eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › PRACE REMONTOWE WEWNĘTRZNE W DOMU STUDENTA NR 5 - MALUCH - POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ - OSTATNI ETAP KOMPLEKSOWYCH PRAC REMONTOWYCH WRAZ Z UZYSKANIEM POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE OBIEKTU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-09

Częstochowa: PRACE REMONTOWE WEWNĘTRZNE W DOMU STUDENTA NR 5 - MALUCH - POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ - OSTATNI ETAP KOMPLEKSOWYCH PRAC REMONTOWYCH WRAZ Z UZYSKANIEM POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE OBIEKTU
Numer ogłoszenia: 108741 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Częstochowska , ul. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3250415, faks 034 3250415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRACE REMONTOWE WEWNĘTRZNE W DOMU STUDENTA NR 5 - MALUCH - POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ - OSTATNI ETAP KOMPLEKSOWYCH PRAC REMONTOWYCH WRAZ Z UZYSKANIEM POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE OBIEKTU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST REALIZACJA ZADANIA NA TEMAT: PRACE REMONTOWE WEWNĘTRZNE W DOMU STUDENTA NR 5 - MALUCH - POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ - OSTATNI ETAP KOMPLEKSOWYCH PRAC REMONTOWYCH WRAZ Z UZYSKANIEM POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE OBIEKTU. Zakres zamówienia obejmuje: - prace ogólnobudowlane i wykończeniowe - zakończenie prac remontowych wykonywanych etapami (głównie w zakresie piwnic i ciągów komunikacyjnych); - drobne prace w zakresie instalacji; - sprawdzenie, uzupełnienia i naprawy w zakresie etapów robót dotychczas wykonanych (dotyczy pełnego zakresu, zgodnie z pozwoleniem na budowę UAB.II.7353-4/29/03); - pozostałe prace wykończeniowe oraz porządkowe; - wykonanie nowych przeglądów i pomiarów dla całego zakresu remontu - zgodnie z pozwoleniem na budowę UAB.II.7353-4/29/03; - uzupełnienie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu ostatniego etapu remontu (kompletny zakres - zgodnie z pozwoleniem na budowę UAB.II.7353-4/29/03); - zgłoszenie w imieniu zamawiającego zakończenia prac remontowych zgodnie z pozwoleniem na budowę UAB.II.7353-4/29/03 oraz uzyskanie w jego imieniu pozwolenia na użytkowanie wraz z dopełnieniem wszelkich zgłoszeń i odbiorów poprzedzających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1.1. określone w art. 22. ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 233/2007 poz. 1655 z późn. zm.). 1.2. Posiadanie doświadczenia zawodowego rozumianego jako zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum jednego zadania o wartości nie mniejszej niż 1 400 000,00 PLN brutto polegającego na zrealizowaniu w budynku zamieszkania zbiorowego o kubaturze min. 25000 m3 i remontowanej powierzchni min. 8000 m2 robót remontowych wewnętrznych w zakresie: wykonanie wewnętrznych prac ogólnobudowlanych i wykończeniowych, wykonanie lub wymiana wewnętrznej instalacji wod. - kan., wykonanie lub wymiana wewnętrznej instalacji c.o., wykonanie lub wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej i sieci strukturalnej, wykonanie, wymiana lub rozbudowa systemu wczesnego ostrzegania przed pożarem. Wyżej wymieniony warunek może być spełniony w ramach jednego zamówienia albo łącznie w kilku zamówieniach o łącznej wartości min. 1 400 000 zł. brutto, z których każde dotyczy obiektu zamieszkania zbiorowego o kubaturze min. 25000 m3 i remontowanej powierzchni min. 8000 m2. Budynek zamieszkania zbiorowego należy definiować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2002, Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) 2. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków wymienionych w punkcie poprzedzającym w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń, o których mowa poniżej, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń, bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p. 3. