eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › dostawy oleju opałowego



Ogłoszenie z dnia 2008-01-15

Gołdap: dostawy oleju opałowego
Numer ogłoszenia: 10836 - 2008; data zamieszczenia: 15.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Tadeusza Kościuszki w Gołdapi, ul. Kościuszki 25, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 615 08 54, fax 0-87 615 08 54.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła podstawowa samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy oleju opałowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego posiadającego oznaczenie wg. Wspólnego Słownika Zamówień CPV (23.13.20.00 - 1 oleje lekkie) do 31.12.2008r. w łącznej ilości około 65m3. Dostawy odbywać się będą na żądanie zamawiającego, o czym wykonawca zostanie powiadomiony faksem lub telefonicznie co najmniej dwa dni przed wymaganą dostawą z określeniem ilości danej partii dostawy. Zamawiający informuje, że określona w niniejszym zamówieniu ilość dostaw oleju opałowego jest ilością prognozowaną i może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu. W przypadku podwyżki lub obniżki cen oleju opałowego Dostawca obowiązany jest poinformować o tym Zamawiającego i przedstawić mu dokumenty potwierdzające zmianę ceny o taka samą wartość u producenta. Zamawiający przy każdej dostawie będzie żądał świadectwa jakości dla dostarczonego oleju opałowego. W ramach tego zamówienia olej opałowy należy dostarczać do dwóch kotłowni zlokalizowanych: w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Gołdapi przy ul. T. Kosciuszki 25 i w Szkole Podstawowej w Galwieciach. Wymagane parametry i właściwości zamawianego asortymentu przedstawione sa szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego: www.sp3.goldap.pl

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.13.20.00 - Oleje lekkie Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.18.10 - Oleje lekkie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, spełniający warunki art. 22 ust. 1 oraz warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego: www.sp3.goldap.pl . Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w rozdziale III pkt 2.2
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach dostarczonych przez wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawarta jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w rozdziale III pkt. 3

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3.goldap.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Tadeusza Kościuszki, 19 - 500 Gołdap, ul T. Kościuszki 25, pokój nr 1 (sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 3 w Gołdapi, 19 - 500 Gołdap, ul. T. Kościuszki 25, pokój nr 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.