eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Usługi sprzątania w miejscowości Gołdap, teren administrowany przez Jednostkę Wojskową Nr 4352 Giżycko.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-22

Giżycko: Usługi sprzątania w miejscowości Gołdap, teren administrowany przez Jednostkę Wojskową Nr 4352 Giżycko.
Numer ogłoszenia: 108625 - 2015; data zamieszczenia: 22.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41 , strona internetowa www.24wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania w miejscowości Gołdap, teren administrowany przez Jednostkę Wojskową Nr 4352 Giżycko..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości pomieszczeń, na terenie administrowanym przez Jednostkę Wojskową nr 4352 w Giżycku SOI Gołdap (bud nr 9,6,2): 1.Wymagania ogólne dotyczące systemu sprzątania: a)Powierzchnie wewnętrzne system dzienny (pięć dni w tygodniu) w godzinach pracy od 07.30 do 15.30 w dni robocze. b)Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian godzin wykonywania czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia. O każdej takiej zmianie w uzgodnieniu z właściwym kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury (SOI) Zamawiający powiadomi Wykonawcę w formie pisemnej, co najmniej z 5 dniowym wyprzedzeniem. c)ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość świadczenia usług na obiektach objętych niniejszym zamówieniem przez WYKONAWCĘ w ramach zawartej umowy w dni wolne od pracy bądź też w godzinach nadliczbowych z przyczyn np. świąt wojskowych, oficjalnych wizyt, ćwiczeń, szkoleń wojskowych itp. Za świadczenie usługi w tych dniach i w godzinach nadliczbowych nie będzie przysługiwało WYKONAWCY dodatkowe wynagrodzenie. d)ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość okresowego zakazu realizacji zamówienia z przyczyn wyższej konieczności (np. składanie oficjalnych wizyt, święta wojskowe itp.). Za realizację przedmiotu zamówienia w godzinach innych niż ustalone nie będzie przysługiwało WYKONAWCY dodatkowe wynagrodzenie. e)ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość zmniejszenia ilości sprzątanej powierzchni wewnętrznej z przyczyn np.: wyłączenia części budynku eksploatacji. W każdym wypadku należność za wykonaną usługę będzie rozliczona w przeliczeniu za m2. f)Terminy prac, które nie są wykonywane codziennie należy indywidualnie ustalać z użytkownikiem. 2.Sprzątanie powierzchni wewnętrznych. a)Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pomieszczeń służb dyżurnych. b)Sprzątanie pomieszczeń sanitarno-higienicznych. UWAGA Do bieżącego uzupełniania papieru toaletowego, kostek WC, mydła w płynie i ręczników papierowych w toaletach Wykonawca będzie stosował materiały wg poniższej specyfikacji papier toaletowy, co najmniej dwuwarstwowy, listkowany, biały lub kolorowy, z zastrzeżeniem, że nie może być szary, dostosowany do zamontowanych uchwytów, ręczniki papierowe jednorazowego użytku, białe lub kolorowe, z zastrzeżeniem, że nie mogą być szare, dostosowane do zamontowanych uchwytów, mydło w płynie przeznaczone do mycia rąk, środki dezynfekujące, myjące i zapachowe, (m. in. kostki WC do mycia i pielęgnacji toalet). Ponadto Wykonawca wyposaży armaturę sanitarną (miski ustępowe, umywalki) w szczotki do mycia muszli WC, uchwyty na papier toaletowy, uchwyty na ręczniki papierowe oraz dozowniki do mydła, które przez cały czas trwania umowy muszą być sprawne technicznie i wymieniane w razie konieczności (zużycie, uszkodzenie, itp.). Zamawiający przyjął zasadę, że jedna szczotka i jeden uchwyt na papier toaletowy powinien być przy każdej muszli ustępowej (co najmniej po jednym w pomieszczeniu), uchwyt na ręczniki jednorazowe - jeden na cztery umywalki (co najmniej jeden w pomieszczeniu), dozownik do mydła - jeden na dwie umywalki (co najmniej jeden w pomieszczeniu). c)Sprzątanie ciągów komunikacyjnych i klatek schodowych (podestów biegów schodowych i cokołów). d)Sprzątanie pomieszczeń takich jak: świetlice, suszarnie, sale szkoleniowe itp. e)Izby chorych, apteki, poczekalnie, sale chorych, gabinety, rejestracje: f)Hale sportowe i siłownie: g)Utrzymanie czystości piwnic i strychów. UWAGA: Zamawiający nie przewiduje stosowanie specjalistycznych technik mycia okien (wysięgnika koszowego, rusztowania, itp.). 