To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-06
Częstochowa: DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
Numer ogłoszenia: 108315 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50189 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakup i sukcesywne dostarczanie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającej: 1.1. Zadanie A - ARTYKUŁÓW BIUROWYCH; 1.2. Zadanie B - MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK. 2. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy, nieregenerowany i w pierwszym gatunku. 3. Dostawy realizowane partiami wg zapotrzebowania zamawiającej, po uprzednim telefonicznym złożeniu zamówienia. Ilości, asortyment i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załączniki nr 1.A. i 1.B. do niniejszej SIWZ. 4. Podane w w/w zestawieniach ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu. 5. Oznaczenie wg CPV - 30197630-1, 30197642-8, 30197644-2, 30190000-7, 30192000-1, 30195000-2, 30197000-6, 30199000-0, 30192112-9, 30192113-6, 30124300-7. 6. Miejscem realizacji zamówienia (dostaw) będzie Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. 7. Transport i dostawę na miejsce zapewnia Wykonawca nieodpłatnie własnym środkiem transportu. 8. Dostawy realizowane będą w terminie nieprzekraczającym 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia faksem lub telefonicznie. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego odbioru zużytych tonerów i tuszy z siedziby Zamawiającej, w ilości nie większej od ilości tonerów i tuszy dostarczonych. 10. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy przez osoby upoważnione po stronie Zamawiającej i Wykonawcy i doręczenia prawidłowo wystawionego dokumentu rozliczeniowego. 11. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur (rachunków) częściowych za każdą dostawę. 12. W zadaniu B zaoferowane towary muszą być oryginalne, wytworzone przez producenta sprzętu. Nie dopuszcza się oferowania produktów pochodzących z procesów regeneracji, napełniania itp..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.50.00 - Tablice 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawy artykułów biurowych do Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARTNER w BIURZE Sp. z o.o. Filia Częstochowa, ul. Mielczarskiego 21/23, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28149,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37184,73
Oferta z najniższą ceną: 37184,73 / Oferta z najwyższą ceną: 37184,73
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek do Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Automatyka Biurowa Sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62948,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74287,08
Oferta z najniższą ceną: 74287,08 / Oferta z najwyższą ceną: 80877,76
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 907 od km 6+990-7+840 w miejscowości Leśniaki, gmina Konopiska
- Wymiana instalacji centralnego ogrzewania i kotła gazowego w budynku Miejskiego Przedszkola nr 25 przy ul. Wittiga 1 w Częstochowie.
- Rozbudowa placu zabaw i siłowni na powietrzu przy ZSP nr 2, ul. Olsztyńska 42 w Częstochowie.
- Wykonanie remontu sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 38 przy ulicy Sikorskiego 56 w Częstochowie.
- Dostawa gazu ziemnego na potrzeby obiektu przy ul. Bialskiej 104/118 w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. NMP w Częstochowie
- Roboty remontowe balkonów oraz montaż siatki przeciw ptakom, w budynku Domu Studenckiego "Skrzat" Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz tuszy i tonerów do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i podległych placówek terenowych KRUS
- Dostawa artykułów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
- "Dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części"
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Dostawa wraz z montażem 3 zestawów audiowizualnych składających się z: projektora krótkoogniskowego, tablicy suchościeralnej projekcyjnej, kolumn głośnikowych oraz wzmacniacza
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.