano - montażowe w Zespole Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim oraz Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie w ramach projektu "Rozwój infrastruktury szkół zawodowych w Powiecie Gdańskim poprzez modernizację i wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego". Projekt współfinansowany w ramach realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020 w zakresie: wykonania robót związanych z modernizacją pomieszczeń na potrzeby pracowni dydaktycznych w budynku warsztatów szkolnych w Rusocinie, ul. Macieja Rataja 12 zlokalizowanego na terenie Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Rozwój infrastruktury szkół zawodowych w Powiecie Gdańskim poprzez modernizację i wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego". Projekt współfinansowany w ramach realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 522128-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500000235-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, krajowy numer identyfikacyjny 19168640800000, ul. ul. Wojska Polskiego 16, 83000 Pruszcz Gdański, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 586 834 999, faks 586 834 899, e-mail zamowienia@powiat-gdanski
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-gdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlano - montażowe w Zespole Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim oraz Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie w ramach projektu "Rozwój infrastruktury szkół zawodowych w Powiecie Gdańskim poprzez modernizację i wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego". Projekt współfinansowany w ramach realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020 w zakresie: wykonania robót związanych z modernizacją pomieszczeń na potrzeby pracowni dydaktycznych w budynku warsztatów szkolnych w Rusocinie, ul. Macieja Rataja 12 zlokalizowanego na terenie Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.272.18.2017.PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlano - montażowe w Zespole Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim oraz Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie w ramach projektu "Rozwój infrastruktury szkół zawodowych w Powiecie Gdańskim poprzez modernizację i wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego". Projekt współfinansowany w ramach realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020 w zakresie: Modernizacji pomieszczeń na potrzeby pracowni dydaktycznych w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Rolniczych w Rusocinie; 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1 - wykonanie robót związanych z modernizacją pomieszczeń na potrzeby pracowni dydaktycznych w budynku warsztatów szkolnych w Rusocinie, ul. Macieja Rataja 12 zlokalizowanego na terenie Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie: Zakres prac : -Demontaż istniejącego osprzętu; -Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej; -Skucie istniejącej posadzki; -Wykonanie otworów drzwiowych i komunikacyjnych; -Zdemontowanie wewnętrznych instalacji (wod - kan, c.o, inst. elektryczne) - wg wytycznych zawartych w częściach branżowych projektu (Uwaga: ze względu na bieżące użytkowanie części budynku niepodlegającej przebudowie, roboty rozbiórkowe instalacyjne należy w przypadkach wątpliwych konsultować z projektantami i właścicielem obiektu); -Wykonanie ścianek działowych; -Zamurowanie otworów drzwiowych; -Obłożenie ściany płytą G-K, obudowanie pionów instalacyjnych; -Zamontowanie nowoprojektowanej stolarki drzwiowej, ślusarki zgodnie z zestawieniami stolarki i ślusarki; -W pomieszczeniach sanitarnych nr 3, 7 ułożenie glazury na ścianach do wysokości 210cm. Narożniki wypukłe należy zabezpieczyć listwami aluminiowymi prostymi szer. 8mm anodowanymi zakotwionymi w warstwę kleju; -Wykonanie nowych posadzek wraz z izolacją termiczną; -Montaż armatury sanitarnej; -Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w WC i salach dydaktycznych; -Wykonanie projektowanej instalacji elektrycznej; -Wykonanie nowej instalacji wod-kan, cwu, centralnego ogrzewania; -Wykonanie malowania farbą emulsyjną; -Wykonanie zaślepienia otworów stropodachu w miejscu zdemontowanych świetlików dachowych; -Wykonanie prac elewacyjnych polegających na wykonaniu tynku i robót scalających kolorystykę i wykończenie elewacji. Dane ogólne budynku: Na terenie planowanych inwestycji w ZSR CKU występuje następujące uzbrojenie: -Budynek warsztatów wyposażony jest w: -instalację wodociągową i kanalizacyjną -instalacja centralnego ogrzewania z węzła cieplnego usytuowanego w budynku warsztatów -instalację elektryczną -instalację odgromową -instalację teletechniczną Budynek warsztatów jest budynkiem parterowym. Budynek położony jest w południowo - wschodniej części działki Wejścia do budynku znajdują się od strony zachodniej. Budynek posiada szereg niezależnych wejść. Przeznaczenie budynku zróżnicowane. Część budynku stanowią warsztaty, garaże oraz sale dydaktyczne. Ponadto w budynku znajdują się pomieszczenia socjalne, węzeł cieplny.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45200000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262522-6, 45410000-4, 45432210-9, 45431000-7, 45432111-5, 45442100-8, 45421160-3, 45421131-1, 45421150-0, 45330000-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT505428.02
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EWANDER-2 Beata Wysocka, , Ul. Rynek 24, 83-200, Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 505428.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 505428.02
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 630081.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.