eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec nad Wisłą › Przebudowa dróg gminnych - etap IV

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-29

Solec nad Wisłą: Przebudowa dróg gminnych - etap IV
Numer ogłoszenia: 108512 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec nad Wisłą , ul. Rynek 1, 27-320 Solec nad Wisłą, woj. mazowieckie, tel. 48 3761266, 3761257, faks 48 3761266.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl, ww.bip.solec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych - etap IV.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - przebudowa 6 dróg gminnych na terenie gminy Solec nad Wisłą. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 części i Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych : a) Część I Przebudowa drogi gminnej nr 190638W w Sadkowicach b) Część II Przebudowa drogi gminnej nr 190643W w Sadkowicach c) Część III Przebudowa drogi gminnej nr ew. 657 w Pawłowicach d) Część IV Przebudowa drogi gminnej nr 190602W w Zemborzynie Pierwszym e) Część V Przebudowa drogi gminnej nr 190620W w Boiskach Kolonii f) Część VI Przebudowa drogi gminnej nr ew. 396 w Kłudziu.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do spełniania tego warunku. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do spełniania tego warunku. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do spełniania tego warunku. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby podmiot składający ofertę wykazał, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do spełniania tego warunku. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji (liczba miesięcy powyżej wymaganego minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 36 miesięcy) - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy, w formie pisemnego pod rygorem nieważności aneksu do umowy, w przypadku: 1) udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji, a powodujących konieczność jego wydłużenia; 2) pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; 3) wystąpienia warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 4) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w określonym przez strony czasie, rozumianej jako zdarzenie niezależne od żadnej ze Stron. Za siłę wyższą uważa się okoliczności, które powstały po zawarciu umowy w wyniku zdarzeń nadzwyczajnych, których żadna ze Stron nie mogła przewidzieć ani nie mogła im zapobiec tj. wojny, zamieszki, pożary, powodzie, trzęsienia ziemi, inne klęski żywiołowe, zarządzenia i zakazy wydane przez władze oraz polityczne i ekonomiczne strajki uznane przez związki zawodowe. Strona, która nie może wywiązać się w określonym czasie z obowiązków wynikających z umowy powinna natychmiast (nie później niż w ciągu 3 dni) powiadomić drugą Stronę o zaistniałej sytuacji. Jeżeli Strona w ciągu 3 dni nie wywiąże się z tego obowiązku traci prawa związane z wystąpieniem siły wyższej. Druga Strona powinna natychmiast być powiadomiona o ustąpieniu wydarzenia określonego jako siła wyższa. Zaświadczenia wydane przez upoważnioną instytucję w kraju Sprzedającego lub Kupującego uważa się za odpowiednie dowody potwierdzające wystąpienie takich okoliczności. Jeżeli wydarzenia opisane powyżej trwają dłużej niż 6 miesięcy Strony określą wspólnie dalszą realizację umowy. Jeżeli Strony zdecydują się rozwiązać umowę to są zobowiązane do przeprowadzenia wspólnych rozliczeń. Strona, która nie jest zainteresowana w utrzymaniu zobowiązywania umowy z powodu długiego opóźnienia spowodowanego siłą wyższą jest uprawniona do wycofania się z umowy w każdej chwili po pisemnym zawiadomieniu drugiej Strony, jeżeli Strony nie zdołały osiągnąć porozumienia w tej sprawie, 5) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych lub terenowych, o ile okoliczność ta wynikła z winy Zamawiającego, 6) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej 7) konieczności uwzględnienia wydanych w toku realizacji prac zaleceń właściwych służb i inspekcji, jeżeli powodują one wydłużenie czasu realizacji i nie wynikają z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; 8) braku możliwości przekazania przez Zamawiającego terenu budowy w określonym umową terminie. Dopuszcza się również zmianę umowy w zakresie osoby pełniącej funkcję kierownika budowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.solec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Solcu nad Wisłą ul. Rynek 1 27 - 320 Solec nad Wisłą, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2016 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy w Solcu nad Wisłą ul. Rynek 1 27 - 320 Solec nad Wisłą, pokój nr 3 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 190638W w Sadkowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi na odcinku 1000mb obejmuje profilowanie i zagęszczenie podłoża przy użyciu równiarki samojezdnej i walca, mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym, wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej gr. 3 cm i warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej gr. 3 cm o szer. 3,00 m oraz wyprofilowanie poboczy materiałem kamiennym, ustawienie znaków drogowych pionowych. Zakres robót do wykonania szczegółowo opisany jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji (liczba miesięcy powyżej wymaganego minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 36 miesięcy) - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 190643W w Sadkowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi na odcinku o dł. 648 mb obejmuje profilowanie i zagęszczenie podłoża przy użyciu równiarki samojezdnej i walca, mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy drogi materiałem kamiennym, wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej gr. 3 cm i warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej gr. 3 cm o szer. 3,00 m, wyprofilowanie poboczy materiałem kamiennym, ustawienie znaków drogowych pionowych. Zakres robót do wykonania szczegółowo opisany jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji (liczba miesięcy powyżej wymaganego minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 36 miesięcy) - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr ew. 657 w Pawłowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi na odcinku 240 mb, obejmuje profilowanie i zagęszczenie podłoża przy użyciu równiarki samojezdnej i walca, mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym, wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej gr. 3 cm i warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej gr. 3 cm o szer. 3,00 m, wyprofilowanie poboczy materiałem kamiennym. Zakres robót do wykonania szczegółowo opisany jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji (liczba miesięcy powyżej wymaganego minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 36 miesięcy) - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 190602W w Zemborzynie Pierwszym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi na odcinku 730 mb, obejmuje profilowanie i zagęszczenie podłoża przy użyciu równiarki samojezdnej i walca, mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym, wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej gr. 3 cm i warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej gr. 3 cm o szer. 3,00 m, wyprofilowanie poboczy materiałem kamiennym oraz ustawienie znaków drogowych pionowych. Zakres robót do wykonania szczegółowo opisany jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji (liczba miesięcy powyżej wymaganego minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 36 miesięcy) - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 190620W w Boiskach Kolonii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi na odcinku 585 mb obejmuje profilowanie i zagęszczenie podłoża przy użyciu równiarki samojezdnej i walca, mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym, wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej gr. 3 cm i warstwy ścieralnej gr. 3 cm z masy mineralno-asfaltowej o szer. 3,00 m, wyprofilowanie poboczy materiałem kamiennym. Zakres robót do wykonania szczegółowo opisany jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji (liczba miesięcy powyżej wymaganego minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 36 miesięcy) - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr ew. 396 w Kłudziu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi na odcinku 220 mb obejmuje profilowanie i zagęszczenie podłoża przy użyciu równiarki samojezdnej i walca, mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym, wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej gr. 3 cm i warstwy ścieralnej gr. 3 cm z masy mineralno-asfaltowej o szer. 3,00 m, wyprofilowanie poboczy materiałem kamiennym. Zakres robót do wykonania szczegółowo opisany jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji (liczba miesięcy powyżej wymaganego minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 36 miesięcy) - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.