eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Sukcesywna dostawa środków czystości, artykułów higienicznych i akcesoriów do sprzątania dla potrzeb Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie - Nr AG-3211/26/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-12

Rzeszów: Sukcesywna dostawa środków czystości, artykułów higienicznych i akcesoriów do sprzątania dla potrzeb Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie - Nr AG-3211/26/13
Numer ogłoszenia: 108837 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie , ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8534097, faks 17 8534682.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa środków czystości, artykułów higienicznych i akcesoriów do sprzątania dla potrzeb Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie - Nr AG-3211/26/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości, artykułów higienicznych i akcesoriów do sprzątania dla potrzeb Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie w tym na potrzeby projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: -Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim, - Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia. Zamówienie obejmuje następujący asortyment: Chusteczki do kokpitu, matowe, opakowanie min. 24 szt. - 10 op., Druciak metalowy, rozmiar maxi - 20 szt., Druciak plastikowy, opakowanie min. 3 szt. - 20 op., Druciak spiralny, rozmiar maxi - 20 szt., Gąbka do naczyń, rozmiar maxi, opakowanie min. 5 szt. - 40 op., Gąbka do naczyń, rozmiar midi, opakowanie min. 10 szt. - 40 op., Gąbka kąpielowa miękka, duża - 40 szt., Granulki do udrażniania rur, opakowanie min. 500 g - 55 szt., Kij drewniany 120 cm z plastikowym gwintem - 12 szt., Koncentrat do mycia i dezynfekcji powierzchni, opakowanie min. 1 l - 8 szt., Koncentrat do mycia i dezynfekcji sauny, opakowanie 10 l - 1 szt., Koncentrat do mycia wodoodpornych powierzchni, opakowanie min. 1 l - 1 szt., Koncentrat do usuwania brudu i tłuszczu, opakowanie min. 1 l - 10 szt., Konewka ogrodnicza plastikowa, zakończona sitkiem 5 l - 1 szt., Kostka do WC z koszyczkiem 2-fazowa lub 3-fazowa min. 40 g, min. trzy zapachy do wyboru - 280 szt., Kosz uchylny 15 l - 3 szt., Kosz uchylny 25 l - 1 szt., Kosz uchylny 30 l - 1 szt., Kosz uchylny 7 l - 8 szt., Miotła ulicówka 50 cm z drewnianym kijem - 3 szt., Miotła brzozowa na kiju, gęsta - długość ok. 180 cm - 1 szt., Miotła drewniana z mieszanym włosiem 30 cm z kijem - 7 szt., Mleczko czyszczące uniwersalne, opakowanie min. 500 ml - 100 szt., Mleczko czyszczące wybielające, opakowanie min. 500 ml - 50 szt., Mleczko w sprayu do czyszczenia łazienek, opakowanie min. 500 ml - 30 szt., Mydło w kostce kremowe (cream), min. 90 g, min. 3 zapachy do wyboru - 800 szt., Mydło w kostce owocowe (fruity), min. 90 g, min. 3 zapachy do wyboru - 800 szt., Mydło w kostce z olejkami (oil), min. 90 g, min. 3 zapachy do wyboru - 800 szt., Mydło w płynie z dozownikiem, mocno zagęszczone, PH neutralne, pojemność min. 500 ml - min. 3 zapachy do wyboru - 50 szt., Mydło w płynie, mocno zagęszczone, PH neutralne, pojemność min. 5 l, min. 3 zapachy do wyboru - 60 szt., Odkamieniacz do wyparzacza, opakowanie min. 5 l - 10 szt., Odkamieniacz, opakowanie min. 1 l - 5 szt., Odplamiacz do białych tkanin, opakowanie min. 1 l - 3 szt., Odplamiacz do kolorowych tkanin, opakowanie min. 1 l - 4 szt., Odplamiacz w sprayu do dywanów, opakowanie min. 500 ml - 3 szt., Odświeżacz - wkład min. 7 ml do pozycji nr 37 (poz. nr 37: Odświeżacz do samochodu zaczepiany na kratkę nawiewu z wkładem min. 7 ml) - min. 3 zapachy do wyboru - 18 szt., Odświeżacz do samochodu zaczepiany na kratkę nawiewu z wkładem min. 7 ml - 9 szt., Odświeżacz powietrza w żelu, min. 150 g - min. 3 zapachy do wyboru - 350 szt., Papier toaletowy Big rola szary do pojemników, średnica rolki 18 cm, szerokość listka 9 cm - 140 szt., Papier toaletowy dwuwarstwowy, min. 150 listków w rolce, 8 rolek w opakowaniu - 1000 op., Papier toaletowy trzywarstwowy, min. 150 listków w rolce, 8 rolek w opakowaniu - 500 op., Pasta BHP mydlana, opakowanie min. 500 g - 3 szt., Pasta do czyszczenia powierzchni emaliowanych, opakowanie min. 250 g - 5 szt., Pasta lekkościerna woskowa do polerowania karoserii, opakowanie min. 100 g - 6 szt., Pianka do czyszczenia piekarników, opakowanie min. 500 ml - 5 szt., Pianka do czyszczenia tapicerki samochodowej, opakowanie min. 400 ml - 