Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-16
Zawadzkie: Remont cząstkowy dróg gminnych bitumicznych - gmina Zawadzkie
Numer ogłoszenia: 108474 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Zawadzkiego , ul. Dębowa 13, 47-120 Zawadzkie, woj. opolskie, tel. 077 4616551, faks 077 4616552.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawadzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy dróg gminnych bitumicznych - gmina Zawadzkie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a)remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu remontera typu Patcher- ilość 130 t b)remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - asfaltowymi bez zacinania krawędzi - ilość 39 t c)remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - asfaltowymi z zacięciem krawędzi - ilość 25 t d)remont cząstkowy - wypełnienie uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi na zimno - ilość 10 t.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e)Dysponują następującym sprzętem: samochodem remontowym Patcher, samochodem samowyładowawczym do 5 ton, zagęszczarką, frezarką do asfaltu, walcem drogowym; f)Dysponują osobami do obsługi sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia oraz co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa; g)Udzielą gwarancji na wykonane roboty remontowe na okres min. 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych, a opisanych w pkt. 1 ppkt a, b, c, d ; b)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; c)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; d)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych; e)Zamawiający uzna, iż warunek określony w pkt. 1 ppkt. e został spełniony, w przypadku, gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz ( według wzoru Zamawiającego ) zawierający co najmniej jeden: samochód remontowy Patcher, samochód samowyładowczy do 5 ton, zagęszczarkę, frezarkę do asfaltu, walec drogowy; f)Zamawiający uzna, iż warunek określony w pkt. 1 ppkt. f został spełniony, w przypadku, gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz zawierający osoby do obsługi sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia oraz wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) w tym zawierający osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. Do wykazu muszą być dołączone kopie wymaganych uprawnień i zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa; g)Zamawiający uzna, iż warunek określony w pkt. 1 ppkt. g został spełniony, w przypadku, gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (według wzoru Zamawiającego) o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty remontowe na okres min. 12 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz sprzętu do wykonania przedmiotu zamówienia ( według wzoru Zamawiającego ), d) wykaz osób do obsługi sprzętu do wykonania przedmiotu zamówienia oraz wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) zawierający osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. e) oświadczenie (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) o spełnianiu warunków z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych wyłącznie według wzoru Zamawiającego. Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia. W przypadku kiedy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć: a)dokumenty wymienione w punkcie 6 lit. c składa każdy Wykonawca, b)pisemne ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zawadzkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawadzkiem
ul. Dębowa 13
47-120 Zawadzkie
pokój 306.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawadzkiem ul. Dębowa 13 47-120 Zawadzkie pokój 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ZAWADZKIE
więcej: przetargi ZAWADZKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH SKŁADÓW NA DREWNO ORAZ SZLAKÓW ZRYWKOWYCH W LEŚNICTWACH NADLEŚNICTWA GROMNIK z podziałem na części
- Remont dróg maj 2024-Fundusze sołeckie
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Nowy Wiśnicz
- Remonty poboczy ,korpusu i skarp drogi, chodników, ścieżek rowerowych, oraz elementów odwodnienia na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Opole Rejon w Nysie w okresie 48 miesięcy
- Modernizacja odcinka drogi gruntowej ul. Prosta - budżet obywatelski Miasta Będzina
- Przebudowa ul. Popiełuszki w Krośnie
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.