To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-15
Ogłoszenie nr 108479 - 2017 z dnia 2017-07-15 r.
Świeradów-Zdrój: WZMOCNIENIE MECHANIZMÓW OCHRONY BIORÓŻNORODNOŚCI REGIONU, POPRZEZ STWORZENIE PRZESTRZENI ODWZOROWUJĄCEJ CHARAKTERYSTYCZNE ELEMENTY KRAJOBRAZU IZERSKIEGO- Część 1.Roboty melioracyjne i wodociągowe; Część 2. Roboty elektryczne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020,współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego _ Oś priorytetowa 4: Środowisko i zasoby Działanie:4.4 Ochrona i udostępnianie zasobów przyrodniczych- konkursy horyzontalne
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527014-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, krajowy numer identyfikacyjny
23082139700000, ul.
ul. 11-go Listopada
35,
59850
Świeradów-Zdrój, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
757 816 471, faks
757 816 585, e-mail
zp@swieradowzdroj.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.umswieradowzdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WZMOCNIENIE MECHANIZMÓW OCHRONY BIORÓŻNORODNOŚCI REGIONU, POPRZEZ STWORZENIE PRZESTRZENI ODWZOROWUJĄCEJ CHARAKTERYSTYCZNE ELEMENTY KRAJOBRAZU IZERSKIEGO- Część 1.Roboty melioracyjne i wodociągowe; Część 2. Roboty elektryczne
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):dla Cz.1: OR.ZP1.271-10a /17 dla Cz.2: OR.ZP1.271-10b/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia dotyczy zagospodarowania terenu przy Centrum Edukacji Ekologicznej IZERSKA ŁĄKA na działce nr 27 w Świeradowie Zdroju , przy ulicy Rolniczej 7, w ramach Projektu pn. WZMOCNIENIE MECHANIZMÓW OCHRONY BIORÓŻNORODNOŚCI REGIONU, POPRZEZ STWORZENIE PRZESTRZENI ODWZOROWUJĄCEJ CHARAKTERYSTYCZNE ELEMENTY KRAJOBRAZU IZERSKIEGO 2. Zakres CAŁEGO zamówienia obejmuje wykonanie układu komunikacyjnego, ukształtowania, odwodnienia i oświetlenia terenu oraz obsadzenia roślinami a także wykonanie małej architektury. 3. Zamówienie zostało podzielono na trzy części, z których każda stanowi odrębne zamówienie: 3.1. Część 1. Roboty melioracyjne i wodociągowe 3.2. Część 2. Roboty elektryczne, 3.3. Część 3. Zagospodarowanie terenu. UWAGA: niniejsze ogłoszenie o zamówieniu dotyczy robót budowlanych tj. Części 1 i Części 2. Część 3 usługi jest przedmiotem odrębnego Ogłoszenia o zamówieniu -nr 527006-N-2017 z 06.06.2017 r. CZĘŚĆ 1. Roboty melioracyjne i wodociągowe. Przedmiotem tej części zamówienia jest: a) wykonanie sieci melioracyjnych, b) wykonanie sieci wodociągowej. ad. a) wykonanie sieci melioracyjnych polega na wykonaniu: - drenażu z rur drenarskich PCV o średnicy 50 mm - o długości ok. 780,00 m - drenażu z rur drenarskich PCV o średnicy 80 mm - o długości ok. 160,00 m, - rurociągu odpływowego z rur PCV o średnicy 160 mm - o długości ok. 105,00 m. Woda z systemu drenażu będzie odprowadzona do trzech (3) studni chłonnych z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm zlokalizowanych na terenie działki. Ze studni chłonnych zaplanowano odprowadzenie nadmiaru wody do istniejącego systemu kanalizacji deszczowej rurociągiem odpływowym z rur PCV, poprzez studzienkę przyłączeniową. ad. b) oprócz systemu drenującego należy wykonać sieć studzienek z zaworami czerpalnym by zapewnić możliwość nawadniania obsadzeń. Sieć wodociągową należy wykonać z rur PE o średnicy 32 mm i długości ok. 180,00 m. CZĘŚĆ 2. Roboty elektryczne. Przedmiotem tej części zamówienia, jest: - wykonanie zasilania bramy wjazdowej, - wykonanie oświetlenia tablic informacyjnych, - wymiana 3 słupów i opraw przy wjeździe na posesję, - wykonanie szafy sterowania oświetleniem zewnętrznym. - montaż 3 opraw oświetlenia schodów wejściowych, - montaż oświetlenia drzewa i ramy ozdobnej, - wykonanie oświetlenia ścieżek w ilości 14 szt. punktów oświetleniowych, z czego 13 są to istniejące oprawy oświetlające ścieżki, które zostaną przeniesione w nowe miejsca dostosowane do projektowanego układu ścieżek oraz montaż 1 nowego punktu. Łączna długość linii kablowej do ułożenia w celu zasilenia obiektów, o których mowa w punkcie poprzedzającym ok. 489,00 m. 4. Informacje dotyczące realizacji zamówienia. 4.1. Warunki geotechniczne. W opinii geotechnicznej sporządzonej na potrzeby budowy budynku znajdującego się na działce nr 27 w Świeradowie-Zdroju przy ulicy Rolniczej 7, stwierdzono możliwość występowanie wody gruntowej na poziomie 0,5÷0,7m. W takim przypadku może zachodzić potrzeba pompowania wody z wykopów. W celu rozwiązania tego problemu wprowadza się zapis o konieczności prowadzenia dziennika pompowania wody z wykopu z każdorazowym potwierdzeniem, przez Inspektora nadzoru inwestorskiego, ilości wypompowanej wody z wykopu, za odrębnym (poza umowna ceną) rozliczeniem tych prac. Sposób rozliczeń za ewentualne wypompowanie wody z wykopu podano w pkt XVII ppkt 6. 