eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Budowa parkingu na 60 miejsc postojowych dla samochodów osobowych wraz z budową kanalizacji deszczowej przy ulicy Piastowskiej 17-19 w Radomsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-14

Ogłoszenie nr 108453 - 2017 z dnia 2017-07-14 r.

Radomsko: Budowa parkingu na 60 miejsc postojowych dla samochodów osobowych wraz z budową kanalizacji deszczowej przy ulicy Piastowskiej 17-19 w Radomsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 530563-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko, krajowy numer identyfikacyjny 590648238, ul. ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 446 854 571, faks 044 6854513, 6854521, e-mail zamowienia@radomsko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.radomsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa parkingu na 60 miejsc postojowych dla samochodów osobowych wraz z budową kanalizacji deszczowej przy ulicy Piastowskiej 17-19 w Radomsku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PZP.271.1.15.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Budowa parkingu na 60 miejsc postojowych dla samochodów osobowych wraz z budową kanalizacji deszczowej przy ulicy Piastowskiej 17-19 w Radomsku". 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie określonym przedmiarem robót i zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez: Biuro Projektowo-Inwestycyjne s.c. M. Andrysiak, D. Kucharczyk, 97-500 Radomsko, oraz zasadami wiedzy technicznej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, na podsypce piaskowej o gr. warstwy 15 cm, podbudowie z tłucznia o gr. warstwy 20 cm, po uprzednim wyk. robót ziemnych w zakresie : - drogi manewrowej o powierzchni 1107,0 m2, - miejsc postojowych o powierzchni 802,6 m2, - dojazdów o powierzchni 166,0 m2, - chodnika o powierzchni 183,1 m2. 2) Wykonanie regulacji pionowej urządzeń infrastruktury podziemnej studzienek dla zaworów i włazów kanałowych. 3) Wykonanie stałej organizacji ruchu - oznakowania pionowego i poziomego. 4) Wykonanie zieleni. 5) Usunięcie kolizji w zakresie sieci: - energetycznych poprzez zabezpieczenie kabli energetycznych rurami ochronnymi i budowę odcinka sieci w nowym śladzie, - teletechnicznych poprzez regulację wysokościowa włazów studni,wymianę ram i pokryw studni oraz wykonanie zabezpieczeń sieci rurami ochronnymi. 6) Wykonanie kanalizacji deszczowej dla odwodnienia parkingu: - z rur PVC-U SN8 fi 315 mm odcinka l = 98,82 m metodą wykopu i odcinka l = 22,65 m metodą przewiertu wraz ze studniami rewizyjnymi fi 1200 mm szt. 7,0, - przykanalików z rur PVC-U SN8 fi 200 mm l = 67,91 m i fi 250 mm l = 7,79 m wraz ze studzienkami ściekowymi szt.13, - odwodnienia liniowego z koryt polimerobetonowych zakrytych kratą żeliwną kl. D400 l = 9,0 m. 7) Wykonanie innych robót towarzyszących. UWAGA: Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany jest wycenić roboty w oparciu o dokumentację projektową w zakresie określonym przedmiarem robót. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Przedmiar robót (branża drogowa) - stanowiący dodatek nr 9 do SIWZ Przedmiar robót (sieć kanalizacji deszczowej) - stanowiący dodatek nr 10 do SIWZ Projekt budowlany budowy parkingu - stanowiący dodatek nr 11 do SIWZ, Projekt stałej organizacji ruchu drogowego - stanowiący dodatek nr 12 do SIWZ, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiące dodatek nr 13 do SIWZ, 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności wykonywane przez pracownika budowlanego na każdym etapie wykonywania całego zakresu rzeczowego robót budowlanych tj. czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierownika budowy, kierowników robót budowlanych poszczególnych branż, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 8 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jak w zamówieniu podstawowym tj.: polegających m.in. na wykonaniu robót ziemnych, wykonaniu nawierzchni: drogi manewrowej, miejsc postojowych i chodników z kostki brukowej, warstwy odsączającej oraz podbudowy pod ww. nawierzchnie, kanalizacji deszczowej, studzienek ściekowych wraz z przykanalikami kanalizacji deszczowej i robót towarzyszących, z tym że wartość przewidzianych w/w zamówień nie przekroczy łącznie wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację, po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT688260.84
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Robót Inżynieryjno-Drogowych Grażyna Buchalska, zrid@wp.pl, 97-300 Piotrków Trybunalski, 97-300, Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 581210.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 581210.55
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 624163.83
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.