eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Remont zamknięć głównych jazu na zbiorniku wodnym Cedzyna, gm. Górno, woj. świętokrzyskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-12

Kielce: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Remont zamknięć głównych jazu na zbiorniku wodnym Cedzyna, gm. Górno, woj. świętokrzyskie
Numer ogłoszenia: 108277 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82247 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Remont zamknięć głównych jazu na zbiorniku wodnym Cedzyna, gm. Górno, woj. świętokrzyskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia Kod wg CPV - 71.52.00.00.9 - usługi nadzoru budowlanego. 1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n.: Remont zamknięć głównych jazu na zbiorniku wodnym Cedzyna gm. Górno; w zakresie objętym dokumentacją opracowaną przez firmę IEW Inżynieria i Elektryka Wodna Lech Unczur, ul. Stoczniowców 11/26, 24 - 230 Rumia składającą się z: - części opisowej - hydrotechnicznej, - części opisowej - mechanicznej, - rysunków technicznych, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - przedmiaru robót mającego wyłącznie charakter informacyjny. Wykonawca musi zapewnić nadzór inwestorski przy realizacji w/w zadania, w ramach którego będzie sprawowany nadzór inwestorski nad robotami budowlano - montażowymi. Opis zadania oraz szczegółowy zakres rzeczowy robót związanych z jego realizacją przedstawiony został w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych udostępnionych na stronie internetowej www.szmiuw.kielce.com.pl oraz w siedzibie Zamawiającego. Z dokumentacją techniczną w formie pisemnej można zapoznać się w ŚZMiUW w Kielcach, ul. Witosa 86 (II piętro, p. 208) w dni robocze w godz. 800 - 1400. Zakres obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego określa Rozdział 3 (art. 25-26) ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.). Inspektor Nadzoru jest przedstawicielem Zamawiającego wobec Wykonawcy robót budowlanych, w granicach posiadanego umocowania określonego w umowie. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego winien współpracować z Zamawiającym zapewniając sprawną, zgodną z dokumentacją projektową, obsługę realizacji zadania, jego odbioru oraz rozliczenia, tj. sprawdzania kompletności wszystkich dokumentów Wykonawcy robót budowlanych przygotowanych do odbioru końcowego i ich zgodności z dokumentacją projektową, potwierdzanie dokumentów Zamawiającego związanych z pozyskaniem i rozliczeniem środków finansowych na realizację zadania. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: a) Współdziałanie z Zamawiającym w zakresie technicznym, kosztowo-rozliczeniowym w tym sprawdzanie zakresu rzeczowego i kosztorysów zapewniając przy tym sprawną, zgodną z dokumentacją projektową, obsługę realizacji zadania, jego odbioru oraz rozliczenia, tj. sprawdzania kompletności wszystkich dokumentów Wykonawcy robót budowlanych przygotowanych do odbioru końcowego i ich zgodności z dokumentacją projektową, b) Udział w przekazaniu Wykonawcy terenu robót budowlanych. c) Współdziałanie z Zamawiającym w zakresie problematyki ewentualnych robót wykonywanych na podstawie zamówienia dodatkowego, wychodzących poza zakres rzeczowy umowy na roboty budowlane, w tym sprawdzanie zakresu rzeczowego i kosztorysów. d) Przygotowanie w trakcie realizacji robót projektów aneksów do umów o ewentualne roboty budowlane, zamienne lub roboty wykonywane w ramach zamówienia dodatkowego, lub opiniowanie takich projektów przygotowanych przez Zamawiającego. e) Udział w naradach technicznych dotyczących wykonywanych robót. f) Przygotowywanie wspólnie z Wykonawcą projektu podziału zadania na elementy do fakturowania i odbioru. g) Przygotowywanie wspólnie z Wykonawcą robót harmonogramu rzeczowo finansowego h) Współdziałanie z nadzorem autorskim w czasie trwania realizacji przedmiotu umowy celem rozwiązywania bieżących problemów realizacyjnych dla zabezpieczenia interesów Inwestora i) Udział w załatwianiu spraw spornych z miejscową ludnością oraz skarg wynikających z realizowanych robót; j) Opracowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu w terminie 1 dzień przed podpisaniem umowy schematu organizacyjnego zespołu Wykonawcy wraz ze szczegółowym zakresem obowiązków i uprawnień, jakie zamierza powierzyć poszczególnym członkom zespołu, wraz ze wskazaniem koordynatora zespołu nadzoru. k) Dostarczenie w terminie 1 dzień przed podpisaniem umowy oświadczenia inspektora nadzoru wchodzącego w skład zespołu stwierdzającego przyjęcie obowiązków inspektora nadzoru nad zadaniem. l) Nadzorowanie robót, a także zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania, a w szczególności monitorowanie realizacji robót, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, kontrola jakości materiałów do stosowania zamknięć klapowych (zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót), w częstotliwości zapewniającej skuteczny nadzór (przy czym częstotliwość pobytu inspektora na terenie robót nie może być mniejsza niż 3 razy w tygodniu). Inspektor Nadzoru ponosi odpowiedzialność za wszelkie opóźnienia, nieprawidłowości lub wady, do których przyczynił się w szczególności poprzez brak zapewnienia wymaganego przepisami prawa lub umową nadzoru; Potwierdzeniem pobytu jest wpis do dziennika budowy. m) Bieżąca kontrola - sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalno-prawnym faktur wykonawcy robót budowlanych oraz załączonych protokołów odbioru (częściowych bądź końcowego) i kosztorysów - w terminie do 3 dni roboczych od ich otrzymania; Każdorazowe sprawdzanie obmiarów stanowiących podstawę rozliczeń - sprawdzanie kosztorysów pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym n) Dokonywanie odbiorów częściowych w terminie określonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym oraz udział w odbiorze końcowym zadania, a także nadzór nad usunięciem stwierdzonych usterek i niedoróbek. o) Kontrolować przestrzeganie przez Wykonawcę zasad BHP, wstrzymać roboty w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami BHP p) Udział w przeglądach gwarancyjnych. q) Końcowe rozliczenie zadania wraz ze sporządzeniem wymaganych dokumentów w tym sprawdzenie kompletności operatu powykonawczego r) Przekazywanie na bieżąco Zamawiającemu informacji z rzeczowego i finansowego zaawansowania realizacji zadania, a także informacje o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji; 2. Termin wykonania zamówienia - Od dnia podpisania umowy do dnia 08-11-2013 r. Umowa na pełnienie nadzoru inwestorskiego podpisana zostanie po podpisaniu umowy z Wykonawcą robót budowlanych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Inwestycji i Budownictwa w Kielcach Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 53, 25-002 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26291,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.