eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czastary › Wykonanie studni głębinowej - awaryjnej na ujęciu komunalnym w Czastarach z wykonaniem obudowy studziennej i montażem pompy głębinowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-28

Czastary: Wykonanie studni głębinowej - awaryjnej na ujęciu komunalnym w Czastarach z wykonaniem obudowy studziennej i montażem pompy głębinowej
Numer ogłoszenia: 108455 - 2007; data zamieszczenia: 28.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czastary, ul. Wolności 29, 98-410 Czastary, woj. łódzkie, tel. 062 7843111, fax 062 7843191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czastary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie studni głębinowej - awaryjnej na ujęciu komunalnym w Czastarach z wykonaniem obudowy studziennej i montażem pompy głębinowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Głębokość otworu - 48 m Zarurowanie otworu w postępie wiercenia : · Ø 457 mm do głębokości 17 m · Ø 406 mm do głębokości 48 m. Zafiltrowanie otworu - Filtr siatkowy lub szczelinowy PCV Ø 280/250 mm dł. 9 m z rurą nadfiltrową wyprowadzoną do powierzchni terenu. Próbne pompowanie : · oczyszczające - przez 24 godziny · pomiarowe - przez 48 godzin · stabilizacje - 2 x 24 godziny Próby wody do badań fizyko - chemicznych i bakteriologicznych. Zaniwelowanie otworu w nawiązaniu do sieci reperów państwowych. Prace podłączeniowe : Wykonanie obudowy studziennej cembrowej, podziemnej w gruncie suchym, montaż pompy głębinowej, wykonanie przyłącza do istniejącej hydrofornii.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium 1.500 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu zostały okreslone w SIWZ rozdział III pkt. 1-6
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w postępowaniu wraz z oświadczeniami i dokumentami jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ .2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a) Dokument potwierdzający, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ c) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczenie potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ f) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenie i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ g) Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, z których co najmniej 2 odpowiadają swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia i wartości nie mniejszej niż 30 000 zł każda, h) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. i) Informacja Banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości równej co najmniej 50% ceny ofertowej (brutto), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert wraz z nr rachunku bankowego j) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 3. Dowód wniesienia wadium 4. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ 5. Oferowane warunki gwarancyjne i serwisowe - wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ 6. Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 8 do SIWZ 7. Kosztorys ofertowy - stanowiący załącznik Nr 9 do SIWZ.Podstawę do określenia ceny ofertowej stanowi dokumentacja techniczna i ilości robót wynikające z tej dokumentacji.W przypadku wystąpienia rozbieżności w ilosciach robót pomiędzy dokumentacją techniczną ,a przedmiarem robót-wiążące są ilości wynikające z dokumentacji technicznej.Cena obejmuje również koszty nieujęte w dokumentacji technicznej,a niezbędne do wykonania zadania jak wszelkie roboty przygotowawcze,porządkowe,zagospodarowania placu budowy,koszty utrzymania zaplecza budowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czastary.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czastary ul. Wolności 29 98-410 Czastary.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Czastary; pok. nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.