3. Rozliczenie z Wykonawcą. 1.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie trwania umowy prawo do wnoszenia korekt powierzchni do usługi utrzymania porządków w obrębie danej lokalizacji. W przypadku ilości powierzchni przekraczającej potrzeby Zamawiającego (np. wyłączenie budynku do remontu, przekazanie budynku poza resort MON, organizacja placu budowy, zajęcie terenu zewnętrznego pod inne cele, wyjazd na poligon, udział w ćwiczeniach, itp.) zakres usług zostanie zmniejszony a kwota wynagrodzenia Wykonawcy zostanie pomniejszona o kwotę wynikającą z iloczynu pomniejszonej powierzchni i ryczałtowej ceny jednostkowej dla danej powierzchni. 2.W wypadku trwałego lub czasowego zmniejszenia lub zwiększenia ilości utrzymywanej w czystości powierzchni, odpowiedniemu zmniejszeniu lub zwiększeniu ulegnie wynagrodzenie Wykonawcy, które nie może przekroczyć kwoty wymienionej w § 9 ust. 1 umowy. 3.Decyzję o wyłączeniu powierzchni z usługi utrzymania porządku na czas określony np. (na czas remontu budynku, wyjazdu wojsk na poligon, udziału w ćwiczeniach itp.) podejmuje właściwy Kierownik SOI. 4.W sporządzanym protokole, strony określają: czasokres wyłączenia powierzchni (budynku) z usługi sprzątania, oraz rodzaje i ilość wyłączonej powierzchni w rozliczanym miesiącu. Protokół jest załącznikiem do faktury i stanowi podstawę pomniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z zapisem ust.1. 4. Postanowienia końcowe. a)Osoby realizujące usługę utrzymania czystości powinny być ubrane w odzież ochronną z logo wykonawcy umieszczonym na widocznym miejscu odzieży. Sprzęt mechaniczny i elektryczny musi być oznakowany logo Wykonawcy. b)Wykonawca zobowiązany jest do zachowania ścisłej tajemnicy danych, w jakich posiadanie wszedł przy okazji wykonywania przedmiotu umowy. Nie wolno mu bez zgody Zamawiającego ujawnić w szczególności organizacji pracy w obsługiwanych obiektach Wojskowych, zakresu, warunków i technologii prowadzonych prac dla osób trzecich i instytucji pod rygorem odpowiedzialności karnej. c)Osoba sprawująca nadzór z ramienia Wykonawcy musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE. Nadzór musi być zapewniony w sposób skuteczny przez cały czas wykonywania usługi objętej niniejszym postępowaniem poprzez osobisty kontakt z właściwym kierownikiem SOI w każdy poniedziałek podczas trwania umowy. d)Wykonawca musi dysponować pracownikami posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli ZASTRZEŻONE. e)Sprzątanie powierzchni pomieszczeń stref bezpieczeństwa w budynkach odbywać się może wyłącznie pod nadzorem personelu odpowiedzialnego za pracę w tych pomieszczeniach. f)Wykonawca zobowiązany jest do zachowania ścisłej tajemnicy danych, w jakich posiadanie wszedł przy okazji wykonywania przedmiotu umowy. Nie wolno mu bez zgody Zamawiającego ujawnić w szczególności organizacji pracy w obsługiwanych obiektach wojskowych, zakresu, warunków i technologii prowadzonych prac dla osób trzecich i instytucji pod rygorem odpowiedzialności karnej. g)Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie siły i środki oraz kwalifikacje do wykonywania przedmiotu umowy oraz ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo ludzi, zwierząt i mienia z tytułu prowadzonych czynności. Wykonawca będzie dysponował taką ilością osób, która zapewni właściwą realizację usługi zgodnie z postanowieniami SIWZ oraz zawartą umową. h)Wykonawca w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy zabezpieczy personel sprzątający w profesjonalny sprzęt komunalny do utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach. i)Wykonawca wyznaczy i dołączy w dniu podpisania umowy wykaz osób sprawujących nadzór z ramienia Wykonawcy z numerami telefonów, oddzielnie dla każdej części do stałego kontaktu z Zamawiającym i właściwym kierownikiem SOI w sprawach związanych z realizacją usługi. j)Upoważnionymi przedstawicielem Zamawiającego w zakresie realizacji rzeczowej umowy jest kierownik SOI Gołdap. k)Przed rozpoczęciem usługi Wykonawca dostarczy do właściwego kierownika SOI kserokopię wykazu osób realizujących usługę, w każdej części wraz z kserokopiami świadectw bezpieczeństwa wymaganych przez Zamawiającego celem