eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kosów Lacki › Budowa drogi gminnej nr 390404W oraz drogi wewnętrznej w miejscowości Henrysin, gmina Kosów Lacki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-17

Ogłoszenie nr 108815 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.

Kosów Lacki: Budowa drogi gminnej nr 390404W oraz drogi wewnętrznej w miejscowości Henrysin, gmina Kosów Lacki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu
dofinansowania z programu wyłączenia gruntów produkcji rolnej udzielanego decyzją Zarządu Województwa Mazowieckiego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 521581-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kosów Lacki, krajowy numer identyfikacyjny 71158204900000, ul. ul. Kolejowa 2, 08330 Kosów Lacki, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 257 879 105, faks 257 879 038, e-mail samorzad@kosowlacki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kosowlacki.pl zakladka bip zamówienia publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Nie dotycxzy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi gminnej nr 390404W oraz drogi wewnętrznej w miejscowości Henrysin, gmina Kosów Lacki

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Rg.271.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zmówienia jest realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego pn: Budowa drogi gminnej nr 390404W oraz drogi wewnętrznej w miejscowości Henrysin, gmina Kosów Lacki składającego się z następujących odcinków , które będą rozliczane odrębnymi fakturami : Odcinek nr I. Budowa drogi gminnej nr 390404W od km 1+225,40 do km 2+905,57 w miejscowości Henrysin, gmina Kosów Lacki Odcinek nr II. Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Henrysin. Droga gminna nr 390404W zaczyna swój bieg od drogi wojewódzkiej nr 695 Kosów Lacki - Ceranów. Przedmiotowa droga na odcinku o długości 385 m znajdującym się na terenie miasta Kosów Lacki posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości 4,0 m. Pozostała część drogi posiada nawierzchnię żwirową o szerokości 3,0 - 4,0 m. Wzdłuż drogi znajdują się tereny zabudowane (miejscowości Kosów Lacki i Henrysin ) oraz tereny o charakterze rolniczym (pola uprawne, łąki). Stan nawierzchni żwirowej drogi gminnej objętej zakresem inwestycji jest niezadawalający. Liczne ubytki, nierówności oraz zaniżenia powodują utrudnienia w ruchu oraz mogą spowodować uszkodzenia pojazdów korzystających z drogi. Pod koroną drogi znajdują się przepusty rurowe z tworzywa sztucznego o średnicy O400mm. Ze względu na ich stan techniczny przepusty zostaną wyremontowane. Droga gminna nr 390404W w km 1+916,50 krzyżuje się z drogą wewnętrzną, która objęta jest zakresem niniejszej realizacji. Droga wewnętrzna posiada nawierzchnię żwirową o szerokości ok 3,0m. Szerokość istniejącego pasa drogowego drogi gminnej nr 390404W wynosi ok. 6,0 - 7,5m, natomiast drogi wewnętrznej 4,0m. W pasie drogowym występują następujące urządzenia uzbrojenia terenu: wodociąg, przyłącza energetyczne. Początek budowy drogi gminnej nr 390404W będący przedmiotem niniejszego postępowania przyjęto w km od km 1+225,40 natomiast koniec w km 2+905,57. Trasa drogi przebiega po liniach prostych i łukach poziomych. W wierzchołkach o kącie zwrotu powyżej 3° wprowadzono łuki kołowe. Jezdnie zaprojektowano z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m. Pochylenia poprzeczne jezdni zostały przedstawione w części rysunkowej. Zmiany szerokości oraz spadków poprzecznych należy wykonać na prostych przejściowych o długości 20,0m. Od km 1+893 do km 1+933 zaprojektowana została mijanka. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z dnia 2 marca 1999r. z późn. zmianami mijanki powinny posiadać następujące parametry techniczne: o długość mijanki nie mniej niż 25,0m, o szerokość jezdni w obrębie mijanki 5,0m, o skos wjazdowy i wyjazdowy nie większy niż 1:2, o pochylenie poprzeczne mijanki zgodne z pochyleniem drogi. Wzdłuż krawędzi jezdni zaprojektowano pobocza z pospółki o szerokości 0,75m. Istniejące przepusty o średnicy O400mm zlokalizowane w km 1+697; 1+893,50; 2+075; 2+286,50 pod koroną drogi należy wyremontować. Wloty i wyloty przepustów należy umocnić betonowymi ściankami czołowymi. W km 1+916,50 przedmiotowa droga gminna krzyżuje się z drogą wewnętrzną. Połączenie krawędzi jezdni niniejszych dróg należy zaokrąglić łukami kołowymi o promieniu R= 5,0m. Droga wewnętrzna na odcinku od km 0+000,00 do km 0+136,80 posiadać będzie nawierzchnię z betonu asfaltowego o szerokości 3,0 m. Spadek poprzeczny jezdni zaprojektowano jako daszkowy 2%. Projektowane odcinki dróg tak jak w stanie istniejącym odwadniane będą powierzchniowo do istniejących rowów oraz na pobocze. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został załączony do niniejszej specyfikacji i składa się z Opisu technicznego , Przedmiarów robót dla każdego odcinka drogi oraz kosztorysów ofertowych ,,ślepych" 3. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji jakości, liczonej od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca określi długość gwarancji udzielonej Zamawiającemu w ofercie ponieważ stanowić ona będzie jedno z kryteriów oceny ofert. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 72 miesiące. 4. Wszystkie materiały i urządzenia zastosowane do wykonania przedmiotu umowy muszą spełniać parametry zgodne z obowiązującymi normami dla materiałów i urządzeń zgodnie z kategorią drogi , której przebudowa jest przedmiotem zamówienia 5. Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3a ustawy pzp wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą Kodeks pracy ( Dz.U.2014 poz.1502 z późn. zmianami): 1) czynności kierowania i operowania sprzętem i pojazdami użytymi do realizacji przedmiotu zamówienia 2) wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i któremu zostanie udzielone zamówienie zobowiązany będzie przedłożyć, w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, wykaz pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu umowy w formie tabelarycznej zawierającej następujące dane: imię i nazwisko pracownika , stanowisko pracy wraz z oświadczeniem wymienionych w tabeli pracowników , że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy z uwzględnieniem określonego aktualnymi przepisami prawa minimalnego wynagrodzenia za pracę. 7. Uprawnienia kontrolne Zamawiającego w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę wskazanych w wykazie pracowników ,o którym mowa w ust.8 zapisano we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT486422.94
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowy i Utrzymania Dróg Sp. z o.o., , ul. Brokowska 37, 07-300, Ostrów Mazowiecka , kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 598300.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 598300,21
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 678398.69
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.