eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › ekspozycja reklamy \Kurs na Giżycko\ - Kampania Promocyjna Wielkich Jezior Mazurskich na nośnikach reklamowych typu bilbord

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-30

POZYCJA 10835

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Giżycko: ekspozycja reklamy \Kurs na Giżycko\ - Kampania Promocyjna Wielkich Jezior Mazurskich na nośnikach reklamowych typu bilbord Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Centrum Promocji i Informacji Turystycznej, do kontaktów: Robert Kempa, ul. Warszawska 7, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4285265, fax 087 4285760, e-mail: infogizycko@post.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gizycko.turystyka.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Promocja regionu i informacja turystyczna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ekspozycja reklamy \Kurs na Giżycko\ - Kampania Promocyjna Wielkich Jezior Mazurskich na nośnikach reklamowych typu bilbord. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: Warszawa, Wrocław, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Toruń, Bydgoszcz, Białystok, Lublin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ekspozycja reklamy \Kurs na Giżycko\- Kampania Promocyjna Wielkich Jezior Mazurskich (zgodnie ze wzorem przedstawionym przez Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Giżycku) w terminach: 1 - 30 kwietnia 2007 oraz 1-31 lipca 2007 na 125 bilbordach zewnętrznych, (BB) 504x238 cm według następujących założeń: 1) Wynajem 80 nośników reklamowych typu bilbord 504x238 cm w terminie 1-30 kwietnia 2007 w następujących miastach: a) Warszawa w ilości 16 sztuk b) Wrocław w ilości 10 sztuk, c) Katowice w ilości 10 sztuk, d) Kraków w ilości 10 sztuk e) Łódź w ilości 10 sztuk, f) Poznań w ilości 10 sztuk, g) Toruń w ilości 4 sztuk, h) Bydgoszcz w ilości 3 sztuk, i) Białystok w ilości 4 sztuk, j) Lublin w ilości 3 sztuk. 2) Wynajem 45 nośników reklamowych typu bilbord 504x238 cm w terminie 1-31 lipca 2007 w następujących miastach: a) Warszawa w ilości 15 sztuk b) Wrocław w ilości 6 sztuk, c) Katowice w ilości 6 sztuk, d) Kraków w ilości 6 sztuk e) Łódź w ilości 6 sztuk, f) Poznań w ilości 6 sztuk, 3) Przygotowanie materiałów do druku na podstawie dostarczonego przez Centrum Promocji i Informacji Turystycznej projektu 4) Druk 125 plakatów, zgodnie z określoną w pkt. 1 i pkt. 2 ilością nośników. 5) Wyklejanie 125 plakatów na nośnikach reklamowych typu bilbord 504x238 cm. Bilbordy zlokalizowane zostaną (w promieniu 100 m od dworców PKP i PKS, w promieniu 100 m od Centrów Handlowych, Marketów, Multikin, w centrach miast przy głównych ulicach, przy drogach wjazdowych i wyjazdowych z miast, przy Uczelniach, przy siedzibach Władz Miejskich, Wojewódzkich, w okolicach stacji Metra w Warszawie itp.) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Oferta winna zawierać: a)wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ - druk Nr 1 b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia , d)wykaz wykonanych zamówień ( rozpoczęte i zakończone )co najmniej trzy kampanie reklamowe o wartości minimum 150 000,00 złotych każda w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły, itp.) Druk nr 2 do SIWZ, e)projekt umowy , podpisany na wszystkich stronach przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy - Druk nr 3 do SIWZ f)oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych Druk Nr 4 do SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.41.00.00 - Usługi reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia tak jak w pkt.II.1.5 przez cały okres trwania umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.07.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkami ubiegania się Wykonawcy o zamówienie jest: 1)Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1) tj.: -prowadzą działalność na zasadach określonych w przepisach o swobodzie działalności gospodarczej, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art.22 ust.1 pkt.2), tj.: -wykonali co najmniej trzy zamówienia ( kampanie reklamowe) o wartości minimum 150 000,00 złotych każda w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.1 pkt.3), 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24.ust.1), 5)Zamieszczą nośniki reklamowe w miastach i terminach wymienionych w SWIZ na potrzeby promocji Powiatu Giżyckiego. 6)Spełnią pozostałe warunki określone w SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych przez Wykonawców. Wykaz niezbędnych do tego celu dokumentów i informacji, które winna zawierać oferta przedstawiono w Rozdziale X SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: cena brutto 100% Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Oferta winna zawierać: a)wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ - druk Nr 1 b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia , d)wykaz wykonanych zamówień ( rozpoczęte i zakończone )co najmniej trzy kampanie reklamowe o wartości minimum 150 000,00 złotych każda w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły, itp.) Druk nr 2 do SIWZ, e)projekt umowy , podpisany na wszystkich stronach przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy - Druk nr 3 do SIWZ f)oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych Druk Nr 4 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gizycko.turystyka.pl ; www.gizycko.starostwo.bip.info.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.02.2007, godzina 12:00, Centrum Promocji i Informacji Turystycznej, ul. Warszawska 7, 11-500 Giżycko.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego - Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego, Działanie 1.4 2) Informacje dodatkowe: Data wysłania niniejszego ogłoszenia 26.01.2007 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.