eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont elewacji zewnętrznej dla budynku Oddziału Celnego w Wałbrzychu przy ul. Ludowej 63

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-29

Wrocław: Remont elewacji zewnętrznej dla budynku Oddziału Celnego w Wałbrzychu przy ul. Ludowej 63
Numer ogłoszenia: 108673 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127856 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna we Wrocławiu, ul. Hercena 11, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3705328, faks 71 3435439.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji zewnętrznej dla budynku Oddziału Celnego w Wałbrzychu przy ul. Ludowej 63.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji zewnętrznej dla budynku Oddziału Celnego w Wałbrzychu przy ul. Ludowej 63. Zakres przedmiotu umowy obejmuje przeprowadzenie kompleksowych prac, a w szczególności: 1.1) wykucie z muru podokienników zewnętrznych w ilości 12,0 m; 2) wykucie z muru podokienników wewnętrznych w ilości 12,0 m; 3) wymiana okien na okna z PCV o pow. ponad 2.5 m2 wraz z obróbką ościeży w ilości (6 szt) 21,60 m2: 4) osadzenie parapetów zewnętrznych z blachy stalowej, powlekanej. Orientacyjne wymiary: dł. 210 cm, szer. 30 cm. w ilości 6 szt.; 5) osadzenie parapetów wewnętrznych z tworzywa sztucznego. Orientacyjne wymiary: dł.220 cm, szer. 35 cm. Kolor: biały 6 szt.; 6) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych w ilości 4,07m2; 7) demontaż klimatyzatorów, ponowny montaż po zakończeniu prac na elewacji w ilości 2 kpl; 8) demontaż istniejących elementów strefy wejściowej, wywóz, utylizacja w ilości 1 kpl; 9) wykonanie wykopów wąskoprzestrzennych, nieumocnionych o szerokości dna do 1.5 m i głębokości do 1.5 m w gruncie kat. I-II w ilości 30,262 m3; 10) wykonanie ścian żelbetowych prostych grubości 20 cm wysokości do 3 m - ręczne układanie betonu w ilości 13,079 m2; 11) wykonanie podsypki cementowo-piaskowej do poziomu gruntu rodzimego w ilości 24,38 m2; 12) wykonanie schodów żelbetowych - stopnie betonowe zewnętrzne i wewnętrzne na gotowym podłożu - z zastosowaniem pompy do betonu w ilości 0,993 m3; 13) wykonanie podkładów betonowych na podłożu gruntowym w ilości 2,304m3; 14) wykonanie posadzek pełnych z granitu grubości 4 cm z elementów prostokątnych w ilości 20,04 m2; 15) wykonanie wycieraczki stalowej wpuszczanej w posadzkę w ilości 3,0 m2; 16) wykonanie stopni prostych okładzinowych z granitu grubości 4 cm i szerokości stopnia 40 cm w ilości 12,90 m; 17) wykonanie nakryw z bloków kamiennych granitowych 22x7cm w ilości 10,70 m; 18) wykonanie balustrad stalowych w ilości 13,25 m; 19) wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni ponad 2 m2 w ilości 6,63 m2; 20) zamontowanie 1 bramy ocieplonej uchylnej, podnoszonej ręcznie w ilości 6,63 m2; 21) wymiana daszku nad zejściem do piwnicy. Demontaż daszku o konstrukcji stalowej i pokryciu z blachy trapezowej. Wykonanie nowego zadaszenia - tunelu (profile aluminiowe. Pokrycie z poliwęglanu komorowego, odpornego na działanie promieni UV) w ilości 1kpl.; 22) wykonanie osłony stolarki i ślusarki elewacyjnej folią w ilości 148,74 m2; 23) zerwanie tynku wraz z siatką w ilości 285,62 m2; 24) wykonanie nowego tynku w miejscu zerwanego tynku cienkowarstwowego w ilości 285,62 m2; 25) ciśnieniowe czyszczenie i mycie istniejącej elewacji w ilości 535,53 m2; 26) wycięcie i usunięcie uszkodzonych fragmentów docieplenia w ilości 53,55 m2; 27) uzupełnienie docieplenia wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego w ilości 53,55 m2; 28) naprawa uszkodzonych fragmentów izolacji termicznej ze styropianu w ilości 1 kpl.; 29) malowanie elewacji farbą silikonową w ilości 821,143 m2; 30) zerwanie tynku wraz z siatką na całej powierzchni cokołu i przygotowanie powierzchni na położenie tynku mozaikowego w ilości 50,02 m2; 31) wykonanie tynków mozaikowych na gotowym podłożu z zaprawy w ilości 50,02 m2; 32) wywiezienie gruzu z rozbiórki wraz z utylizacją w ilości 9,432 m3;] 33) dostawa, montaż, dzierżawa, demontaż rusztowania systemowego zewnętrznego elewacyjnego ramowego w ilości 1kpl. Powyższe roboty należy wykonać na podstawie dokumentacji opracowanej przez ARCHWIG Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 100/5 we Wrocławiu w skład której wchodzi: 1) projekt budowlany, 2) projekt wykonawczy 3) przedmiar robót, 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że roboty objęte niniejszym postępowaniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym, Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty remontowe w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników. Roboty uciążliwe dla pracowników czy petentów takie jak wykucia, pylące czy hałaśliwe mogą być wykonywane wyłącznie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przed zniszczeniem mienia Zamawiającego. Każdorazowo po zakończeniu robót Wykonawca jest zobowiązany do przywrócenia porządku umożliwiającego pracownikom Zamawiającego przystąpienie do wykonywania obowiązków służbowych od godziny 7:00 dnia następnego. 1. Zamawiający stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy, polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązywania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 2 osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów, projektantów oraz pracowników administracji. Wymóg ten uznaje się również za spełniony w przypadku zatrudnienia większej liczby osób, zatrudnionych w niepełnym wymiarze pracy, o ile w sumie zatrudnienie to będzie równoważne liczbie 2 pełnych etatów i nie wpłynie to na prawidłowość realizacji zamówienia. 3. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to roboty ogólnobudowlane (czynności szczegółowe określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych). Zamawiający informuje, że w dniu 25.05.2016r. o godz. 10:00 na terenie obiektu Izby Celnej we Wrocławiu mieszczącego się w Wałbrzychu przy ul. Ludowej 63 odbędzie się zebranie Wykonawców. Dla prawidłowego sporządzenia oferty oferent winien być obecny podczas zebrania Wykonawców. W trakcie spotkania oferentów sporządzony zostanie protokół. W przypadku nieobecności Wykonawcy na spotkaniu, na pisemny wniosek zostanie przesłany protokół ze spotkania. Wykonawca przed spotkaniem na obiekcie winien poinformować Zamawiającego o uczestnictwie w spotkaniu pisemnie, mailem na adres: ilgw.zp@wro.mofnet.gov.pl lub telefonicznie na nr 502-726-802 lub 71 370 53 90..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDMAX Sp. j., ul. Staszica 24/2, 58-371 Boguszów Gorce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132953,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 171405,04

  • Oferta z najniższą ceną: 171405,04 / Oferta z najwyższą ceną: 219900,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.