Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-12
Kraków: na wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu do badań dla WBBiB UJ w Krakowie, w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. Nr sprawy: CRZP/UJ/243/2013
Numer ogłoszenia: 108331 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński , ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, faks 012 4324451.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu do badań dla WBBiB UJ w Krakowie, w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. Nr sprawy: CRZP/UJ/243/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i uruchomienia sprzętu do badań dla Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie, w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. 1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.1.1 Część 1 - Zestaw do elektroforezy poziomej (1 komplet), 1.1.2 Część 2 - Zestaw do pracy z materiałem biologicznym w szerokim zakresie temperatur - wytwornica do lodu (1 sztuka), 1.1.3 Część 3 - Zestaw do pracy z materiałem biologicznym w szerokim zakresie temperatur - waga (1 sztuka), 1.1.4 Część 4 - Zestaw do elektroforezy (aparat do elektroforezy poziomej oraz aparat do elektroforezy pionowej) (1 komplet). 1.2 Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Nr MRPO.01.01.01.-12-087/09 pn. Modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach ścisłych i przyrodniczych UJ w ramach I stopnia kształcenia, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Program Operacyjny na lata 2007-2013; umowa o dofinansowanie nr MRPO.01.01.01-12-087/09-00-XVI/519/FE/10. 1.3 Szczegółowe informacje na temat zasad funkcjonowania Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, przyznawania środków finansowych i ich wydatkowania oraz zasad promocji znajdują się na stronach: http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/, http://www.mrr.gov.pl/. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 2 miesięcy, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. 3. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny ryczałtowej oferty wyliczonej w oparciu o indywidualną kalkulację z podaniem cen jednostkowych określonych elementów niezbędnych dla realizacji zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz doświadczenia zawodowego Wykonawcy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i/lub funkcjonalny, lub katalog producenta (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ (dopuszcza się angielskojęzyczną wersję niniejszych dokumentów), odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. 5. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 24-miesięczną gwarancję dla części drugiej, trzeciej i czwartej zamówienia oraz co najmniej 12-miesięczną gwarancję dla części pierwszej zamówienia. Gwarancja będzie liczona od daty odbioru wszystkich przedmiotów zamówienia niezależnie dla każdej części zamówienia. Gwarancja obejmuje nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) naprawę w okresie gwarancyjnym realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4, 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0, 38.31.00.00-1, 38.90.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności pozwalające na realizację zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia, dlatego też musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu dostaw i poświadczeń (oświadczeń) uprzednich odbiorców dostaw o ich należytym wykonaniu, potwierdzonego odpowiednimi dokumentami, że w ciągu ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał, tj. zrealizował 2.1 dla części 1 zamówienia co najmniej dwie dostawy zestawów do elektroforezy poziomej, o wartości łącznej wykazanych dwóch dostaw nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych), 2.2 dla części 2 zamówienia co najmniej dwie dostawy wytwornic do lodu, o wartości łącznej wykazanych dwóch dostaw nie mniejszej niż 16 000,00 zł brutto (słownie: szesnaście tysięcy złotych), 2.3 dla części 3 zamówienia co najmniej dwie dostawy wag precyzyjnych lub laboratoryjnych, o wartości łącznej wykazanych dwóch dostaw nie mniejszej niż 1 500,00 zł brutto (słownie: tysiąc pięćset złotych), 2.4 dla części 4 zamówienia co najmniej dwie dostawy zestawów do elektroforezy poziomej lub pionowej, o wartości łącznej wykazanych dwóch dostaw nie mniejszej niż 12 000,00 zł brutto (słownie: dwanaście tysięcy złotych). Wykonawca musi udokumentować, że wyżej wymienione dostawy wykonał należycie załączając dokumenty potwierdzające ich należytą realizację, a w wykazie podać ich wartość, przedmiot (zakres, rodzaj), datę(y) wykonania i odbiorcę(ów). Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o wykaz dostaw, dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty, których wzór stanowią załączniki nr 1 i 2 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował ich zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy i doświadczenia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która musi obejmować całość przedmiotu zamówienia i winien skalkulować cenę ryczałtową dla całości przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. 2. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny ryczałtowej wyliczonej w oparciu o indywidualną kalkulację z podaniem cen jednostkowych określonych urządzeń, programów lub usług niezbędnych dla realizacji zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz doświadczenia zawodowego Wykonawcy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. 3. Wykonawca musi do oferty dołączyć opis techniczny i/lub funkcjonalny, lub katalog producenta, (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu, konfigurację i inne istotne), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ (dopuszcza się angielskojęzyczną wersję niniejszych dokumentów), odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. 4. Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą załączniki od 1 do 6, zawierające oświadczenia i wykazy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 5), SIWZ, a nie wyszczególnionych w pkt 6) SIWZ, (wypełnione i uzupełnione lub sporządzone zgodnie z ich treścią, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy), odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do oferty pełnomocnictwo w przypadku podpisania jej przez pełnomocnika, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Szczegółowo przedstawione i opisane we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ w pkt 16)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego przy ul. Gołębiej 6/2 31-007 Kraków, II p.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w Biurze Zamówień Publicznych UJ, przy ul. Gołębiej 6/2, 31-007 Kraków, II p., w terminie do dnia 19 czerwca 2013r. do godziny 12:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Nr MRPO.01.01.01.-12-087/09 pn. Modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach ścisłych i przyrodniczych UJ w ramach I stopnia kształcenia, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Program Operacyjny na lata 2007-2013; umowa o dofinansowanie nr MRPO.01.01.01-12-087/09-00-XVI/519/FE/10.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw do elektroforezy poziomej (1 komplet).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Zestaw do elektroforezy poziomej (1 komplet) 10.1.1 Komora elektroforetyczna (odlew plastikowy bez elementów klejonych) z pokrywą oraz przewodami elektrycznymi wyposażona w prowadnice zapobiegające niewłaściwemu złożeniu komory i pokrywy; na komorze koniecznie naniesiona strzałka określająca kierunek rozdziału elektroforetycznego oraz oznaczenia dotyczące maksymalnego poziomu używanego buforu; na pokrywie oznaczenia biegunowości (+) i (-). 10.1.2 Przezroczysta tacka na żele o wymiarach 15 x 10 cm z naniesioną fluoryzującą w świetle UV linijką (opcjonalnie: dostępna w ofercie producenta tacka o wymiarach 15 x 7 cm). 10.1.3 Urządzenie do wylewania żeli poza komorą elektroforetyczną bez użycia taśmy (opcjonalnie: dostępne w ofercie producenta zastawki umożliwiające wylewanie żeli w aparacie). 10.1.4 Co najmniej 1 grzebień o grubości 1,5 mm i 20 zębach oraz 1 grzebień o grubości 1,5 mm i 15 zębach (opcjonalnie w ofercie: dostępne w ofercie producenta grzebienie 10- i 20-zębowe o grubości 0,75 mm i grzebienie z możliwością regulacji długości zębów, grzebienie z zębami pasującymi do pipety wielokanałowej, a także grzebienie preparatywne. 10.1.5 W ofercie producenta muszą być dostępne gotowe żele z możliwością użycia z opisanym aparatem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4, 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Zestaw do pracy z materiałem biologicznym w szerokim zakresie temperatur - wytwornica do lodu (1 sztuka).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - Zestaw do pracy z materiałem biologicznym w szerokim zakresie temperatur - wytwornica do lodu (1 sztuka) 10.2.1 Wytwornica do lodu produkująca lód łuskowy. 10.2.2 Wydajność: co najmniej 90 kg/24h. 10.2.3 Chłodzenie: powietrzem. 10.2.4 Zużycie wody nie więcej niż 1 litr/kg. 10.2.5 O wymiarach zewnętrznych nie większych niż 500 x 660 x 690 mm (szerokość x głębokość x wysokość) +/- 10 mm. 10.2.6 Waga nie więcej niż 60 kg. 10.2.7 Z wbudowanym zasobnikiem na lód o pojemności co najmniej 20 kg. 10.2.8 Obudowa ze stali nierdzewnej. 