eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › ,,Zakup ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-17

Ogłoszenie nr 108772 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.

Chełm: ,,Zakup ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 531354-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski, krajowy numer identyfikacyjny 11019822100000, ul. Plac Niepodległości 1, 22100 Chełm, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 825 627 501, faks 825 627 510, e-mail starostwo@powiat.chelm.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.powiat.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

,,Zakup ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OG.272.1.32.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika rolniczego wraz z kosiarką tylną z pantografem, pługiem ciężkim oraz wysięgnikiem z głowicą koszącą. 1.Wymagania dotyczące całego przedmiotu zamówienia: 1) Fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. 2) Zamawiający wymaga gwarancji na części (uszkodzenia) mechaniczne - nie krótszej niż 24 miesiące (bez limitu motogodzin), licząc od dnia wystawienia faktury (udzielona przez Wykonawcę gwarancja obejmuje cały przedmiot zamówienia tj. ciągnik rolniczy, kosiarkę tylną z pantografem, pług ciężki oraz wysięgnik z głowicą koszącą). Zamawiający określa minimalny czas do podjęcia działań związanych z naprawą na 48 godzin od powzięcia informacji pisemnej, telefonicznej, faksem lub pocztą elektroniczną od Zamawiającego lub niezwłocznie po dostarczeniu sprzętu do autoryzowanego punktu serwisowego. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnych napraw gwarancyjnych zakupionego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem lub wymiany uszkodzonych części na nowe- w przypadku braku możliwości naprawy, w terminie 14 dni od zgłoszenia wady. Szczegółowe zasady odpowiedzialności z tytułu gwarancji jakości uregulowane zostaną w karcie gwarancyjnej ciągnika rolniczego oraz osprzętu. 3) Wykonawca udziela rękojmi i bezpłatnych przeglądów okresowych w okresie gwarancji. 4) Autoryzowany stacjonarny punkt serwisowy winien znajdować się w odległości maksymalnie do 50 km od siedziby Zamawiającego lub Wykonawca będzie dysponować serwisem mobilnym. 5) Miejsce dostawy: Baza materiałowo- sprzętowa w Sielcu, Sielec 144, 22-122 Leśniowice. 6) Dostawa w dni robocze w godz. 7.30 - 15.30 7) Wykonawca zobowiązuje się po dostarczeniu ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem na bazę, przeszkolić odpowiednich pracowników z obsługi zakupionego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem oraz montażu i demontażu osprzętu. 8) Wykonawca zobowiązuje się zmontować przedmiot zamówienia według potrzeb Zamawiającego po dostarczeniu ciągnika rolniczego wraz z osprzętem na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 9) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć osprzęt tj. kosiarkę tylną z pantografem, pług ciężki oraz wysięgnik z głowicą koszącą kompatybilny z ciągnikiem rolniczym. 10) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o planowanym terminie dostawy zakupionego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem z wyprzedzeniem nie krótszym, niż 2 dni robocze. 11) Wykonawca z dostawą dostarczy: - dokumenty wymagane do rejestracji ciągnika rolniczego; - świadectwo homologacji; - książki gwarancyjne ciągnika rolniczego i osprzętu w języku polskim, - dokumentację techniczną (wraz z instrukcją obsługi i katalogiem części ciągnika rolniczego wraz z osprzętem oraz części składowych wchodzących w skład wyposażenia w języku polskim); - dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego; - wykaz autoryzowanych stacji serwisowych lub oświadczenie, że dysponuje serwisem mobilnym służącym do transportu ciągnika rolniczego albo osprzętu. 2.Wymagania dotyczące ciągnika rolniczego: 1) Ciągnik rolniczy musi posiadać świadectwo homologacji umożliwiające niezwłoczną rejestrację. 2) Zamawiający dopuszcza wszelkie kolory ciągnika rolniczego występujące fabrycznie. 3.Wymagane parametry techniczne i wyposażenie oferowanego przedmiotu zamówienia określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do podania parametrów technicznych i wyposażenia oferowanego przedmiotu zamówienia. Należy wypełnić i złożyć Załącznik nr 2a do Formularza oferty, niedołączenie ww. załącznika do Formularza oferty albo niewpisanie wymaganych informacji w tym załączniku, będzie traktowane jako niespełnianie wymagań SIWZ, skutkujące odrzuceniem oferty. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w SIWZ. W takim przypadku zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową formą wykazania, że urządzenia są równoważne lub charakteryzują się lepszymi parametrami jest przedstawienie szczegółowej specyfikacji technicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 16700000-2
Dodatkowe kody CPV: 16810000-6, 43313100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT451000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe ,,FINO´´ sp. z o.o. , , ul. Rampa Brzeska 7A, 22-100, Chełm, kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 565554,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 565554,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 565554,00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.