10 szt., Pianka przeciw kurzowi do mebli, opakowanie min. 250 ml - 120 szt., Pielucha tetrowa 60x80 cm - 35 szt., Płyn do czyszczenia kabin prysznicowych w sprayu, opakowanie min. 500 ml - 40 szt., Płyn do czyszczenia łazienek w sprayu, opakowanie min. 750 ml - 40 szt., Płyn do mycia drewna, opakowanie min. 1 l - 50 szt., Płyn do mycia paneli, opakowanie min. 1 l - 10 szt., Płyn do mycia PCV i linoleum, opakowanie min. 750 ml - 25 szt., Płyn do mycia szyb w sprayu, opakowanie min. 750 ml - 80 szt., Płyn do nabłyszczania paneli i drewna, opakowanie min. 500 ml - 20 szt., Płyn do nabłyszczania PCV i linoleum, opakowanie min. 500 ml - 20 szt., Płyn do płukania tkanin, opakowanie min. 4 l, min. 3 zapachy do wyboru - 30 szt., Płyn do ręcznego mycia naczyń o gęstej konsystencji (koncentrat), opakowanie min. 5 l - 80 szt., Płyn do ręcznego mycia naczyń o gęstej konsystencji (koncentrat), opakowanie min. 500 ml - 20 szt., Płyn do WC czyszcząco-dezynfekujący, zagęszczony, opakowanie min. 750 ml - 460 szt., Płyn nabłyszczający do zmywarek, opakowanie min. 500 ml - 15 szt., Płyn odrdzewiacz zawierający co najmniej jeden z następujących kwasów: fosforowy lub/i szczawiowy lub/i solny, opakowanie min. 500 ml - 100 szt., Płyn uniwersalny do mycia, opakowanie min. 1 l, min. 3 zapachy do wyboru - 90 szt., Płyn uniwersalny do mycia, opakowanie min. 5 l, min. 3 zapachy do wyboru - 50 szt., Preparat antyroszeniowy (zapobiegający parowaniu szyb) w sprayu, opakowanie min. 200 ml - 5 szt., Preparat do czyszczenia nawiewów samochodowych, opakowanie min. 500 ml - 4 szt., Preparat do usuwania insektów z szyb i karoserii, atomizer, opakowanie min. 500 ml - 5 szt., Proszek do prania do białego, opakowanie min. 5 kg - 15 szt., Proszek do prania do koloru, opakowanie min. 5 kg - 15 szt., Proszek do szorowania, opakowanie min. 500 g, min. 3 zapachy do wyboru - 20 szt., Ręcznik papierowy biały 100% celuloza, dwuwarstwowy, min. 60 metrów w rolce - 150 szt., Ręcznik papierowy biały 100 % celuloza, dwuwarstwowy, min. 9 m w jednej rolce, 2 rolki w opakowaniu - 400 op., Ręcznik papierowy biały, 100 % celuloza, składany ZZ, opakowanie min. 3000 listków - 35 op., Ręcznik papierowy biały, składany ZZ, jednowarstwowy, opakowanie 4000 listków - 35 op., Rękawice gumowe L, opakowanie 1 para - 15 op., Rękawice gumowe M, opakowanie 1 para - 20 op., Rękawice lateksowe, opakowanie min. 100 sztuk, rozmiar M lub L - 30 op., Sól do prania firan, opakowanie min. 400 g - 2 szt., Sól do zmywarek, opakowanie min. 1,5 kg - 10 szt., Szampon do mycia samochodu z woskiem, opakowanie min. 1 l - 7 szt., Szczotka ulicówka długie włosie z drewnianym kijem - 3 szt., Szczotka do mycia samochodu z końcówką do węża - 3 szt., Szczotka do WC z ociekaczem - 20 szt., Szczotka kula do kurzu z kijem - 5 szt., Szczotka ręczna do mycia felg i kołpaków - 2 szt., Szczotka ryżowa ręczna do szorowania - 2 szt., Szczotka typu żelazko, rozmiar midi - 3 szt., Szufelka metalowa, szeroka z długim trzonkiem - 3 szt., Szufelka z gumką + zmiotka - 5 szt., Ściągaczka do szyb elastyczna banan, długość ściągaczki w przedziale 24-30 cm - 5 szt., Ściereczka domowa, opakowanie min. 10 szt. - 8 op., Ściereczka domowa, opakowanie min. 3 szt. - 25 op., Ściereczka perforowana, opakowanie min. 3 szt. - 7 op., Ściereczka z mikrofibry - 40 szt., Ścierka kuchenna bawełniana, rozmiar min. 45x70 cm - 10 szt., Ścierka kuchenna lniana, rozmiar min. 45x70 cm - 20 szt., Ścierka podłogowa, rozmiar min. 60x70 cm - 20 szt., Środek do czyszczenia i dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością, opakowanie min. 1 l - 6 szt., Środek do czyszczenia kostki brukowej i elewacji, opakowanie 5 l - 2 szt., Środek do czyszczenia piekarników w sprayu, opakowanie min. 500 ml - 8 szt., Środek do czyszczenia stali nierdzewnej, opakowanie min. 300 ml - 1 szt., Środek do czyszczenia stali szlachetnej w sprayu, opakowanie min. 500 ml - 2 szt., Środek do pielęgnacji kokpitu matowy, opakowanie min. 600 ml - 10 szt., Środek do ręcznego czyszczenia dywanów, opakowanie min. 500 ml - 4 szt., Środek do WC kamień i rdza, opakowanie min. 500 ml - 250 szt., Środek przeciw pleśni w sprayu do kuchni/łazienek, opakowanie min. 500 ml - 25 szt., Środek przeciw pleśni w sprayu, opakowanie min. 500 ml - 15 szt., Tabletki do zmywarki classic, opakowanie min. 100 tabletek - 10 op., Wiadro okrągłe 10 l - 5 szt., Wiadro okrągłe 15 l - 3 szt., Wiadro z wyciskaczem do mopów