10.2.9 Izolowane ścianki. 10.2.10 Odpływ grawitacyjny. 10.2.11 Zasilanie prądem zmiennym 230 V/50Hz. 10.2.12 Moc elektryczna nie większa niż 550 W..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4, 38.00.00.00-5, 38.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - Zestaw do pracy z materiałem biologicznym w szerokim zakresie temperatur - waga (1 sztuka).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - Zestaw do pracy z materiałem biologicznym w szerokim zakresie temperatur - waga (1 sztuka) 10.3.1 Obciążenie maksymalne nie mniej niż 0,6 kg. 10.3.2 Dokładność odczytu co najmniej 0,01 g. 10.3.3 Zakres tary co najmniej -0,6 kg. 10.3.4 Powtarzalność co najmniej 0,01 g. 10.3.5 Liniowość co najmniej ?0,01 g. 10.3.6 Czas stabilizacji maksymalnie 3 sekundy. 10.3.7 Nierdzewna szalka. 10.3.8 Wymiar szalki co najmniej 125×145mm. 10.3.9 Temperatura pracy co najmniej +15° - +30° C. 10.3.10 Zasilanie 230V AC 50Hz / 11V AC oraz wewnętrzny akumulator. 10.3.11 Średni czas pracy na akumulatorze co najmniej 35 h. 10.3.12 Wyświetlacz LCD (z podświetleniem). 10.3.13 Złącze RS 232. 10.3.14 Masa wagi nie większa niż 2 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.00.00-1, 38.90.00.00-4, 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - Zestaw do elektroforezy (aparat do elektroforezy poziomej oraz aparat do elektroforezy pionowej) (1 komplet).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10.4 Część 4 - Zestaw do elektroforezy (aparat do elektroforezy poziomej oraz aparat do elektroforezy pionowej) (1 komplet) 10.4.1 Aparat do elektroforezy poziomej: 10.4.1.1 Komora elektroforetyczna musi być odlewem plastikowym, nie może posiadać elementów klejonych. 10.4.1.2 W celu ułatwienia użycia na komorze elektroforetycznej musi być naniesiona strzałka określająca kierunek rozdziału elektroforetycznego oraz oznaczenia dotyczące maksymalnego poziom używanego buforu. 10.4.1.3 Komora aparatu musi być wyposażona w prowadnice zapobiegające niewłaściwemu złożeniu komory i pokrywy. 10.4.1.4 Na pokrywie aparatu muszą być naniesione, ze względów bezpieczeństwa, oznaczenia biegunowości (+) i (-). 10.4.1.5 Musi posiadać w zestawie przezroczystą tackę na żele o wymiarach 7x10 cm min. 1 szt. oraz zastawki umożliwiające wylewanie żeli w aparacie. 10.4.1.6 Tacka musi mieć naniesioną fluoryzującą, w świetle UV, linijkę. 10.4.1.7 Aparat musi mieć urządzenie do wylewania żeli poza komorą elektroforetyczną bez użycia taśmy. 10.4.1.8 Aparat musi mieć możliwość używania gotowych żeli. 10.4.1.9 Aparat musi posiadać w zestawie min. 1 grzebień o grubości 1,5 mm i 8 zębach. 10.4.1.10 Aparat musi posiadać w zestawie min. 1 grzebień o grubości 1,5 mm i 15 zębach. 10.4.2 Aparat do elektroforezy pionowej w żelach o wymiarach w zakresie 8x7 do 9x8 cm składający się z: 10.4.2.1 komory elektroforetycznej, 10.4.2.2 pokrywy z przewodami elektrycznymi, 10.4.2.3 wkładu do wylewania żeli (co najmniej 2 szt.), 10.4.2.4 dwóch wkładów do umieszczania żeli w komorze, 10.4.2.5 płytek szklanych z przekładkami 1,0 mm (przynajmniej 5 szt.), 10.4.2.6 grzebieni 10-zębowych o grubości 1,0 mm (co najmniej 5 szt.), 10.4.2.7 aparat musi umożliwiać rozdział przynajmniej 4 żeli równocześnie, 10.4.2.8 wszystkie elementy aparatu musza być kompatybilne ze sobą nawzajem oraz z całym zestawem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4, 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Roboty remontowe w budynku DS-3 (21-3) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
- Dostawa materiałów pomocniczych i promocyjnych dla bibliotek biorących udział w projekcie "Mała książka- Wielki Człowiek" w podziale na 3 części
- Wykonanie izolacji fundamentów budynku Szkoły Podstawowej nr 80 w Krakowie na os. Na Skarpie 8
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Nadbrzezie na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Wykonanie robót budowlanych dla modernizacji dachu budynku ARTzona Ośrodka Kultury im. C.K. Norwida os. Górali 4 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- jednorazowa dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów pomocniczych, znak sprawy DZ-23/50/24
- "Dostawa sprzętu laboratoryjnego"
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Studenckiego Koła Naukowego NANO Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- SZP/242-088/2024 Dostawa wielofunkcyjnego reaktora mikrofalowego dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa wysokotemperaturowego reaktora ciśnieniowego na potrzeby projektu "Studia 5.0. Programy studiów dla kluczowych branż krajowego przemysłu
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.