4.2 Średnia grubość warstwy humusu wynosi ok. 15 cm. Teren pod budowę w pasie robót ziemnych w miejscach wskazanych w Dokumentacji projektowej należy oczyścić z humusu i darni oraz odwieźć na odkład na terenie działki nr 27 przy ulicy Rolniczej 7 w Świeradowie- Zdroju. Miejsce składowania humusu wskaże Inspektor nadzoru inwestorskiego. 4.3. Wykonawca zapewni własnym staraniem i we własnym zakresie korzystanie z mediów np. energia elektryczna, woda, ścieki wraz z uzyskaniem niezbędnych zezwoleń wraz z opłatami i kosztami ich zużycia. Całość kosztów związanych z doprowadzeniem mediów, korzystaniem z ww. mediów Wykonawca uwzględni w umownej cenie oferty. 4.4. Wszystkie materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wykorzystania np. krawężniki, kostka betonowa należy złożyć w na terenie działki nr 27 przy ulicy Rolniczej 7 w Świeradowie-Zdroju, w miejscu uzgodnionym z Inspektorem nadzoru inwestorskiego, 4.5. Wszystkie materiały z rozbiórki i wykopów nie nadające się do ponownego wbudowania, wykonawca usunie z terenu budowy, zeskładuje, zagospodaruje lub zutylizuje zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a koszty z tym związane ujmie w umownej cenie. 4.6. Zapewnienie nadzoru ze strony instytucji branżowych zgodnie z Dokumentacją projektową (a w szczególności z uzgodnieniami) i STWiORB oraz ponoszenie kosztów z tym związanych, w tym między innymi włączeń, wyłączeń, prób eksploatacyjnych itp. a koszty z tym związane ujmie w umownej cenie. 4.7. Kierownikiem budowy dla wszystkich części zamówienia tj. dla: - Części 1 - Roboty melioracyjne i wodociągowe, - Części 2 - Roboty elektryczne, - Części 3 - Zagospodarowanie terenu, jest osoba posiadająca uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy z 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2016 r. poz.290) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz.65) zgodnie z warunkami udziału w postępowania ->pkt VIII ppkt 2 lit c1) tiret trzecie. Kierownik budowy rozpoczyna pracę z dniem przekazania placu budowy dla tej części zamówienia tj. Części 1. bądź Części 2, dla której przekazanie placu budowy nastąpi wcześniej, mając na uwadze planowany termin rozpoczęcia Części 1. i Części 2. w dniu 01.07. 2017 r. Kierownik budowy uczestniczy w czynnościach przekazania placu budowy dla wszystkich części zamówienia. Mając na uwadze, że Kierownik budowy należy do personelu Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa na Część 3. Zagospodarowanie terenu, której realizacja rozpocznie się (planowany termin 25.07.2017 r.) po zakończeniu robót Części 1. i Części 2, koszty związane z pełnieniem funkcji Kierownika budowy Części 1. i Części 2 w swojej ofercie ujmuje Wykonawca Części 3. 5. Opis Przedmiotu zamówienia tworzą: Opis przedmiotu zamówienia zawarty pkt. III Rozdziału I SIWZ, Uszczegółowiony Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową przy szczególnym uwzględnieniu załączonej ERRATY do Dokumentacji projektowej, stanowiącej plik oznaczony jako [7], zawarty w Rozdziale III SIWZ oraz obowiązki wykonawcy wynikające z postanowień Wzoru Umowy - stanowiącego Rozdział II SIWZ. 6.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia tj. Części 3 Zagospodarowanie terenu: pracownicy fizyczni wykonujący roboty na budowie w zakresie prac ziemnych, robót dotyczących podbudów i nawierzchni, sadzenia i pielęgnacji roślin, montażu małej architektury. UWAGA: wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy operatorów wynajętego sprzętu i urządzeń, świadczących usługi transportowe, geodezyjne oraz Kierownika budowy, kierowników robót, tzn. osób posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz osoby, która będzie kierowała robotami przy kształtowaniu i pielęgnacji zieleni. 6.2. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę do wyżej wymienionych czynności powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku każdorazowej zmiany personalnej osób wykonujących ww. czynności Wykonawca jest zobowiązany bez wezwania do aktualizacji oświadczenia oraz przedłożenia odpowiedniej umowy/ów, o których mowa w podpunkcie 7.3. w SIWZ Rozdz. III. 7. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady dla całego przedmiotu zamówienia objętego zakresem wybranej do realizacji Części 1 i/lub Części 2: - minimum 60 miesięcy- licząc wraz z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, w którym nie stwierdza się występowania wad/ usterek lub wraz z dniem podpisania protokołu odbioru usunięcia wad/usterek stwierdzonych w protokole odbioru końcowego,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45232130-2
Dodatkowe kody CPV:
45232150-8,
45310000-3,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Roboty melioracyjne i wodociągowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT51488.27 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 62543.26 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.