eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-06

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 108705 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Łazienki Królewskie - Zespół Pałacowo-Ogrodowy , ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 50 60 197, 50 60 174, faks 022 50 60 174.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lazienki-krolewskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. LADA RECEPCYJNA wykonana z płyty melaminowej, front łukowy w kolorze aluminium, składająca się z; 3 elementów dolnych o wymiarach: a/ 160x70x75,8; b/ 70x70x75,8; c/ 80x70x75,8; oraz z 3 elementów górnych o wymiarach: a/ 160x30x35,2; b/ 70x70x35,2; c/ 80x30x35,2 Preferowany kolor kremowy, jasno szary, perłowy - do uzgodnienia z zleceniodawcą po przedstawieniu próbnika kolorów. 1.2. SZAFA aktowa pełna o wymiarach: 80x35x198 cm; SZAFA ubraniowa o wymiarach:80x59x198cm. wyposażona w metalowy drążek i górną półkę. Szafy wykonane z płyty melaminowej o grubości 18 mm, w klasie higieniczności E1 o podwyższonej trwałości, obrzeże płyty oklejone PCV 1mm, wieńce szaf z płyty o grubości 25 mm. Półki wykonane z płyty melaminowej o grubości 18 mm, wykończone obrzeżem oklejonym PCV 1 mm, możliwość zmiany poziomów półek. Nóżki regulowane, uchwyty metalowe satynowe. Plecy tylne wykonane z płyty meblowej, dwustronnie malowane w kolorze białym, grubości 8mm. Plecy tylne muszą być wklejone w wyfrezowane w wieńcu dolnym, górnym i bokach rowki. Drzwi płytowe zamontowane do boków korpusu za pomocą zawiasów puszkowych o kącie otwarcia 1000. Zamek z numerowanym cylindrem, numerowanym kluczykiem, jeden klucz łamany. Zamek systemowy co oznacza możliwość skompletowania jednego klucza na pracownika, którym otworzy wszystkie swoje meble. 1.3.REGAŁ na korespondencję o wymiarach 90x38x185 Regał podzielony ściankami na moduły o wymiarach wewnętrznych 25cmx15cm, z dolną szafką zamykaną na klucz, wykonany z płyty melaminowej o grubości 18 mm w klasie higieniczności E-1 o podwyższonej trwałości. Nóżki regulowane. Zgodnie z rysunkiem . 1.4. KONTENER POD BIURKO o wymiarach 430/450/570, Kontenery 3 szufladowe, wykonane z płyty melaminowej o grubości 18 mm, w klasie higieniczności E1 o podwyższonej trwałości, obrzeże płyty oklejone PCV 1mm, wieńce z płyty o grubości 25 mm. Szuflady na prowadnicach kulkowych pełnego wysuwu z spowalniaczami i mechanizmem dociągającym, wykończone obrzeżem oklejonym PCV 1 mm. Nóżki regulowane, uchwyty metalowe satynowe. 1.5. BIURKO o wymiarach 140x80x74 Blat z płyty laminowanej typ HPL nr 406 o grubości 20 mm, odpornej na zarysowania i zalania. Podstawa biurka: chromowane kwadratowe stalowe rury o wym. 40mmx40mm. Preferowany kolor kremowy, jasno szary , perłowy - do uzgodnienia z zleceniodawcą po przedstawieniu próbnika kolorów. 1.6. FOTEL OBROTOWY Fotel wyposażony w dobry mechanizm ruchowy Synchro, polegający na równoczesnym ruchu (bujaniu się) oparcia i siedziska z możliwością blokady w każdej wybranej pozycji. Oparcie wychyla się z siedziskiem jednocześnie, ale ruch oparcia jest szybszy i wyraźniejszy aniżeli ruch siedziska, ciągły kontakt oparcia z plecami użytkownika, jeśli wybrana pozycja wychylenia nie jest zablokowana, oparcie nieustannie podąża za plecami użytkownika gwarantując im odpowiednie podparcie podczas pracy. Siła oporu (podparcia pleców) jaki stawiać będzie oparcie jest regulowana, co pozwala dostosować ją do wagi użytkownika. Płynna regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego, regulacja głębokości siedziska (odległości siedziska od oparcia), dzięki której, funkcje oparcia dostępne zarówno dla niskich jak i wysokich użytkowników, jednym ruchem dźwigni można oddalić lub przybliżyć siedzisko do oparcia. Oparcie tapicerowane trwałą i praktyczną siatką, która odpowiednio dopasowuje się do pleców użytkownika, a także zapewnia dobrą cyrkulacje powietrza. Oparcie wyposażone w profil części lędźwiowej kręgosłupa, który posiada regulację