eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi B³onie › Remont budynku Domu Kultury Poniatówka przy ul. Norwida 1 w B³oniu na potrzeby Muzeum Ziemi B³oñskiej

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-01-15

B³onie: Remont budynku Domu Kultury Poniatówka przy ul. Norwida 1 w B³oniu na potrzeby Muzeum Ziemi B³oñskiej
Numer og³oszenia: 10832 - 2016; data zamieszczenia: 15.01.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina B³onie , Rynek 6, 05-870 B³onie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.blonie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont budynku Domu Kultury Poniatówka przy ul. Norwida 1 w B³oniu na potrzeby Muzeum Ziemi B³oñskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i remont budynku Domu Kultury Poniatówka przy ul. Norwida 1 w B³oniu (dz. ew. nr 14, obrêb 0023) ze wzglêdu na jego stan techniczny oraz zmianê docelowej funkcji budynku na Muzeum Ziemi B³oñskiej. Przedsiêwziêcie ma skutkowaæ udostêpnieniem obiektu dla osób niepe³nosprawnych oraz dostosowanie wnêtrza do obowi±zuj±cych przepisów.
Prace obejmuj± przede wszystkim:
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej,
- wymianê instalacji elektrycznej, monta¿ instalacji ppo¿,
- wymianê instalacji c.o.,
- modernizacjê wêz³ów sanitarnych,
- usprawnienie wentylacji grawitacyjnej,
- prace remontowe i adaptacyjne wewn±trz budynku (m.in. remont schodów wewnêtrznych, wymianê tynków, remont i wymianê pod³óg),
- remont elewacji - wykonanie nowych tynków w odpowiedniej technologii, zacieranych na g³adko i ich malowanie,
- wymianê stolarki okiennej i drzwiowej oraz ¶lusarki. Nowe okna w konstrukcji skrzynkowej, rozwieralne, odwzorowuj±ce historyczne podzia³y, w kolorze ciemnobr±zowym.
- remont tarasu znajduj±cego siê w poziomie parteru,
- remont schodów zewnêtrznych,
- wykonanie podjazdu dla niepe³nosprawnych,
- wykonanie i monta¿ gablot i kloszy ekspozycyjnych.
Budynek przy ul. Norwida 1 w B³oniu, jako przyk³ad architektury rezydencjonalnej pochodz±cy z po³owy XIX wieku, objêty jest ochron± konserwatorsk± na podstawie wpisu do rejestru zabytków pod numerem 1261-A z dnia 06.05.1985 r. Na podstawie art. 36 ust. 1 pkt 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (tekst jednolity Dz. U. Nr 162 poz. 1568 z pó¼n. zm.) prowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru wymaga pozwolenia Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

II.1.5)

V przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych w wysoko¶ci do 20% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.05.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ka¿da sk³adana oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 25.000 PLN (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³otych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
      - co najmniej 2 zadania polegaj±ce na wykonaniu robót remontowych na obiektach zabytkowych, o warto¶ci min. 1.500.000,00 z³ brutto ka¿de

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³:
      - kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, posiadaj±cym aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa, oraz spe³niaj±cy wymogi Rozporz±dzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badañ konserwatorskich, badañ architektonicznych i innych dzia³añ przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badañ archeologicznych (Dz. U. Nr 165 poz. 987),
      - kierownikami robót w bran¿ach: sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej posiadaj±cymi uprawnienia w danej specjalno¶ci oraz aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 1.000.000,00 z³

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertê sk³adaj± siê inne dokumenty wymagane przez Zamawiaj±cego:
1. dowód wniesienia wadium,
2. druk oferty wype³niony i podpisany przez osoby uprawnione
3. uproszczony kosztorys ofertowy,
4. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków okre¶lonych przepisami art. 44 ustawy Pzp,
5. dokument dotycz±cy podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej tj. lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacje o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej
6. podpisany wzór umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1.Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e wyst±pi³y okoliczno¶ci:
1.1. zmiany producenta urz±dzeñ lub wyposa¿enia,
1.2. zmiana Kierownika budowy, którego Wykonawca poda³ w ofercie do realizacji przedmiotu umowy, na inn± osobê legitymuj±c± siê co najmniej równowa¿nym uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane, spowodowana przyczynami losowymi,
1.3. zmiana Podwykonawców, których udzia³ w realizacji przedmiotu umowy zaakceptowa³ Zamawiaj±cy,
1.4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug W przypadku zmiany obowi±zuj±cej stawki VAT, Zamawiaj±cy wprowadzi now± stawkê z dniem obowi±zywania, przy czym je¿eli zmiana stawki nast±pi³a po dacie wystawienia faktury, Zamawiaj±cy wprowadzi now± stawkê w kolejnym okresie rozliczeniowym.
1.5. Zmiany wynagrodzenia nale¿nego na wniosek Wykonawcy - w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê - ewentualna zmiana bêdzie dotyczy³a jedynie osób skierowanych do wykonania przedmiotu Umowy, których wysoko¶æ wynagrodzenia jest równa minimalnemu wynagrodzeniu za pracê;
1.6. Zmiany wynagrodzenia nale¿nego na wniosek Wykonawcy - w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne.
1.7. Wykonawca wnioskuj±cy o zmianê ma obowi±zek szczegó³owo uzasadniæ wp³yw zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Zamawiaj±cy ma prawo do weryfikacji zasadno¶ci wniosku. Wniosek musi byæ z³o¿ony w terminie 30 dni od wej¶cia w ¿ycie przepisów powoduj±cych zmianê. Wykonawca wraz z wnioskiem, o którym mowa powy¿ej, winien przed³o¿yæ ostatni dostêpny Imienny raport miesiêczny o nale¿nych sk³adkach i wyp³aconych ¶wiadczeniach (ZUS RCA), dla ka¿dej osoby, dla której Wykonawca sk³ada wniosek o zmianê.
1.8. zmiana zakresu robót:
a) wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonania robót nie wynikaj±cych z okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Wykonawcy,
b) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które poniós³ Wykonawca w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami,
1.9. zmiana terminu realizacji:
a) zmiana terminu realizacji umowy je¿eli uzasadnione to bêdzie okoliczno¶ciami le¿±cymi po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi,
b) z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych wyd³u¿aj±cych termin budowy,
1.10. w innych przypadkach:
a) których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a które nie maj± wp³ywu na wybór Wykonawcy w przeprowadzonym przetargu.
2. Powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody zarówno przez Zamawiaj±cego jak i przez Wykonawcê

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w B³oniu, ul. Rynek 6, 05-870 B³onie, Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. nr 3.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.02.2016 godzina 11:00, miejsce: Urz±d Miejski w B³oniu, ul. Rynek 6, 05-870 B³onie, pok. nr 1 Biuro Obs³ugi Interesanta (Ratusz, parter).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Osobami ze strony Zamawiaj±cego upowa¿nionymi do porozumiewania siê z Wykonawcami s±: Agnieszka Kulesz, Iwona Kopczyñska (procedury przetargowe) - Urz±d Miejski w B³oniu, ul. Rynek 6, Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. nr 3, tel. 22 725-30-04 w. 180.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.