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 1. jest mniejsza lub równa 20, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 20, Zamawiający dokona dodatkowej oceny warunku określonego w punkcie 1.2. dotyczącego doświadczenia zawodowego Wykonawcy. Na podstawie wykazu wykonanych zadań, spełniających wymagania o których mowa w punkcie 1.2., Wykonawca otrzyma 1 punkt za każde wykonane zadanie powyżej wymaganego minimum (wymagane minimum 1 zadanie). Kilka zamówień, powyżej wymaganego minimum, łącznie spełniających warunek udziału w postępowaniu z punktu 1.2., Zamawiający będzie traktował jako jedno dodatkowe zadanie. Jeżeli w wyniku zastosowania powyższej oceny, kilku Wykonawców zajmie ostatnie kwalifikujące miejsce z jednakową liczbą punktów, o kolejności ich w rankingu będzie decydować łączna wartość brutto zadań spełniających wymagania opisane w punkcie 1.2., na zasadzie im wyższa wartość zadania tym wyższa pozycja w rankingu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. W przypadku, gdy dla realizacji zamówienia Wykonawca nie dysponuje samodzielnie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 1.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 1.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu z pkt. 1.3., to Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 1.5. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego posiadanego przez Wykonawcę wymaganego doświadczenia zawodowego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz zrealizowanych przez siebie robót budowlanych - zadań w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 1 400 000,00 PLN brutto polegających na zrealizowaniu w budynku zamieszkania zbiorowego o kubaturze min. 25000 m3 i remontowanej powierzchni min. 8000 m2 robót remontowych wewnętrznych w zakresie: wykonanie wewnętrznych prac ogólnobudowlanych i wykończeniowych, wykonanie lub wymiana wewnętrznej instalacji wod. - kan., wykonanie lub wymiana wewnętrznej instalacji c.o., wykonanie lub wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej i sieci strukturalnej, wykonanie, wymiana lub rozbudowa systemu wczesnego ostrzegania przed pożarem. Wykaz musi zawierać określenie zakresu robót (rodzaju robót, branż wchodzących w zakres), kubaturę remontowanego budynku wraz z wielkością remontowanej powierzchni, wartość brutto robót, miejsca realizacji oraz daty realizacji rozumianej jako podanie dat dziennych (dzień, miesiąc i rok) rozpoczęcia i zakończenia robót oraz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia objęte wykazem zostały wykonane należycie. 2. Ponadto do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy załączyć: 2.1. Pełnomocnictwo do podpisania wniosku, (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do jego podpisania nie wynika z przepisów lub z innych dokumentów dołączonych do wniosku. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania wniosku obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii składanych wraz z wnioskiem. 2.2. Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Mianowicie zgodnie z art. 23 upzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie i w takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku spółki cywilnej zamiast pełnomocnictwa można załączyć umowę spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji. 3. Forma dokumentów składanych przez Wykonawcę - Dokumenty wymagane od Wykonawców winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę /osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu/ lub notarialnie, z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę mysi być każda zapisana strona kopii dokumentu. 4. Dokument sporządzony w języku innym niż język polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nie dotyczy. Zamawiający zgodnie z art. 51 ust. 4 upzp Zamawiający SIWZ przekaże Wykonawcy wraz z zaproszeniem do składania ofert. SIWZ nieodpłatna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Częstochowska ul. Dąbrowskiego 69, Sekretariat Kanclerza, pok. 28, 42-200 Częstochowa. Godziny pracy Sekretariatu: w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca może złożyć jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien być sporządzony w języku polskim, w sposób czytelny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 4. Zamawiający zaleca złożenie wniosku na formularzu udostępnionym przez Zamawiającego na stronie internetowej www.dzp.pcz.pl 5. Wykonawca winien umieścić wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w zamkniętej kopercie zaadresowanej na: Politechnika Częstochowska, ul. Dąbrowskiego 69, pok. nr 28, 42-200 Częstochowa oraz posiadającej następujące oznaczenia:firma, nazwa, imię nazwisko Wykonawcy, - Wniosek w sprawie nr rej.: ZP/RB -15/09-.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.