eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stepnica › Budowa dwóch obiektów użyteczności publicznej usługowej, Bosmanówek - w procedurze zaprojektuj i wybuduj.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-26

Stepnica: Budowa dwóch obiektów użyteczności publicznej usługowej, Bosmanówek - w procedurze zaprojektuj i wybuduj.
Numer ogłoszenia: 10859 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250413 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stepnica, ul. Kościuszki 4, 72-112 Stepnica, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4188521, faks 091 4188580.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dwóch obiektów użyteczności publicznej usługowej, Bosmanówek - w procedurze zaprojektuj i wybuduj..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa dwóch obiektów użyteczności publicznej usługowej, Bosmanówek - w procedurze zaprojektuj i wybuduj Przedmiotem przedsięwzięcia jest: 1. Budowa obiektu użyteczności publicznej usługowej, Bosmanówki przy ul. Tadeusza Kościuszki, 72-112 Stepnica, dz. Nr 418/6, 416/2, 415/2, 414/1 w Stepnicy. Zakres inwestycji obejmuje: A. Budowę obiektu użyteczności publicznej usługowej, Bosmanówki: a) Wykonanie niezbędnych instalacji wewnętrznych i zewnętrznych. b) Wykonanie prac wykończeniowych zgodnie z koncepcją c) Inne niezbędne roboty niewymienione wyżej a niezbędne do zakończenia realizacji inwestycji. B. Zagospodarowanie terenu: a) Wykonanie ciągu pieszego prowadzącego do istniejącej nawierzchni utwardzonej prowadzącej do ulicy Tadeusza Kościuszki, wykonanie rampy, schodów oraz małej architektury. b) Wykonanie oświetlenia terenu oraz zieleni otaczającej. c) Inne niezbędne roboty niewymienione wyżej a niezbędne do zakończenia realizacji inwestycji. Zakres prac, które są niezbędne w celu realizacji zadania obejmują dodatkowo: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji umożliwiającej realizację inwestycji; 2. Opracowanie projektów wykonawczych; 3. Wykonanie robót budowlanych; 4. Oddanie obiektu do użytkowania i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Nowo projektowany budynek ma połączyć funkcje usługowe dla potrzeb ludzi korzystających z mariny w Stepnicy. Władze Gminy postanowiły wzbogacić walory krajobrazowe istniejącej przestrzeni miejskiej - portowej. W obiekcie planowane są następujące funkcje: - Toaleta dla osób niepełnosprawnych, połączona z toaletą damską, - Toaleta męska, - dwa pomieszczenia z natryskami, - pomieszczenie gospodarcze - przeznaczone na cele magazynowe dla obiektu, - pomieszczenie Bosmana z punktem informacji turystycznej - przeznaczone do obsługi i nadzoru w porcie przy marinie, oraz do udzielania informacji na tle regionalnym związaną z obsługą portu. Docelowo obiekt przeznaczony będzie dla 2 osób przebywających stale, nadzorującej marinę, oraz punkt informacji turystycznej. oraz osób korzystających z łodzi dokowanych w przy marinie, oraz wydarzeń kulturowych odbywających się w amfiteatrze. - Powierzchnia użytkowa obiektu - ok. 68,50 m2. - Powierzchnia zabudowy obiektu - ok. 122,30 m2 - Powierzchnia obszaru - ok. 518,80 m2. - Kubatura - ok. 587 m3. Szczegółowe wytyczne zarówno etapu projektowego jak i budowlanego zawarte zostały w programie funkcjonalno - użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Na etapie projektu budowlanego należy rozpatrzyć zasadność montażu instalacji nowoczesnych technologii w dziedzinie rozwiązań z zakresu energii odnawialnej, ogniw fotowoltaicznych (szczegółowe analizy należy przedstawić zamawiającemu i po zatwierdzeniu opłacalności przedstawić projekt budowlany). Przedmiotowe PFU nie zawiera wyposażenia ruchomego w obiekcie (tj. krzeseł, stolików, itp.), które jest poza zakresem opracowania. Wykonawca w opracowaniu projektów aranżacji wnętrz przygotuje dla Zamawiającego przykładowe zestawienie wyposażenia ruchomego ( w 3 wariantach) z uwagi na dobór i realizację przez Wykonawcę oświetlenia w budynku. 