Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-31
Żuromin: Malowanie elewacji farbą sylikonową i naprawa balkonów budynku mieszkalnego przy ul. Wyzwolenia 39 w Żurominie
Numer ogłoszenia: 108350 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Żuromińskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 125, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 023 6572760, 6572957, faks 023 6572760, 6572957.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzk.zuromin.internetdsl.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zzk.zuromin.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzanie Nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie elewacji farbą sylikonową i naprawa balkonów budynku mieszkalnego przy ul. Wyzwolenia 39 w Żurominie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres robót wchodzą : - rusztowania ramowe przyścienne RR - 1/30 wysokość do 16 m - 979.040 m2, - usuwanie pleśni, grzybów, alg itp. - 841.974 m2, - przygotowanie starego podłożą pod docieplenie metodą lekką- mokrą - oczyszczenie mechanicznie i zmycie - 841.974 m2, - naprawa balkonów wraz z wywozem i utylizacją gruzu - 15 m2, -uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych kategorii III o podłożach z cegły, pustaków ceramicznych, gazowo- i pianobetonów o powierzchni do 1m 2 w 1 miejscu - Przyjęto 10 % powierzchni ścian - 97.904 m2, - przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką- mokrą - jednokrotne gruntowanie emulsją ATLAS UNI-GRUNT - Odjęto 14% powierzchni ze względu na okna, dodano ościeża - 841.974 m2, - zewnętrzne bonie prostokątne na ścianach płaskich, cylindrycznych, słupach i pilastrach wykonane ręcznie na tynku półszlachetnym (barwionym) - 20.000 m2, - rozebranie rynien z blachy nadającej się do użytku - 74.400 m, - rozebranie rur z blachy nadającej się do użytku - 40.000 m, - dwukrotne malowanie farbą olejną rynien, rur spustowych - 114.400 m, - dwukrotne malowanie farbą olejną powierzchni metalowych pełnych szpachlowanych jednokrotnie obróbki gzymsów i parapety - 58.200 m2, - dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów prostych - 58.520 m2, - zabezpieczenia okien folią - Przyjęto 18% - 176.227 m2, - dwukrotne malowanie powierzchni zewnętrznych tynków fakturowych bez gruntowania - 841.974 m2, - rynny dachowe półokrągłe o śr. 15 cm - montaż gotowych elementów z blachy stalowej ocynkowanej i blachy z cynku - 74.400 m, - rury spustowe okrągłe o śr. 10 cm - montaż gotowych elementów z blachy stalowej ocynkowanej i blachy z cynku - 40.000 m, - ściany panelowe, osłonowe z blach stalowych powlekanych - 14.000 m2, - uzupełnienie obróbek blacharskich podokienników z blachy powlekanej - 1.200 m2..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferent zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) Wadium może być wniesione w następujących formach: - Pieniądzu - Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczenie pieniężnym - Gwarancjach bankowych - Gwarancjach ubezpieczeniowych - Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b st. 5 kt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz.1824). - W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, kwotę oznaczoną wyżej należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego NRB: 03124032171111000027662371 Bank Polska Kasa Opieki S.A. W przypadku przelewu oferent dołączy do oferty kserokopię polecenia przelewu. Termin wnoszenia wadium upływa: - Dzień przed upływem terminu składania ofert - w przypadku wpłaty (przelewu) na konto zamawiającego, - Łącznie z terminem składania ofert - w przypadku wnoszenia wadium w inny sposób. - Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego uznana za nieważną. - Zwrot wadium nastąpi, jeżeli zaistnieje jedna z powyższych okoliczności: upłynął termin związania ofertą określony w punkcie XIII, zawarto umowę, zamawiający unieważnił przetarg. Dyspozycje w zakresie zwrotu wadiów wniesionych w pieniądzu dla oferentów, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże do banku w ciągu 2 dni roboczych od daty podpisania umowy z oferentem wygrywającym przetarg, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu okresu związania ofertą określonym w punkcie XIII. - Oferent traci wadium na rzecz Zamawiającego: a) Jeżeli odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi zawierać: - ofertę cenową - załącznik nr 1 do SIWZ - kosztorys ofertowy W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków oferenta udziału w postępowaniu w trybie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych na zał. nr 2 do oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 3 do oferty; 4. Referencje potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie, zostały wykonane z należytą starannością; 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, które będą wykonywać zamówienie na załączniku nr 4 do oferty; 6. Oświadczenie na temat udzielonej gwarancji - na okres 5 lat. 7. Podpisany projekt ogólnych warunków umowy (na załączniku nr 5 do oferty) 8. Dokument potwierdzający wniesienie wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzk.zuromin.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-300 Żuromin
ul. Szpitalna 125.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Żuromińskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o. 09-300 Żuromin ul. Szpitalna 125 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŻUROMIN
więcej: przetargi ŻUROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gruntowny remont budynku świetlicy wiejskiej w Tobyłce wraz z jego wyposażeniem, Gmina Bargłów Kościelny
- "Poprawa jakości życia mieszkańców Przygórza poprzez budowę infrastruktury sportowej" Przetarg 2
- Wykonanie projektu oraz remontu pomieszczeń administracyjno - biurowych oraz sanitarnych w budynkach Zamawiającego w formule "zaprojektuj i wybuduj
- Termomodernizacja budynku OSP w Krasnołanach
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 1 im. Tony Halika w Ożarowie Mazowieckim
- Przebudowa i rozbudowa budynku po byłym przedszkolu na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kłodawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.