eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłowiec › Przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w SzydłowcuI etap - Budowa ulicy Hubala, Folwarcznej, Sobieskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-09

Szydłowiec: Przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Szydłowcu: I etap - Budowa ulicy Hubala, Folwarcznej, Sobieskiego.
Numer ogłoszenia: 108605 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , pl. Rynek Wielki 1, 26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, tel. 048 617 86 30, faks 048 617 05 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Szydłowcu: I etap - Budowa ulicy Hubala, Folwarcznej, Sobieskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa ulicy Hubala, Folwarcznej, Sobieskiego w Szydłowcu 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać: Zadanie Nr 1 - Budowa ulicy Hubala w Szydłowcu. - nawierzchnię jezdni dwuwarstwową z mieszanki mineralno - bitumicznej warstwa dolna gr. 4 cm o powierzchni 2422 m2 i warstwa górna gr. 4cm o powierzchni 2402 m2 - podbudowę tłuczniową gr. 22 cm - chodnik z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej gr. 5 cm o powierzchni 672 m2, - kanalizację deszczową śr.60 cm, - przebudowę linii energetycznej napowietrznej niskiego napięcia; Zadanie Nr 2 - Budowa ulic Folwarcznej i Sobieskiego w Szydłowcu. ul. Folwarczna - nawierzchnię z mieszanki mineralno - bitumicznej warstwa wiążąca o gr. 4 cm i warstwa ścieralna o gr. 4 cm o powierzchni 2409,06 m2 , - podbudowę z kruszywa łamanego gr. 22 cm, - chodnik z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3 cm o powierzchni 565,53 m2 - nawierzchnię na wjazdach do posesji z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej - 486,68 m2; ulica Sobieskiego - nawierzchnię z mieszanki mineralno - bitumicznej warstwa wiążąca o gr. 4 cm i warstwa ścieralna o gr. 4 cm o powierzchni 3715,27 m2 - podbudowę z kruszywa łamanego gr. 22 cm, - chodnik z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 3 cm o powierzchni 1010,57 m2 - nawierzchnię na wjazdach do posesji z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej - 425,80 m2 - przebudowę linii napowietrznej niskiego napięcia, - przebudowę przyłącza kablowego niskiego napięcia. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia i ceny zawartej w ofercie zobowiązuje się do: 1/ przystąpienia do robót niezwłocznie po wprowadzeniu na plac budowy, 2/ realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem przedstawionym w dokumentacji budowlanej, wiedzą techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi oraz wymogami SIWZ. 3/ prowadzenia dokumentacji budowy zgodnie z prawem budowlanym, 4/ zajęcia i zagospodarowania terenu związanego z potrzebami budowy, zorganizowania zaplecza budowy łącznie z zabezpieczeniem dostaw wody, energii elektrycznej oraz łączności telefonicznej na teren budowy i zaplecza stosownie do potrzeb. Wszystkie roboty i czynności z tym związane, również opracowanie i uzgodnienie wymaganej dokumentacji Wykonawca wykona na własny koszt i we własnym zakresie. Wykonawca odpowiada za zajęty plac budowy i zobowiązany jest do doprowadzenia terenu do porządku po zakończeniu robót. 5/ zapewnienia jak najmniejszej uciążliwości prowadzonych robót dla okolicznych mieszkańców, 6/ zapewnienia dojść i dojazdów mieszkańców jak i użytkowników do posesji, 7/ stosowania technologii i sprzętu nie powodujących przekroczeń dopuszczalnych norm zapylenia i natężenia hałasu, 8/ ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy i ich naprawienia, 9/ ponoszenia odpowiedzialności za działania podwykonawców jak za działania własne, 10/ zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej, 11/ protokolarnego przekazania Zamawiającemu wykonanych robót, 12/ wykonania dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami i przekazania Zamawiającemu wszystkich wymaganych przepisami dokumentów niezbędnych do zawiadomienia o zakończeniu budowy obiektu w terminie 14 dni od daty zakończenia robót, 13/ wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 14/ wykonania robót z materiałów własnych, które powinny odpowiadać jakościowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), 15/ przedstawienia podczas odbioru i przekazania Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą atestów i świadectw dopuszczających do stosowania (zgodnie z wymogami prawa budowlanego, przepisów przeciwpożarowych sanitarno-epidemiologicznych i inspekcji pracy) użytych przy realizacji zamówienia materiałów budowlanych. 16/ likwidacji zaplecza budowy, uporządkowania terenu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 54.000,00,00 zł (słownie złotych: trzydzieści dwa tysiące pięćset zł 00/100 zł.). Zadanie Nr 1 - Budowa ulicy Hubala w Szydłowcu- 26.460,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy czterysta sześćdziesiąt zł 00/100). Zadanie Nr 2 - Budowa ulic Folwarcznej i Sobieskiego w Szydłowcu - 27.540,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy pięćset czterdzieści zł 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. Nr 06124057031111000049039469. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Pl. Rynek Wielki 1 w kancelarii pok. 12 lub dołączyć do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali, co najmniej jedno zamówienie obejmujące roboty budowlane o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia tzn. wykonali nawierzchnię z mieszanki mineralno - bitumicznej wraz z podbudową z kruszyw o powierzchni zbliżonej do przedmiotu zamówienia oraz wykonali chodnik z kostki betonowej brukowej. Warunek, o którym mowa powyżej musi być udokumentowany w wykazie zrealizowanych inwestycji z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz potwierdzony dokumentami, z których wynika, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika robót budowlanych w specjalności drogowej. 2. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-3 niniejszego rozdziału. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, według formuły (spełnia - nie spełnia). Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1- 3 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ; 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - zał. Nr 5; 6) dokumenty, stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie w funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych, posiadają wymagane uprawnienia - do kierowania robotami w specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.); 7) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ; 8) wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - wg załącznika Nr 5a; 9) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca podlega ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VI pkt. 1 ppkt. 1-3 niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt. 1 ppkt. 3 niniejszej specyfikacji składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szydłowcu 26-500 Szydłowiec, Pl. Rynek Wielki 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Szydłowcu 26-500 Szydłowiec, Pl. Rynek Wielki 1 - pokój Nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013 - Działanie 3.1. Infrastruktura drogowa..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Budowa ulicy Hubala w Szydłowcu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: - nawierzchnię jezdni dwuwarstwową z mieszanki mineralno - bitumicznej warstwa dolna gr. 4 cm o powierzchni 2422 m2 i warstwa górna gr. 4cm o powierzchni 2402 m2 - podbudowę tłuczniową gr. 22 cm - chodnik z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej gr. 5 cm o powierzchni 672 m2, - kanalizację deszczową śr. 60 cm, - przebudowę linii energetycznej napowietrznej niskiego napięcia;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Budowa ulic Folwarcznej i Sobieskiego w Szydłowcu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wykonanie: ul. Folwarczna - nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej warstwa wiążąca o gr. 4 cm i warstwa ścieralna o gr. 4 cm o powierzchni 2409,06 m2 , - podbudowy z kruszywa łamanego gr. 22 cm, - chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3 cm o powierzchni 565,53 m2 - nawierzchni na wjazdach do posesji z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej - 486,68 m2; ulica Sobieskiego - nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej warstwa wiążąca o gr. 4 cm i warstwa ścieralna o gr. 4 cm o powierzchni 3715,27 m2 - podbudowy z kruszywa łamanego gr. 22 cm, - chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 3 cm o powierzchni 1010,57 m2 - nawierzchni na wjazdach do posesji z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej - 425,80 m2 - przebudowy linii napowietrznej niskiego napięcia, - przebudowy przyłącza kablowego niskiego napięcia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.