2. Budowa obiektu użyteczności publicznej usługowej, Bosmanówki przy ul. Rybackiej, 72-112 Stepnica, dz. Nr 355/3, 354, 353, 367/4 w Stepnicy. Zakres inwestycji obejmuje: A. Budowę obiektu użyteczności publicznej usługowej, Bosmanówki: a) Wykonanie niezbędnych instalacji wewnętrznych i zewnętrznych. b) Wykonanie prac wykończeniowych zgodnie z koncepcją. c) Inne niezbędne roboty niewymienione wyżej a niezbędne do zakończenia realizacji inwestycji. B. Zagospodarowanie terenu: a) Wykonanie ciągu pieszego prowadzącego od ulicy Rybackiej do obiektu poprzez rampy, schody, murki oporowe oraz małą architekturę. b) Wykonanie oświetlenia terenu oraz zieleni otaczającej. c) Inne niezbędne roboty niewymienione wyżej a niezbędne do zakończenia realizacji inwestycji. Zakres prac, które są niezbędne w celu realizacji zadania obejmują dodatkowo: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji umożliwiającej realizację inwestycji; 2. Opracowanie projektów wykonawczych; 3. Wykonanie robót budowlanych; 4. Oddanie obiektu do użytkowania i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Nowoprojektowany budynek ma połączyć funkcje usługowe dla potrzeb ludzi korzystających z kanału Młyńskiego w Stepnicy. Władze Gminy postanowiły wzbogacić walory krajobrazowe istniejącej przestrzeni miejskiej - portowej. W obiekcie planowane są następujące funkcje: - toaleta dla osób niepełnosprawnych, połączona z toaletą damską, - toaleta męska, - dwa pomieszczenia z natryskami, - pomieszczenie gospodarcze - przeznaczone na cele magazynowe dla obiektu, - pomieszczenie Bosmana - przeznaczone do obsługi i nadzoru w kanale Młyńskim. Docelowo obiekt przeznaczony będzie dla 1 osoby przebywającej stale nadzorującej kanał Młyński, oraz osób korzystających z łodzi dokowanych w kanale. Poziom 0 obiektu należy wynieść min. 0,5 m ponad ściankę szczelną , ponieważ znajduje się na terenach zalewowych. - Powierzchnia użytkowa obiektu - ok. 83,35 m2. - Powierzchnia zabudowy obiektu - ok. 87,50 m2 - Powierzchnia obszaru - ok. 345 m2. - Kubatura - ok. 672 m3 Szczegółowe wytyczne zarówno etapu projektowego jak i budowlanego zawarte zostały w programie funkcjonalno - użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Na etapie projektu budowlanego należy rozpatrzyć zasadność montażu instalacji nowoczesnych technologii w dziedzinie rozwiązań z zakresu energii odnawialnej, ogniw fotowoltaicznych (szczegółowe analizy należy przedstawić zamawiającemu i po zatwierdzeniu opłacalności przedstawić projekt budowlany). Przedmiotowe PFU nie zawiera wyposażenia ruchomego w obiekcie (tj. krzeseł, stolików, itp.), które jest poza zakresem opracowania. Wykonawca w opracowaniu projektów aranżacji wnętrz przygotuje dla Zamawiającego przykładowe zestawienie wyposażenia ruchomego ( w 3 wariantach) z uwagi na dobór i realizację przez Wykonawcę oświetlenia w budynku. Zamawiający posiada decyzję środowiskową i decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla obu zakresów inwestycyjnych. Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy konkretnych elementów, wyrobów lub określenia (parametry techniczne) sugerujące wyroby, elementy konkretnych firm, producentów, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania elementów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres określają następujące załączniki do SIWZ: 1. Program funkcjonalno - użytkowym (PFU) - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Program funkcjonalno - użytkowym (PFU) - załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 14/2014 z dnia 25.07.2014 r. - załącznik nr 3 do SIWZ, 4. Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 14/2014 z dnia 25.07.2014 r. - załącznik nr 4 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Budowlanych Wiktor Karwowski, ul. 1-ego Maja 19 a, 72-130 Maszewo, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 951040,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1169361,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1169361,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1790000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.