eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa jednorazowych artykułów medycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-28

Łódź: Dostawa jednorazowych artykułów medycznych
Numer ogłoszenia: 108491 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi , ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 675 75 00, faks 42 678 92 68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.csk.umed.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowych artykułów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pakiet Nr 1: Dostawa sterylnych drenów - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgicznego Pakiet Nr 2: Dostawa masek krtaniowych Pakiet Nr 3: Dostawa drenów do odsysania pola operacyjnego Pakiet Nr 4: Dostawa płytek do stabilizacji przegrody nosa na potrzeby bloku operacyjnego laryngologicznego Pakiet Nr 5: Dostawa przyrządów do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego typu II Pakiet Nr 6: Dostawa czujników do pulsoksymetru typu Nellcor Pakiet Nr 7: Dostawa wkładów workowych do systemu ssania Pakiet Nr 8: Dostawa igieł medycznych Pakiet Nr 9: Dostawa igieł medycznych Pakiet Nr 10: Dostawa strzykawek jednorazowych trzyczęściowych Pakiet Nr 11: Dostawa strzykawek jednorazowych do podawania leków światłoczułych oraz witaminowych Pakiet Nr 12: Dostawa cewników - na potrzeby bloków operacyjnych Pakiet Nr 13: Dostawa jednorazowych płytek ochronnych na oczy - na potrzeby bloków operacyjnych Pakiet Nr 14: Dostawa drenów i mieszków harmonijkowych do drenów Pakiet Nr 15: Dostawa zestawów urologicznych - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgii Pakiet Nr 16: Dostawa ostrzy chirurgicznych Pakiet Nr 17: Dostawa Mini - Spike Pakiet Nr 18: Dostawa Q-Syte do dróg centralnych Pakiet Nr 19: Dostawa cewników, sond i zgłębników Pakiet Nr 20: Dostawa jednorazowych rur do respiratorów z kablem ciśnieniowym typu Drager, Babylog, Bear 750, Sechrist, Servo, Avea Pakiet Nr 21: Dostawa sterylnego sprzetu medycznego - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgiczego Pakiet Nr 22: Dostawa zestawów do drenażu klatki piersiowej Pakiet Nr 23: Dostawa aparatów do pomp infuzyjnych - na potrzeby OITiA oraz oddziałów onkohematologii Pakiet Nr 24: Dostawa układów oddechowych jednorazowego użytku - na potrzeby bloków operacyjnych Pakiet Nr 25: Dostawa filtrów oddechowych typu sztuczny nos Pakiet Nr 26: Dostawa cewników silikonowych Pakiet Nr 27: Dostawa łączników do linii dożylnych typu T - na potrzeby OITiA Pakiet Nr 28: Dostawa rurek intubacyjnych z mankietem - na potrzeby bloków operacyjnych Pakiet Nr 29: Dostawa filtrów oddechowych dla dzieci - na potrzeby bloków operacyjnych Pakiet Nr 30: Dostawa rurek intubacyjnych bez mankietu - na potrzeby bloków operacyjnych Pakiet Nr 31: Dostawa rurek intubacyjnych zbrojonych z mankietem - na potrzeby bloków operacyjnych Pakiet Nr 32: Dostawa łączników z powłoką ochronną Pakiet Nr 33: Dostawa zestawów do wspomagania oddechu do aparatów Infant Flow Pakiet Nr 34: Dostawa rurek intubacyjnych Pakiet Nr 35: Dostawa kaniul Pakiet Nr 36: Dostawa strzykawek cewnikowych Pakiet Nr 37: Dostawa kaniul bezpiecznych Pakiet Nr 38: Dostawa cewników urologicznych - na potrzeby bloków operacyjnych Pakiet Nr 39: Dostawa igieł biopsyjnych do Magnum - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgii Pakiet Nr 40: Dostawa kaniul Pakiet Nr 41: Dostawa strzykawek jednorazowych dwuczęściowych Pakiet Nr 42: Dostawa asortymentu jednorazowego na potrzeby Bloku Operacyjnego Chirurgii Pakiet Nr 43: Dostawa jednorazowy osprzęt do laserów na potrzeby Bloku Operacyjnego Chirurgii Pakiet Nr 44: Dostawa jednorazowych zestawów z zastawką do wprowadzania i wymiany kateterów - na potrzeby bloków operacyjnych Pakiet Nr 45: Dostawa jednorazowych klipsownic endoskopowych - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgii Pakiet Nr 46: Dostawa elektrod neutralnych - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgii Pakiet Nr 47: Dostawa jednorazowych, sterylnych sztanc biopsyjnych - na potrzeby bloku operacyjnego chirurgii Pakiet Nr 48: Dostawa igieł do nakłuć lędźwiowych oraz igieł do drogi centralnej Pakiet Nr 49: Dostawa igieł do nakłuć zewnątrzoponowych Pakiet Nr 50: Dostawa drenów do