eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Przetarg nieograniczony na usługi prania odzieży i bielizny szpitalnej. Nr sprawy7/2013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-12

Kwidzyn: Przetarg nieograniczony na usługi prania odzieży i bielizny szpitalnej. Nr sprawy: 7/2013
Numer ogłoszenia: 108401 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178472 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Zdrowie" Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Hallera 31, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6458300, faks 055 6458310.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługi prania odzieży i bielizny szpitalnej. Nr sprawy: 7/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych w pralni Wykonawcy na rzecz NZOZ w Kwidzynie przy ul. gen. Józefa Hallera 31. Kompleksowa usługa pralnicza obejmuje również odbiór i dowóz prania wraz z załadunkiem, rozładunkiem i transportem Wykonawcy. Szczegółowy wykaz asortymentu został określony w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zakres usługi obejmuje: - pranie wodne odzieży i bielizny szpitalnej z jednoczesną dezynfekcją, krochmaleniem, maglowaniem lub prasowaniem, fasonowaniem i sortowaniem, - naprawę odzieży i bielizny, w tym także wymiana uszkodzonych guzików, nap i zamków błyskawicznych w ciągu 72 godzin. W przypadku nieprawidłowego wykonania naprawy Zamawiający zastrzega sobie ponowne oddanie asortymentu do naprawy i zwrócenie ponowne w ciągu 24 godzin, - czyszczenie chemiczne materacy i poduszek, - pranie i dezynfekcja materacy i poduszek, - odbiór i dowóz prania wraz z załadunkiem i rozładunkiem transportem wykonawcy. Warunki zamówienia: - pranie musi być wykonane z zastosowaniem 100 % bariery higienicznej i dostarczone w terminie 3 dni od daty odbioru, - odbiór i dowóz prania transportem wykonawcy 3 razy w tygodniu: w poniedziałek, środę i piątek - w godzinach między 8:00 a 10:00. W przypadku, gdy termin odbioru lub dostarczenia prania wypada w dzień wolny od pracy lub świąteczny, Wykonawca zobowiązany jest odebrać lub dostarczyć przedmiot zamówienia w następny dzień po dniu wolnym od pracy lub świątecznym. - rozliczenia z zamawiającym będą odbywały się w okresach miesięcznych wg ilości faktycznie wykonanych usług. Pralnia Wykonawcy musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 213, poz. 1568 z dnia 24.11.2006 r. z późniejszymi zmianami). Środki transportu muszą być dostosowane do przewozu oddzielnie bielizny czystej i brudnej (zabezpieczenie przed wtórnym zakażeniem). Termin płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 30 dni.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Pralnicze Sp. z o.o., ul. Rdestowa 65/67, 81-577 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 330652,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 381207,23

  • Oferta z najniższą ceną: 381207,23 / Oferta z najwyższą ceną: 391764,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.