eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa i montaż nowego dźwigu szpitalnego wraz z demontażem aktualnie użytkowanego dźwigu w budynku Pawilonu nr II Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-14

Ogłoszenie nr 108392 - 2017 z dnia 2017-07-14 r.

Bielsko-Biała: Dostawa i montaż nowego dźwigu szpitalnego wraz z demontażem aktualnie użytkowanego dźwigu w budynku Pawilonu nr II Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białe
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 535865-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 7214718700000, ul. ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, faks 338 151 630, e-mail zp@szpitalpediatryczny.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalpediatryczny.pl
Adres profilu: www.szpitalpediatryczny.pl/zamowienia/news.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż nowego dźwigu szpitalnego wraz z demontażem aktualnie użytkowanego dźwigu w budynku Pawilonu nr II Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białe

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-D-23/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowego dźwigu szpitalnego w budynku Pawilonu nr II Szpitala Pediatrycznego w Bielsku - Białej, w miejsce obecnie czynnego i użytkowanego dźwigu typu dźwig osobowy (szpitalny) - prod. ZUD Warszawa 1964r. Zakres zamówienia obejmuje: 1) demontaż użytkowanego obecnie dźwigu szpitalnego wraz z jego utylizacją, 2) wykonanie niezbędnych robót budowlanych i elektrycznych w istniejącym szybie i maszynowni mających na celu ich dostosowanie do montażu nowego dźwigu, 3) dostarczenie fabrycznie nowego dźwigu, jego rozładunek i przemieszczenie do miejsca jego montażu, 4) wykonanie dokumentacji w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonanie uzgodnień i czynności odbioru technicznego, 5) montaż dostarczonego dźwigu, 6) wykonanie prób technicznych i uruchomienie dźwigu, 7) rejestrację dźwigu w Urzędzie Dozoru Technicznego (na podstawie pisemnego upoważnienia Zamawiającego - koszty rejestracji ponosi Zamawiający), 8) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji dźwigu(w szczególności dokumentacji techniczno-ruchowej i instrukcji eksploatacji), 9) przeszkolenie wyznaczonego personelu Zamawiającego w zakresie funkcjonowania komunikacji awaryjnej i postępowania w zakresie uwalniania osób uwięzionych w kabinie, 10) dostawę i montaż kompletnego systemu monitorująco-rejestracyjnego (w tym co najmniej: kamera, rejestrator ,monitor), umożliwiającego: a) stały-ciągły monitoring kabiny dźwigu, b) minimum 30 dniowy zapis obrazu z prowadzonego monitoringu, - przy czym monitor oraz rejestrator obrazu winien być posadowiony i zainstalowany w pomieszczeniu dyżurki pielęgniarskiej na poziomie I - szego pietra Pawilonu nr II /Oddział Pediatryczny/, 11) skredytowanie zadania do dnia 31.03.2018r. na kwotę mniejszą o 44 184,00 zł brutto, w stosunku do złożonej oferty, zapłata kwoty 44 184,00 zł dokonana zostanie w terminie do 60 dni po odbiorze końcowym robót. Szczegółowy opis zamawianego dźwigu szpitalnego określa załącznik nr 1 do zał. nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy). Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca udzieli rękojmi na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata. Przedłużenie terminu rękojmi podlega punktacji zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego w rozdziale XIII SIWZ - OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem i sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej. W celu umówienia terminu do dokonania wizji lokalnej należy skontaktować się telefonicznie z mgr Czesławem Kapałą Z-cą Dyrektora ds. Administracyjno - Technicznych pod nr tel. 33 828 40 41 lub z Ireną Farugą - Kierownikiem Działu Administracyjno - Eksploatacyjnego pod nr 33 828 40 00 albo 33 828 40 19. Ustalanie terminu winno odbywać się z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby umożliwić Zamawiającemu wyznaczenie terminu wizji najpóźniej do dnia 28.06.2017 r. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. W okresie trwania gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania wszelkich okresowych czynności serwisowych i napraw - włącznie z wymianą części zamiennych i dojazdem (których koszt należy wliczyć w zaoferowaną cenę). W okresie trwania gwarancji Wykonawca na swój koszt zobowiązuje się do usuwania wszystkich awarii związanych z funkcjonowaniem urządzenia, przy czym czas reakcji nie może być dłuższy niż 1 godzina od momentu zgłoszenia, niezależnie od pory dnia i we wszystkie dni tygodnia. Warunki dotyczące zamówienia, w tym również jego wykonania, określone zostały także w projekcie umowy w Załączniku nr 6 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 42416100-6
Dodatkowe kody CPV: 45313100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT182926.83
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DŹWIG - SERWIS Zbigniew Wysocki, , ul. Kowalskiej 17, 43-316, Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 235194.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 235194.45
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 235194.45
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.