eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przebudowa wejścia głównego do budynku Sądu Okręgowego w Poznaniu Al. Marcinkowskiego 32

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-28

Poznań: Przebudowa wejścia głównego do budynku Sądu Okręgowego w Poznaniu Al. Marcinkowskiego 32
Numer ogłoszenia: 108388 - 2007; data zamieszczenia: 28.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 32, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8566160, 8566071, fax 061 8566069.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wejścia głównego do budynku Sądu Okręgowego w Poznaniu Al. Marcinkowskiego 32.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wejścia głównego do budynku Sądu Okręgowego w Poznaniu Al. Marcinkowskiego 32. Budynek Sądu jest specyficznym obiektem, w którym roboty realizować można poza normalnym czasem pracy Sądu lub w taki sposób by nie zakłócało to normalnego toku pracy . 2. Obecnie wejście główne do budynku Sądu Okręgowego stanowią automatyczne drzwi rozsuwane o wymiarach 180x220 cm. Takie rozwiązanie wywołuje kolizję ruchu pieszego oraz uniemożliwia zapewnienie jakiejkolwiek kontroli dostępu zarówno osób wchodzących do budynku jak i wychodzących. Z rysu historycznego wynika, iż pierwotnie wejście główne do budynku stanowiły dwie pary drzwi (obecnie wykorzystane jako otwory okienne). Kolizja ruchu pieszego oraz utrudniona kontrola dostępu do budynku stały się podstawą w wyznaczeniu kierunku zmiany funkcji wejścia głównego do budynku Sądu okręgowego w Poznaniu Al. Marcinkowskiego 32. Projektowane zastosowanie dwóch par drzwi w sposób czytelny dzieli fasadę budynku na strefy wejścia oraz wyjścia. Takie rozwiązanie w zdecydowany sposób ułatwia poruszanie się petentów Sądu oraz ich kontrolę. Podwojenie otworów dwukrotnie zwiększy przepustowość oraz znacznie ułatwi poruszanie się osobą niepełnosprawnym. Warto podkreślić, iż projektowana zmiana funkcji wejścia głównego nie zawęża przejścia lecz je podwaja. Dzięki takiemu rozwiązaniu ewentualna ewakuacja petentów, personelu budynku stanie się zdecydowanie łatwiejsza. Projekt zakłada powstanie pomieszczenia dla pracowników ochrony budynku, strefy zaostrzonej kontroli osobistej. Ponadto zgodnie z wymaganiami inwestora przy wejściach głównych do budynku należy zainstalować elementy służące do rejestracji czasu pracy. Projektuje się wykonanie zadaszenia nad wejściem. 3. Projektowana zmiana funkcji wejścia głównego w pełni konweniuje z istniejącą formą architektoniczną poprzedzającego główne wejście patio. Zarówno pod względem rozwiązań materiałowych jak i samą formą architektoniczną. Dzięki temu, projektowana zmiana funkcji wejścia głównego w pełni harmonizuje z zastanym otoczeniem. 4. Układ konstrukcyjny budynku pozostaje bez zmian. Projektuje się wymianę okładzin biegu schodów poprzedzających wejście. Projektuje się postawienie ściany strukturalnej samonośnej - szklanej na profilach aluminiowych. 5. Przy przebudowie wejścia głównego do budynku Sądu Okręgowego należy wykonać następujące roboty ogólnobudowlane: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - montaż konstrukcji stalowych - roboty murowe - konstrukcja i pokrycie dachu - roboty malarskie - roboty tynkarskie - roboty okładzinowe - montaż stolarki otworowej - roboty posadzkarskie - roboty wykończeniowe - wykonanie instalacji elektrycznych - instalowanie osprzętu elektrycznego 6. Przedstawiony zakres prac dotyczy głównego wejścia do budynku Sądu Okręgowego, w związku z tym w czasie robót wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczny ciągły ruch pieszy związany z dostępem do budynku. UWAGA KOŃCOWA - W przedmiarze robót budowlanych nie należy wyceniać robót w pozycji 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, - W przedmiarze robót elektrycznych nie należy wyceniać działu pod nazwą MONTAŻ SYSTEMU PRZECIWOBLODZENIOWEGO dział nr 2 Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, która wraz z przedmiarami robót stanowić będzie załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.26.26.50 - Okładziny Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.50 - Roboty w zakresie okładania Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.43.20 - Instalowanie elektrycznych systemów grzewczych i innego osprzętu elektrycznego w budynkach Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 479 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: - 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno- budowlanej, posiadającą aktualną przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, - 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą aktualną przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (czerwiec 2002- maj 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i posiadają dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót (referencje), c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: - posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200 000zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp Zamawiający żąda złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z o.o., a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, Wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (względnie upoważnienie w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania, że w umowie zawarto zapis, z którego takie upoważnienie wynika, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz.U.00.94.1037), c) w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do ustanowienia pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 pzp. - załącznik nr 3 do SIWZ 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zamawiający żąda: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (czerwiec 2002- maj 2007) co najmniej trzech robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości i daty oraz miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), b) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności c) dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego), 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia żąda: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności cywilnej na kwotę co najmniej 200 000 zł 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z nr 87 z 2006 r. poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 32, 60-967 Poznań fax: 0-61 856-62-46 e-mail: przetargi@poznan.so.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego: Sąd Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 32, pokój nr 431 (IV piętro),.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.