wyrobienia przepustek oraz ustalenia systemu wejść i wyjść z jednostek i instytucji wojskowych, w takim terminie, aby Wykonawca rozpoczął usługę zgodnie z podpisana umową. l)Środki chemiczne do czyszczenia, dezynfekcji i konserwacji sprzątanych powierzchni wewnętrznych muszą posiadać stosowne atesty i dopuszczenia wydane przez upoważnione instytucje do stosowania w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi. Powyższe atesty muszą zostać dostarczone do właściwego kierownika SOI przed rozpoczęciem usługi. Zmiana środka chemicznego do utrzymania czystości każdorazowo spowoduje dostarczenie do właściwego kierownika SOI odpowiedniego atestu lub certyfikatu wydanego przez upoważnione instytucje. m)Zamawiający udostępni Wykonawcy możliwość nieodpłatnego poboru energii elektrycznej i wody w zakresie niezbędnym do wykonania usługi i potrzeb socjalno-bytowych a także pojemniki na odpady komunalne pochodzące z pomieszczeń biurowych n)Zamawiający, w miarę posiadanych możliwości, w każdej miejscowości udostępni nieodpłatnie pomieszczenia przeznaczone do składowania sprzętu i środków czystości, ponadto, w miarę posiadanych możliwości, w każdej jednostce (instytucji) zostanie wyznaczone pomieszczenie socjalno bytowe. Przekazanie pomieszczeń nastąpi protokółem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez Wykonawcę i właściwego kierownika SOI. Wykonawca po zakończeniu trwania umowy ma obowiązek przekazania pomieszczenia Zamawiającemu w stanie pierwotnym (niepogorszonym). o)Ewentualne szkody wyrządzone przy realizacji umowy Wykonawca usuwa na swój koszt w terminie uzgodnionym z Zamawiającym lub jego przedstawicielem Kierownikiem właściwej SOI. p)W przypadku niedotrzymania terminu, o którym mowa w pkt. 4 ppkt o, Zamawiający usunie szkodę na koszt Wykonawcy i należność za jej usunięcie potrąci z kolejnych faktur wystawianych przez Wykonawcę bez wezwania do zapłaty zaś Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. q)Za skutki spowodowane nienależytym wykonaniem lub nie wykonaniem obowiązków objętych umową, odpowiada Wykonawca, w tym za wszelkie szkody wywołane użyciem niewłaściwych środków i narzędzi, niewłaściwą organizacją pracy i nieprzestrzeganiem przepisów ppoż., bhp i sanitarnych. r)Zobowiązania do zapłaty osobom trzecim z powodu uszczerbku na zdrowiu doznanym na terenie objętym umową z powodu nie wykonania lub nienależytego wykonania usługi (w tym szczególnie właściwego utrzymania ciągów komunikacyjnych ) przyjmuje na siebie Wykonawca w całości. s)Wykonawca musi uwzględnić wszystkie czynniki, jakie składają się na realizację usługi, a w szczególności: koszt zakupu środków i materiałów do utrzymania czystości; koszt bieżącego uzupełniania papieru toaletowego, mydła, ręczników, odświeżaczy powietrza, itp. w toaletach; koszt zakupu i montażu uchwytów na papier toaletowy, uchwytów na ręczniki papierowe oraz dozowników do mydła, koszt zakupu (wynajmu) narzędzi i urządzeń technicznych służących do realizacji usług, koszty sprzątania różnych rodzajów powierzchni, koszt dojazdów do miejsc realizacji usług, koszty osobowe i administracyjne (zatrudnienie personelu, prowadzenie dokumentacji, itp.); koszty ubezpieczeń; inne nie wyszczególnione wyżej koszty, które przewiduje ponieść Wykonawca w związku z realizacją zamówienia oraz wszelkie inne składniki cenotwórcze, wynikające z zakresu zlecenia oraz z obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa lokalnego. w wycenie realizacji usługi nie należy uwzględniać kosztów użytkowania pomieszczeń, zużycia mediów (energia elektryczna, cieplna, woda, ścieki) do celów socjalno-bytowych i technologicznych. t)Wykonawca zobowiązuje się stosować do poleceń Zamawiającego lub osób działających w jego imieniu, w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Niniejsze zamówienie dotyczy zamówienia uzupełniającego w stosunku do zamówienia podstawowego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego - ogłoszenie numer: 2013/S 002-001990 z dnia 27.07.2013 r., stanowi nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego oraz polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Stekop SA, ul. Mołdawska 9, Warszawa, kraj/woj. Polska.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.