podawania tlenu oraz rurka Guedela Pakiet Nr 51: Dostawa naczyń jednorazowych z pulpy celulozowej Pakiet Nr 52: Dostawa pojemników na wycinki chirurgiczne Pakiet Nr 53: Dostawa pojemników na wycinki chirurgiczne Pakiet Nr 54: Dostawa szpatułek Pakiet Nr 55: Dostawa jednorazowych pojemników na zużyte igły i ostrza Pakiet Nr 56: Dostawa drobnych akcesoriów medycznych Pakiet Nr 57: Dostawa strzykawek do podawania insuliny Pakiet Nr 58: Dostawa elektrod do badania potencjałów wywołanych z pnia mózgu Pakiet Nr 59: Dostawa akcesoriów medycznych dla Zakładu Radiologii Pediatrycznej Pakiet Nr 60: Dostawa filtrów oddechowych do respiratorów Pakiet Nr 61: Dostawa jednorazowych układów oddechowych - na potrzeb Oddziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii Przedmiot zamówienia został szczegółowo przedstawiony w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.16.40 - Dreny 33.17.11.10 - Maski do anestezji 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 33.17.12.00 - Przyrządy do resuscytacji 33.19.42.20 - Wyroby do transfuzji krwi 31.41.31.10 - 31.41.31.10 33.14.11.23 - Pojemniki na skalpele .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 61.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedłożenia:1. wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2.aktualne katalogi lub materiały promocyjne producenta lub autoryzowanego przedstawiciela zawierające opis oferowanego wyrobu z zaznaczeniem numeru pakietu i pozycji, której dotyczą; 3. dot. Pakietu Nr 42, poz.1- bezpłatne bezzwrotne próbki, w ilości 1 szt. - zapakowane i oznaczone nazwą Wykonawcy oraz numerem Pakietu i pozycji; 4.oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany asortyment posiada dokumenty stwierdzające podstawę dopuszczenia do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 zm.) i sposobem klasyfikowania na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U. 2010 Nr 215 poz. 1416) oraz oświadczenie że Wykonawca przedłoży w/w dokumenty na każde żądanie Zamawiającego - podpisane przez osobę upoważnioną;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art.22 ust.1 Pzp. polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b Pzp., w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów należy przedłożyć dokumenty dotyczące: 1.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 1.2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 1.3. charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; 1.4. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2.Pełnomocnictwa do podpisania oferty i składania wyjaśnień, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem) pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.3.2. SIWZ oraz jej podpisem. 3. Pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o takie zamówienie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - termin dostawy - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:1. w poniższym zakresie :a) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian; b) zwiększenie ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt c); c) zmniejszenie ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy; d) zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie; e)zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na tzw. zamiennik tj. asortyment równoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową netto i brutto; f) zmiany cen jednostkowych opakowań asortymentu objętego umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową;g) zmiany organizacyjnej po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy, bądź zmiana adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;h) inne okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili ogłoszenia zamówienia. 2. Zmiany wymienione w pkt 1. mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.csk.umed.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZCentralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź, Dział Zamówień Publicznych - budynek A-3, pok. 249 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2016 godzina 12:00, miejsce: SP ZOZ Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź, Sekretariat pok. 216 (parter) Budynek A-3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.