wysokości co pozwala dostosować go do wzrostu użytkownika. Regulowana wysokość podłokietników pozwala na wygodne i ergonomiczne ułożenie przedramienia; ergonomiczne ułożenie przedramienia (90 stopni względem tułowia) . Nakładki podłokietników posiadają również regulację kąta położenia nakładek, ich skierowanie do wewnątrz ułatwia pisanie na klawiaturze, zaś skierowanie do zewnątrz ułatwia wstawanie z krzesła. Zamawiający informuje, że dopuści wszystkie fotele spełniające powyższe wymagania. Jednym z takich foteli jest fotel z rodziny FUTURA. Wymiary modelu: Kolor ciemno szary lub czarny. 1.7. SOFA - 3 osobowa. Prosta forma o wymiarach 170x42x48 Wykonana z materiału skóro podobnego wysokiej jakości i trwałości-, tapicerowana, regulowane nóżki. Kolor materiału do uzgodnienia z zamawiającym. 2. SALA KONFERENCYJNA PARTER 2.1. STÓŁ KONFERENCYJNY o wymiarach 180x90x74cm Wykonany z płyty laminowanej /drewno o grubości 40mm, odpornej na zarysowania i zalania, na podstawie wykonanej z rur stalowych chromowanych o wymiarach 40mmx40mm. Stopki tworzywo sztuczne. Kolor laminatu /drewna - Venge. 2.2. BUFET -KREDENS mebel gotowy o wymiarach 170x40x100cm Panel szczytowy: płyta pilśniowa/drewno/ABS, kolor Genge Panel boczny , spodni , przegroda j.w. Półka z płyty pilśniowej /drewno, kolor venge Tył - płyta pilśniowa, cokół płyta pilśniowa/ drewno ABS, kolor venge. 2.3.KRZESŁO KONFERENCYJNE o wymiarach szer. 47cm; gł. 47cm; wys.85 cm; Siedzisko: szer.42cm; gł. 42cm; wys.43cm; Wykonane z jednego fragmentu wyprofilowanej sklejki, okleina dębowa, bejca ciemny brąz/venge, bezbarwny lakier akrylowy. Nogi z stalowej chromowanej rurki. 3.Pozostałe meble 3.1. STÓŁ KONFERENCYJNY (Dział Inwestycji) o wymiarach 200x90x74 i o wymiarach 160x90x74 Stół wykonany z płyty melaminowej, blat o grubości 25mm, obrzeże płyty 25mm, oklejone PCV 2mm, Noga stołu wykonana płyty melaminowej. Kolor grusza calvados 3.2. SZAFY NA RYSUNKI Szafa na rysunki i mapy o formacie max A0. Ściany boczne i tylna wykonane z blachy stalowej gr, 0,8 mm, pozostałe elementy z blachy 1,0 mm. Szuflady na prowadnicach kulkowych o pełnym wysuwie, zabezpieczone przed wypadaniem. Szafa zamykana zamkiem centralnym. Wysuw szuflady 600 mm. 5 szuflad. Wymiary zewnętrzne: 1315x920x425mm Wymiary wewnętrzne szuflad : 1235x895x45mm Kolor RAL 8017 3.3. Szafki Kuchenne Korpus wykonany z płyty meblowej laminowanej w kolorze białym, grubość 18mm, oklejona PCV grubości 1mm . Wszystkie fronty szafek wykonane z płyty MDF foliowanej grubości 19 mm. Półki z płyty laminowanej Uchwyty do ustalenia z zamawiającym Nóżki regulowane, cokoły z płyty MDF foliowanej o grubości 19mm, mocowane na zatrzaskach. Ilość i wymiary: 2 szt wisząca z półkami- szer. 80cm, gł. 35 cm, wys.60 cm, 1 szt. stojąca z półkami - szr.80cm, gł.55 cm, wys. 90cm, , 1 szt. wisząca z półkami szer. 60 cm, gł. 35 cm, wys. 60cm, 1 szt. wisząca z ociekaczem - szer. 80 cm, gł. 35 cm, wys. 60 cm, 1 szt..- szer.80 cm, gł. 55cm, wys. 90cm. ( pod zlewozmywak bez blatu), 1 szt. szer.80cm, gł.55 cm, wys.90 cm ( z blatem pod zlewozmywak). Blat kuchenny, wykonany z płyty wiórowej pokrytej HPL /systemowy/. Preferowany kolor biały lub perłowy , blat kuchenny - do uzgodnienia z zamawiającym po przedstawieniu wzornika. 4. DZIAŁ OBSŁUGI PUBLICZNOŚCI, I GABINET DYREKTORA 4.1. BIURKO o wymiarach 180x90x74 Blat: laminowana płyta HPL, nr 406, 20 mm, odporna na zarysowania i zalania, kolor laminatu: kremowy Długość: 180 cm Szerokość: 90 cm Wysokość: 74 cm Podstawa: chromowane, kwadratowe stalowe rury, 40x40 mm Stopki: tworzywo sztuczne, białe 4.2.REGAŁ biurowy otwarty (opracowany obustronnie - możliwa funkcja meblościanki) Szerokość: 149 cm Głębokość: 39 cm Wysokość: 149 cm ścianka zewnętrzna: 5 cm ścianka wewnętrzna: 1,5 cm półka wewnątrz: 34x34 cm Części główne: Płyta wiórowa, Płyta pilśniowa, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu), Farba akrylowa biała Wypełnienie: papier Półki: Płyta