eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Przegląd wewnętrznej instalacji gazowej z usunięciem nieszczelności w budynkach komunalnych będących w zarządzie GZNK ZB administrowanych przez BOM od 1 do 12 oraz wystawienie protokółów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-28

Gdańsk: Przegląd wewnętrznej instalacji gazowej z usunięciem nieszczelności w budynkach komunalnych będących w zarządzie GZNK ZB administrowanych przez BOM od 1 do 12 oraz wystawienie protokółów.
Numer ogłoszenia: 108407 - 2007; data zamieszczenia: 28.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5241060-61,63-64, 5241010, fax 058 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd wewnętrznej instalacji gazowej z usunięciem nieszczelności w budynkach komunalnych będących w zarządzie GZNK ZB administrowanych przez BOM od 1 do 12 oraz wystawienie protokółów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd wewnętrznej instalacji gazowej z usunięciem nieszczelności w budynkach komunalnych będących w zarządzie GZNK ZB administrowanych przez BOM od 1 do 12 oraz wystawienie protokółów. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)przegląd instalacji gazowej z wykonaniem uproszczonej próby szczelności, b)sporządzenie protokołu przeglądu dopuszczającego instalację do eksploatacji według zał. nr 2 do umowy, c)wykonanie drobnych prac remontowych typu: - przewinięcie połączeń przewodów do 1 mb (podejścia pod przybory), - konserwacja stożkowych kurków gazowych, - likwidacja długich gwintów, - wykonanie próby szczelności za pomocą U-rurki lub manometru, Ilość lokali mieszkalnych wyposażonych w instalację gazową: Zadanie 1 BOM-1 379 lokali BOM-5 915 lokali BOM-8 811 lokali Razem 2105 lokali Zadanie 2 BOM-2 390 lokali BOM-3 745 lokali BOM-4 1293 lokali Razem 2428 lokali Zadanie 3 BOM-6 564 lokali BOM-7 757 lokali Razem 1321 lokali Zadanie 4 BOM-9 686 lokali BOM-10 386 lokali BOM-11 207 lokali BOM-12 905 lokali Razem 2184 lokali Ogółem 8038 lokali

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.61.00 - Usługi kontroli technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium 7 700,00 zł, w tym: Zadanie 1 - 2 000,00 zł Zadanie 2 - 2 300,00 zł Zadanie 3 - 1 300,00 zł Zadanie 4 - 2 100,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKOW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 6) przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda : - Doświadczenia zawodowego - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać minimum 1 usługę polegającą na wykonaniu przeglądu wewnętrznej instalacji gazowej z usunięciem nieszczelności popartą dokumentem potwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. - Potencjału kadrowego - wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie: 1 osoby z uprawnieniami dozoru D na wszystkie zadania, 1 osoby z uprawnieniami eksploatacji E na każde zadanie np. 4 zadania - 4 osoby w zakresie eksploatacji instalacji i urządzeń gazowych do 5 kPa, posiadających świadectwa kwalifikacyjne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.). Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej: w przypadku składania oferty na zadanie 1 -50.000 zł w przypadku składania oferty na zadanie 2 -50.000 zł w przypadku składania oferty na zadanie 3 -50.000 zł w przypadku składania oferty na zadanie 4 -50.000 zł W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: - Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego, - Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - Złożyć Formularze cenowe, który należy sporządzić wg wzorów druków Zamawiającego, odpowiednio na wybrane przez siebie zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty : 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dopuszcza się załączenie umowy spółki cywilnej. 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 3)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w : 1) pkt 1,2 i 3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa wyżej pkt 1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa wyżej pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie, w przypadku pkt 1 lit. a powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast w przypadku pkt 1 lit. b, powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-254 Gdańsk, ul Partyzantów 74, pok. nr 5 w godz. 8:00-12:00 Cena 24,40 zł brutto Warunki i sposób płatności: (gotówka ,zaliczenie pocztowe).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego pokój nr 9, kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 11.08.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Grażyna Pietrowska nr pok. 5, tel. 058 524-10-60 DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 13.07.2007.r, godzina 9:15 miejsce w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 204 świetlica

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przegląd wewnętrznej instalacji gazowej z usunięciem nieszczelności w budynkach komunalnych będących w zarządzie GZNK ZB administrowanych przez BOM od 1 do 12 oraz wystawienie protokółów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd wewnętrznej instalacji gazowej z usunięciem nieszczelności w budynkach komunalnych administrowanych przez BOM 1,5,8 - 2105 lokali.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.61.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przegląd wewnętrznej instalacji gazowej z usunięciem nieszczelności w budynkach komunalnych będących w zarządzie GZNK ZB administrowanych przez BOM od 1 do 12 oraz wystawienie protokółów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd wewnętrznej instalacji gazowej z usunięciem nieszczelności w budynkach komunalnych administrowanych przez BOM 2,3,4 - 2428 lokali.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.61.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przegląd wewnętrznej instalacji gazowej z usunięciem nieszczelności w budynkach komunalnych będących w zarządzie GZNK ZB administrowanych przez BOM od 1 do 12 oraz wystawienie protokółów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd wewnętrznej instalacji gazowej z usunięciem nieszczelności w budynkach komunalnych administrowanych przez BOM 6,7 - 1321 lokali.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.61.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przegląd wewnętrznej instalacji gazowej z usunięciem nieszczelności w budynkach komunalnych będących w zarządzie GZNK ZB administrowanych przez BOM od 1 do 12 oraz wystawienie protokółów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd wewnętrznej instalacji gazowej z usunięciem nieszczelności w budynkach komunalnych administrowanych przez BOM 9,10,11,12 - 2184 lokali.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.61.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.