eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Zielona › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z budową oczyszczalni ścieków w miejscowości Dąbrowa Zielona w oparciu o technologię ultrafiltracji membranowej - MBR (Membrane Biological Reactor) przez inspektorów nadzoru posiadających uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalnościacha) konstrukcyjno-budowlanej; b) drogowej; c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych , kanalizacyjnych , cieplnych , wentylacyjnych; d) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-12

Dąbrowa Zielona: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z budową oczyszczalni ścieków w miejscowości Dąbrowa Zielona w oparciu o technologię ultrafiltracji membranowej - MBR (Membrane Biological Reactor) przez inspektorów nadzoru posiadających uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej; b) drogowej; c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych , kanalizacyjnych , cieplnych , wentylacyjnych; d) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych.
Numer ogłoszenia: 108815 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Zielona , Plac Kościuszki 31, 42-265 Dąbrowa Zielona, woj. śląskie, tel. 034 3555018, faks 034 3555052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowazielona.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z budową oczyszczalni ścieków w miejscowości Dąbrowa Zielona w oparciu o technologię ultrafiltracji membranowej - MBR (Membrane Biological Reactor) przez inspektorów nadzoru posiadających uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej; b) drogowej; c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych , kanalizacyjnych , cieplnych , wentylacyjnych; d) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z budową oczyszczalni ścieków w miejscowości Dąbrowa Zielona w oparciu o technologię ultrafiltracji membranowej - MBR (Membrane Biological Reactor) przez inspektorów nadzoru posiadających uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej; b) drogowej; c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych , kanalizacyjnych , cieplnych , wentylacyjnych; d) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych. Sprawdzenie wykonanej dokumentacji projektowo - budowlanej wraz ze stosownymi dokumentami i pozwoleniami oraz nadzór nad: - Budową oczyszczalni ścieków w miejscowości Dąbrowa Zielona - działająca w oparciu o technologię ultrafiltracji membranowej - MBR (Membrane Biological Reacktor) w ramach której przewiduje się m.in. wykonanie następujących robót; - budowę ocieplonego zadaszonego budynku technologicznego z wydzielonymi i kompletnie wyposażonymi w ciągi technologiczne pomieszczeniami: urządzeń obsługujących bioreaktor, stacji odwadniania i higienizacji osadu, mechanicznego oczyszczania - sito piaskownika, socjalno-biurowymi, agregatu prądotwórczego, magazynu wapna. - wykonanie kompletnej linii technologicznej do odwadniania i higienizacji osadu - wykonanie monitorowanego i opomiarowanego ciągu zlewczego ścieków dowożonych, - montaż na kanale doprowadzającym ścieki do pompowni kraty koszowej, - budowę pompowni ścieków surowych w postaci zbiornika betonowego o średnicy wewnętrznej 2m wraz z kompletnym wyposażeniem technologicznym, - budowę zakrytego zbiornika buforowego wraz z kompletnym wyposażeniem technologicznym, o pojemności czynnej ok. 100m3. - budowę zakrytego zbiornika reaktora biologicznego o pojemności czynnej ok. 335m3, z kompletnie wyposażonymi komorami nitryfikacji i denitryfikacji, - wykonanie kompletnie wyposażonej w urządzenia technologiczne zakrytej komory stabilizacji osadu o pojemności czynnej ok. 70m3, - budowę zbiornika ścieków oczyszczonych o średnicy wewnętrznej 2m - zbiornik wody technologicznej, - montaż biofiltra do neutralizacji odorów z obiektów oczyszczalni, - wykonanie instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej wewnątrz budynku oczyszczalni wraz z montażem urządzeń sanitarnych, - wykonanie wewnętrznych instalacji zasilania elektrycznego obiektów oczyszczalni, układanie przewodów, montaż opraw oświetleniowych, montaż osprzętu elektrycznego, - wykonanie instalacji telekomunikacyjnej wewnętrznej wraz z zainstalowaniem aparatów telefonicznych, - montaż kompletnych tablic rozdzielczych, z wyposażeniem, - montaż stacji trafo wraz z wykonaniem linii średnich napięć i przyłączeniem zasilania do obiektu oczyszczalni, - montaż agregatu prądotwórczego dla zasilania awaryjnego oczyszczalni, - montaż grzejników elektrycznych konwektorowych, - badania i pomiary instalacji elektrycznych, - wykonanie instalacji piorunochronnej i połączeń wyrównawczych, - wykonanie linii kablowej oświetlenia zewnętrznego, montaż słupów oświetleniowych zewnętrznych z osprzętem, montaż opraw oświetlenia zewnętrznego, - wykonanie przyłącza wodociągowego do oczyszczalni ścieków, - wykonanie kolektora zrzutowego ścieków oczyszczonych z rur o średnicy 250mm, - wykonanie ogrodzenia terenu długości 206 mb wraz z zabudową furtki wejściowej i bramy wjazdowej, - wykonanie wewnętrznych dróg dojazdowych i parkingów z kostki betonowej gr. 8cm na podbudowie tłuczniowej, - zagospodarowanie terenów niezabudowanych poprzez wykonanie trawników dywanowych oraz nasadzenia drzew, - wykonanie wewnętrznych linii zasilających, montaż tablic rozdzielczych, montaż przewodów, opraw i osprzętu, - budowa drogi dojazdowej długości 775mb -o nawierzchni tłuczniowej, - przeprowadzenia rozruchu eksploatacyjnego oczyszczalni przy udziale personelu Zamawiającego zakończone uzyskaniem założonego w projekcie oczyszczalni efektu ekologicznego tj. określonych dok. projektową parametrów ścieków oczyszczonych, potwierdzonego wynikami badań przeprowadzonymi przez akredytowane laboratorium. 1.Wykonaniem robót towarzyszących budowlanych i innych; 2.Szkoleniami personelu obsługującego oczyszczalnię w imieniu Zamawiającego; 3.Odbiór prac; 4.Wykonaniem kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją poszczególnych elementów. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora - Zleceniobiorcy W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1.Reprezentowanie Inwestora na budowie celem sprawowania kontroli zgodności jej realizacji ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia dla realizacji projektu Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Dabrowa Zielona działająca w oparciu o technologię ultrafiltracji membranowej - MBR, projektem, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, bhp. przeciwpożarowymi i normami; 2.Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wykorzystywanych materiałów budowlanych, w tym jego zadaniem będzie zapobiegać zastosowaniu wadliwych i niedopuszczonych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie, 3.Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; 4.Uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych; 5.Przygotowanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru gotowych elementów obiektu; 6.Przekazanie gotowego obiektu budowlanego do użytkowania, 7.Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, 8.Potwierdzenie usunięcia przez wykonawcę ewentualnych wad, usterek, niedoróbek; 9.Kontrolowanie końcowego rozliczenia budowy; 10.Zarządzanie realizacją postanowień umów zawartych z wykonawcami robót budowlanych, usług i dostaw; 11.Przeciwdziałanie nieprawidłowościom na terenie budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności; 12.Udział w uzgadnianiu i opiniowaniu prac projektowych; 13.Udział w naradach roboczych na etapie realizacji inwestycji mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy; 14.Opiniowanie rozwiązań zaproponowanych przez wykonawcę robót budowlanych jako równoważne dla przedstawionych w dokumentacji projektowej, w szczególności w zakresie używanych materiałów, urządzeń i technologii. 15.Wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń. 16.Żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem. 17.Kontrola ilości i terminowości wykonywania prac zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. 18.Udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji zadania. 19.Sprawdzenie i skompletowanie dokumentacji powykonawczej. 20.Systematyczna obecność na budowie potwierdzona wpisami do dziennika budowy. 21.Kompleksowa kontrola i potwierdzenie zgodności rozwiązań projektowych z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla realizacji zadania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy , którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego, pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót nad wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie oczyszczalni ścieków działającej w oparciu o technologię ultrafiltracji membranowej - MBR o wartości min. 2.000 000,00zł. W przypadku usług, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia usług (w przypadku usług rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy , którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalnościach: a)konstrukcyjno- budowlanej; b) drogowej; c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych , kanalizacyjnych , cieplnych , wentylacyjnych; d) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2008, Nr 63, poz. 394 ze zm.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach od 6.1. do 6.3. specyfikacji. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1.e), 6.2.a), 6.3a) siwz muszą być złożone w oryginale. Dokumenty, o których mowa w punktach 6.1.b), 6.1.c), 6.1.d), 6.3.b) siwz winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenie z urzędu skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników.W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji (lub w punkcie 6.3.2. specyfikacji - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z dokumentem wymienionym w punkcie 6.1. lit. e SIWZ). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ww. zobowiązanie musi zostać załączone do oferty przetargowej w oryginale. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w punktach 5.2. i 5.3. specyfikacji polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: a) wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz informację, czy wykonawca należy -nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istnieje możliwość dokonania zmiany osób wyszczególnionych w ust. 1 paragraf 2 umowy , jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zleceniodawcy. Zleceniobiorca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osób wyszczególnionych w ust. 1 paragrafu 2 umowy w następujących przypadkach: a)śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, b)niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, c) jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Zleceniobiorcy (np. rezygnacji, itp.). W przypadku zmiany osób wyszczególnionych w ust. 1 paragrafu 2 umowy, nowe osoby powołane do pełnienia ww. obowiązków muszą spełniać wymagania określone dla danej funkcji. Zleceniodawca może zażądać od Zleceniobiorcy zmiany osób wyszczególnionych w ust. 1 paragrafu 2 umowy, jeżeli uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków wynikających z umowy. Zleceniobiorca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zleceniodawcę. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy. 1) Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: a)Zleceniodawca przewiduje możliwość zmiany strony umowy - Zleceniobiorcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; b)Zleceniodawca przewiduje możliwość dokonania zmian wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT o różnicę pomiędzy stawką obowiązującą w chwili podpisania umowy a stawką po zmianie; c)Zleceniodawca przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu robót, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy; d)Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na zmianę realizacji projektu. 2)Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie prośby Zleceniobiorcy wskazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zleceniodawcy na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zleceniodawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dabrowazielona.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ug@dabrowazielona.pl oraz Urząd Gminy Dąbrowa Zielona , Pl. Kościuszki 31 42-265 Dąbrowa Zielona.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Punkt Obsługi Interesanta (parter) , Pl. Kosciuszki 31 , 42-265 Dąbrowa Zielona , otwarcie ofert: siedziba zamawiającego , pokój nr 108 Ip (sala narad) , godz.10:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze Środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich EFRROW w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 z działania 321 Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego bip.dabrowazielona.pl. Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi , zmiany siwz , odwołania dotyczące treści ogłoszenia oraz postanowień siwz , ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.