Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-11
Poznań: Usługa utrzymania bieżącej czystości i porządku polegająca na sukcesywnym koszeniu terenów zielonych, wygrabianiu i usuwaniu przycinanej trawy a także drobnych zakrzaczeń - postępowanie nr 0160/POZ/30/2011
Numer ogłoszenia: 108376 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania bieżącej czystości i porządku polegająca na sukcesywnym koszeniu terenów zielonych, wygrabianiu i usuwaniu przycinanej trawy a także drobnych zakrzaczeń - postępowanie nr 0160/POZ/30/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa utrzymania bieżącej czystości i porządku polegająca na sukcesywnym koszeniu terenów zielonych, wygrabianiu i usuwaniu przycinanej trawy a także drobnych zakrzaczeń, na niżej wyszczególnionych nieruchomościach będących w Zasobie Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu. W szczególności w zakres usługi wchodzi: a) sukcesywne przycinanie trawy i utrzymanie jej na wysokości do 10 cm, b) wygrabienie i usunięcie skoszonej trawy z działki. Część I: Działki na terenie gminy Dopiewo. Część II: Działki na terenie gminy Kamieniec. Część III: Działki na terenie gminy Kwilcz. Część IV: Działki na terenie gminy Pobiedziska. Część V: Działki na terenie gminy Gniezno. Część VI: Działki na terenie gminy Pleszew, Kępno, Żerków, Szczytniki, Ostrów Wlkp., Trzcinica, Mycielin, Stawiszyn, Jarocin, Blizanów Część VII: Działki na terenie gminy Brodnica, Buk, Czempiń, Dominowo, Duszniki, Kaźmierz, Kleszczewo, Kołaczkowo, Komorniki, Kostrzyn, Książ, Miłosław, Nekla, Nowe Miasto, Pobiedziska, Środa, Września, Zaniemyśl..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub w potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii, pod warunkiem, że takie kserokopie zostaną podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. 4. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając termin, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie przedmiotu umowy 1.2 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające wykonywanie przedmiotu umowy 1.3 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 2. Pozostałe zmiany a) zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, pok. 217.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2011 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, Recepcja zamawijącego (parter)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Działki na terenie gminy Dopiewo..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - część działki nr 562/12 o pow. 0.7000 ha położonej w miejscowości Konarzewo (park). - część działki nr 239/15 o pow. 0.5000 ha położonej w miejscowości Więckowice (park)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Działki na terenie gminy Kamieniec..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - część działki nr 346/8 o pow. 0,9000 ha położonej w Parzęczewie( park)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Działki na terenie gminy Kwilcz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - część działki nr 7/4 o pow. 1.0000 ha. położonej w Kwilczu (park)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Działki na terenie gminy Pobiedziska..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - część działki nr 6/10 o pow. 0,9000 ha położonej w miejscowości Pomarzanowice (park)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Działki na terenie gminy Gniezno..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - część działki nr 35/3 (ob. Goślinowo) o pow. 0.5000 ha. położonej w miejscowości Łabiszynek(park)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Działki na terenie gminy Pleszew, Kępno, Żerków, Szczytniki, Ostrów Wlkp., Trzcinica, Mycielin, Stawiszyn, Jarocin, Blizanów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Gmina Pleszew powiat pleszewski. - zespół pałacowo-parkowy w Taczanowie działki nr 125/1, 121, 122, 123, 134, 136, 138, 140 , 165/7 o łącznej pow. 7,8500 ha. b) Gmina Kępno powiat kępiński. - zespół pałacowo-parkowy w Mikorzynie część działki nr 294/11 o pow. 2,1400 ha c) Gmina Żerków powiat Jarocin - miejscowość Raszewy część działki nr 277/5 o pow. 2,0800 ha d) Gmina Szczytniki powiat kaliski - miejscowość Marchwacz część działki nr 15/11 o pow. 0,3000 ha e) Gmina Ostrów Wlkp. powiat Ostrów Wlkp. - miejscowość Górzno działka nr 249/4 o pow. 0,4300 ha f) Gmina Trzcinica powiat kępiński - miejscowość Laski, część działki nr 1170/34 o pow. 0,1000 ha g) Gmina Mycielin powiat kaliski - miejscowość Bogusławice działki nr 262/14 o pow. 0,5357 ha, nr 262/1 pow. 0,3050 ha h) Gmina Stawiszyn powiat kaliski - miejscowość Petryki działki nr 231/45 o pow. 0,0666 ha, 231/4 o pow. 0,5700 ha, 231/40 o pow. 0,1400 ha, 231/41 o pow. 0,2400 ha,231/44 o pow. 0,2119 ha i) Gmina Jarocin powiat Jarocin - miejscowość Roszkówko działka nr 16/7 o pow. 0,1658 ha j) Gmina Blizanów powiat kaliski - miejscowość Godziątków działka nr 19/2 o pow. 0,6700 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Działki na terenie gminy Brodnica, Buk, Czempiń, Dominowo, Duszniki, Kaźmierz, Kleszczewo, Kołaczkowo, Komorniki, Kostrzyn, Książ, Miłosław, Nekla, Nowe Miasto, Pobiedziska, Środa, Września, Zaniemyśl.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Działki na terenie gminy Brodnica, Buk, Czempiń, Dominowo, Duszniki, Kaźmierz, Kleszczewo, Kołaczkowo, Komorniki, Kostrzyn, Książ, Miłosław, Nekla, Nowe Miasto, Pobiedziska, Środa, Września, Zaniemyśl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Pielęgnacja terenu sportowo-rekreacyjnego pielęgnacja nowej części parku oraz utrzymanie zieleni.
- Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2024 roku
- zakup zestawu do pomiarów spektrometrycznych w zakresie optycznym z oprzyrządowaniem
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 442 Września-Kalisz na odcinku Borzykowo-Pyzdry
- roboty budowlane
- Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujące zaprojektowanie i wykonanie remontu schodów zewnętrznych w budynku Urzędu Skarbowego w Pile, przy ul. Kossaka 106 (wejście B)
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu przy Urzędzie Gminy
- Roboty budowlane i nasadzeń zieleni, w ramach doposażenia ogródka jordanowskiego przy ul. Ćwiklińskiej, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej, rewitalizacja obszaru miasta Nowa Sarzyna oraz modernizacja infrastruktury turystycznej i społecznej
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w miejscowości Kotla
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącej nawierzchni bitumicznej pomiędzy budynkami Gospodarcza 22 i Gospodarcza 24 w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
- Usługi w zakresie utrzymania zieleni na terenie cmentarzy komunalnych w Krakowie w podziale na dwie części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.