eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrzejewo › Budowa kanalizacji sanitarnej w przyłączami domowymi w miejscowości Andrzejewo - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-05

Andrzejewo: Budowa kanalizacji sanitarnej w przyłączami domowymi w miejscowości Andrzejewo - etap I
Numer ogłoszenia: 108602 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68692 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrzejewo, ul. Warszawska 36A, 07-305 Andrzejewo, woj. mazowieckie, tel. 086 2717003, faks 086 2717120.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w przyłączami domowymi w miejscowości Andrzejewo - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami domowymi w miejscowości Andrzejewo, ulice: Wodna, Wysocka, Srebińska do Gminnego Gimnazjum studzienka nr S67 włącznie, Zakres robót obejmuje: a) kanalizacja tłoczna i pompownia b) roboty związane z rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni drogowych c) kanalizacja grawitacyjna sieć d) odwodnienie wykopów przyłącza kanalizacyjne Odprowadzenie ścieków sanitarnych z zabudowanego terenu zaprojektowano grawitacyjnie do kanałów głównych zlokalizowanych zwykle w ciągach komunikacyjnych. 2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu każdorazową karę w wysokości 200 000 zł. za przekroczenie terminów określonych w harmonogramie rzeczowym realizacji inwestycji. 3. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 10% wartości umowy brutto za odstąpienie od umowy. 4. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia częściowego zadania. 5. Rozliczenie inwestycji nastąpi w terminie przewidzianym na zakończenie inwestycji tj. 15.03.2013 r. 6. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawcy przysługuje płatność jednorazowa w terminie 30 dni od odbioru końcowego, uwzględniając termin zakończenia robót tj. 15.03.2013 r. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia Wykonawcy zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8. Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami domowymi w miejscowości Andrzejewo - etap I jest kontynuacją inwestycji rozpoczętej w 2012 r. pn. Budowa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Andrzejewo. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. W sytuacji, gdy wykonawca zamierza zastosować inne materiały i urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej materiały i urządzenia równoważne winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej oraz podać ich równoważniki nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie. Do wykazu wówczas należy dołączyć stosowne dokumenty zawierające parametry techniczne zaproponowanych równoważnych materiałów i urządzeń. Nie umieszczenie w zestawieniu zamiennych, równoważnych materiałów i urządzeń oznaczać będzie, że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały i urządzenia wynikające z dokumentacji projektowej. 10. O ile w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, będącymi opisem przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na określone pochodzenie produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń materiałów lub rozwiązań technologicznych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe, a oznaczeniom tym towarzyszą słowa: wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane w treści opisu przedmiotu zamówienia przy jednoczesnym zachowaniu funkcjonalnym rozwiązania oferowanego. 11. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, które to winny być wykazane na etapie składania oferty przetargowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, użytkowych i funkcjonalnych nie gorszych niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający w oparciu o art.35 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga złożenia w treści oferty stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów technicznych i jakościowych, dobór rodzaj i formę dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań Zamawiający pozostawia do decyzji Wykonawcy. 12. Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, w takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w swojej ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W tym celu Wykonawca przedstawi umowę lub jej projekt do akceptacji Zamawiającemu. Jeżeli w terminie 14 dni Zamawiający nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, oznacza to wyrażenie zgody na zawarcie umowy. 13. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. c) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. d) określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 14. Wykonawca opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu w obrębie realizowanej inwestycji. 15. Wykonawca uzyska zgodę właściwego zarządcy drogi i poniesie koszty związane z zajęciem pasa drogowego na czas realizacji inwestycji. 16. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie. 17. Całość robót należy wycenić zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót pełni rolę orientacyjną i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. 18. Określona przez Wykonawcę cena w ofercie jest ceną ryczałtową. 19. Wymagania dotyczące gwarancji: a) wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiaru zamówienia na okres min. 3 lat, licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń w całości b) reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od zgłoszenia c) okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielanemu przez Wykonawcę d) okresy gwarancji na urządzenia muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielanemu przez ich producentów i liczone będą również od daty odbioru bez zastrzeżeń w całości zamówienia e) okresy gwarancji na wszystkie pozostałe elementy niewchodzące w zakres powyżej, a składające się na odbiór całości zamówienia, odpowiadają co najmniej okresowi gwarancji udzielanemu przez Wystawców Gwarancji i Wykonawcę f) wszystkie karty i warunki gwarancji będą przekazane wraz z protokołem odbioru końcowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ZIEJA Ryszard Zieja, ul. Fabryczna 9, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1339760,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1033690,68

  • Oferta z najniższą ceną: 1033690,68 / Oferta z najwyższą ceną: 1549800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.