wiórowa, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu), folia melaminowa biała Nogi: średnica: 3 cm; wysokość: 11-12 cm, regulowana Płytka montażowa: stal galwanizowana Noga: stal nierdzewna 4.3. WKŁADY DO REGAŁU BIUROWEGO j.w. Wkłady do regału biurowego ruchome, z 2 szufladami (możliwość dowolnej aranżacji - zmiana położenia wkładu w układzie półek) Szerokość: 33 cm Głębokość: 37 cm Wysokość: 33 cm Front szuflady: Płyta wiórowa, folia, tworzywo ABS, kolor biały Spód szuflady: Płyta pilśniowa, farba biała 4.4. FOTEL OBROTOWY (różne kolory) Średnica podstawy jezdnej: 700 mm Zakres regulacji podłokietników: 185-265 mm Wysokość siedziska: 430-525 mm Wysokość fotela z oparciem: 890-1040 mm Podstawa: Stabilna pięcioramienna, wykonana z polerowanego aluminium. Samohamowne kółka do powierzchni twardych (pokryte cienką oponką). Siedzisko: łagodnie opadający przód, płynnie regulowana wysokość. Oparcie: wyprofilowane ergonomicznie, tapicerowane z obydwu stron. Funkcja Up&Down: płynnie regulowana wysokość oparcia i podparcia lędźwi. Odchylanie siedziska: odchylanie synchronicznie z oparciem w stosunku 1:2. Regulowana siła oporu oparcia. Możliwość blokady siedziska i oparcia w kilku pozycjach. Anti-Shock - zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy po zwolnieniu blokady ruchu. Podłokietniki: regulowane (w pionie i poziomie) z miękkimi poliuretanowymi nakładkami. Tkanina obić tapicerskich: a) test martindale: 100 000 cykli. - oznacza odporność mechaniczną na ścieranie - test konstrukcji tkanin b) atest niepalności: - niepalność na papieros wg normy eur.: PN EN 1021-1: 2007 - niepalność na zapałkę wg normy eur.: EN 1021-2: 2007 Kolory obić tapicerskich: 10 kolorów: YN-108 (szary), YN-148 (pomarańcz), YN-076 (ciemny pomarańcz), YN-079 (czerwień), YN-204 (fiolet), YN-210 (granat), YN-200 (jasny zielony), YN 159 (ciemny zielony), YN-097 (niebieski), YN-206 (ciemny szary). 4.7. KRZESŁO KONFERENCYJNE okleina brzoza Szerokość: 47 cm Głębokość: 47 cm Wysokość: 85 cm Szerokość siedziska: 42 cm Głębokość siedziska: 42 cm Wysokość siedziska: 43 cm Rama nóg: chromowana stal Tył/siedzisko: sklejka, okleina brzozowa, farba akrylowa biała 4.8. STÓŁ KONFERENCYJNY - SZKLANY BLAT Długość: 180 cm Szerokość: 85 cm Wysokość: 74 cm Podstawa: chromowane, kwadratowe stalowe rury, 40x40 mm Stopki: tworzywo sztuczne, białe Blat: szkło hartowane białe 4.9. SZAFKA BIUROWA /BUFET - drzwi przesuwane Szerokość: 140 cm Głębokość: 50 cm Wysokość: 75 cm Panel szczytowy: Płyta pilśniowa, folia biała Panel spodni/ Panel boczny/ Przegroda: Płyta wiórowa, folia melaminowa biała Półka: Płyta wiórowa, folia melaminowa biała Drzwi, przesuwane: Płyta wiórowa, folia biała Tył: Płyta pilśniowa, farba akrylowa biała 5.0. LAMPA NA BIURKO NA PODSTAWIE Reflektor: aluminium Podstawa: stal, farba srebrna Klosz: stal, farba srebrna Łącznik: tworzywo poliwęglowe Trzonek: stal, chromowana powłoka Szkło ochronne: szkło Wysokość: 50 cm Średnica podstawy: 18 cm Średnica klosza: 10 cm Długość kabla: 196 cm Moc: 40 Wat ZESTAWIENIE ILOŚCIOWE I WARTOŚCIOWE MEBLI BIUROWYCH I KRZESEŁ - Zgodnie z załącznikiem Nr 1A. Zestawienie ilościowo-wartościowe z uzupełnieniem cen jednostkowych i kwoty razem do uzupełnienia przez sprzedającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.10.00.00 - Meble .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowali co najmniej dwie dostawy mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł netto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin wykonania zamówienia (w dniach) - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lazienki-krolewskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.lazienki-krolewskie.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2011 godzina 13:00, miejsce: Muzeum Łazienki Królewskie - Zespół Pałacowo-Ogrodowy, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, budynek Podchorążówki, w Sekretariacie, pokój 01, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.