sznurkowych 15 l - 2 szt., Wkład do mopa płaskiego 40 cm kieszeniowy, bawełniany - 6 szt., Wkład do mopa płaskiego 50 cm do stelaża typu speedy, bawełniany - 1 szt., Wkład do mopa płaskiego 60 cm z dwoma uszami do stelaża typu clipper - 2 szt., Wkład do mopa sznurkowy z gwintem, bawełniany, gęsty, długość sznurka w przedziale 15-20 cm - 16 szt., Wkład do mopa sznurkowy z gwintem, bawełniany, gęsty, długość sznurka w przedziale 21-30 cm - 16 szt., Worek na odpady 120 l, z folii LDPE, opakowanie min. 10 szt. - 250 op., Worek na odpady 160 l, z folii LDPE, opakowanie min. 10 szt. - 50 op. , Worek na odpady 240 l, z folii LDPE, opakowanie min. 10 szt. - 40 op., Worek na odpady 35 l, opakowanie 50 szt. - 200 op., Worek na odpady 60 l, opakowanie 50 szt. - 300 op., Wybielacz do tkanin, opakowanie min. 1 l - 5 szt., Żel do udrażniania rur, opakowanie min. 1 l - 5 szt., Żel do WC, opakowanie min. 750 ml - 20 szt., Żel kamień i rdza do mycia łazienek, opakowanie min. 500 ml - 60 szt., Kij aluminiowy 140 cm - kompatybilny do zestawu z poz. nr 129 (poz. nr 129: Zestaw: stelaż do mopa płaskiego na kieszenie 50 cm + mop + kij aluminiowy 140 cm) - 2 szt., Stelaż do mopa płaskiego na kieszenie 50 cm - kompatybilny do zestawu z poz. nr 129 (poz. nr 129: Zestaw: stelaż do mopa płaskiego na kieszenie 50 cm + mop + kij aluminiowy 140 cm ) - 1 szt., Wkład do mopa płaskiego 50 cm kieszeniowy, bawełniany - kompatybilny do zestawu z poz. nr 129 (poz. nr 129: Zestaw: stelaż do mopa płaskiego na kieszenie 50 cm + mop + kij aluminiowy 140 cm) - 10 szt., Zestaw: stelaż do mopa płaskiego na kieszenie 50 cm + mop + kij aluminiowy 140 cm - 5 kpl., Wkład do mopa płaskiego 100 cm - kompatybilny do zestawu z poz. nr 131 (poz. nr 131: Zestaw: stelaż/rama 100 cm + mop płaski + drążek teleskopowy) - 1 szt., Zestaw: stelaż/rama 100 cm + mop płaski + drążek teleskopowy - 1 kpl., Wkład do mopa płaskiego kompatybilny ze stelażem Vileda Ultramax - 8 szt., Zestaw: wiadro + wyciskacz kompatybilny do stelaża Vileda Ultramax - 1 kpl. Dostawy asortymentu będą następować partiami w okresie trwania umowy, jednak nie częściej niż 3 razy w miesiącu. Wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłoszonych w formie pisemnej, faksowej bądź e-mailowej przez pracownika Zamawiającego. Określone ilości asortymentu są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Rzeczywiste ilości zamawianych artykułów będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawcy, z którymi Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje żadne roszczenie o realizację dostaw w ilościach wpisanych w formularzu cenowym. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od ilości podanych w załączniku, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości brutto oferty wybranego Wykonawcy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje wykonanie zamówienia na poziomie 70 % całkowitej wartości brutto oferty wybranego Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest złożyć: a. Wypełniony druk Oferta - załącznik nr 2 do SIWZ wraz z formularzem cenowym - załącznik nr 1 do SIWZ. Dla uznania ważności, oferta musi zawierać: wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty, które należy przedstawić w formie oryginałów lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kopie. Poświadczenie powinno być opatrzone podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy i opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM. b. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (w przypadku gdy nie wynika ono z załączonych dokumentów) - np. według załącznika nr 5 do SIWZ. c. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług, b. zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia: - siły wyższej. Siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, - innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawartą umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcen.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-powyzej-14-tys.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój 202.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości, artykułów higienicznych i akcesoriów do sprzątania dla potrzeb Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie w tym na potrzeby projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: - Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim, - Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.