eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orneta › Dokończenie realizacji zadania pn. Modernizacja i zagospodarowanie przestrzenne istniejącego boiska szkolnego przy budynku Gimnazjum nr 2 w Ornecie dz. Nr 226, celem uzyskania wielofunkcyjnego boiska sportowego (Orlik lekkoatletyczny)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-14

Ogłoszenie nr 108251 - 2017 z dnia 2017-07-14 r.

Orneta: Dokończenie realizacji zadania pn. Modernizacja i zagospodarowanie przestrzenne istniejącego boiska szkolnego przy budynku Gimnazjum nr 2 w Ornecie dz. Nr 226, celem uzyskania wielofunkcyjnego boiska sportowego (Orlik lekkoatletyczny)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 530305-N- 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500000466-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orneta, krajowy numer identyfikacyjny 52649800000, ul. pl. Wolności 26, 11130 Orneta, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 552 421 116, faks 552 422 990, e-mail umig@orneta.net
Adres strony internetowej (URL): www.orneta.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dokończenie realizacji zadania pn. Modernizacja i zagospodarowanie przestrzenne istniejącego boiska szkolnego przy budynku Gimnazjum nr 2 w Ornecie dz. Nr 226, celem uzyskania wielofunkcyjnego boiska sportowego (Orlik lekkoatletyczny)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dokończenie realizacji przerwanych robót budowlanych na zadaniu pn. Modernizacja i zagospodarowanie przestrzenne istniejącego boiska szkolnego przy budynku Gimnazjum nr 2 w Ornecie dz. Nr 226 obręb: Orneta 5, celem uzyskania wielofunkcyjnego boiska sportowego (Orlik lekkoatletyczny) Roboty zostały przerwane w związku z odstąpieniem od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Rozwoju Infrastruktury Lekkoatletycznej - Orliki Lekkoatletyczne. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1 Dokończenie lub do wykonania w 100% elementu robót 1) prace przygotowawcze i pomiarowe (dokończenie) 2) bieżnia lekkoatletyczna o nawierzchni poliuretanowej (dokończenie): a)bieżnia okrężna czterotorowa o nominalnej długości 160 m, b)bieżnia prosta czterotorowa o całkowitej długości 80m i dystansie dł. 60m, 3)boisko wielofunkcyjne wewnątrz bieżni o nawierzchni poliuretanowej (dokończenie): a)boisko do piłki ręcznej, b)boisko do piłki koszykowej, c)boisko do tenisa ziemnego, d)boisko do piłki siatkowej, 4)skocznia do skoku w dal z dodatkową belką do trójskoku (rozbieg - nawierzchnia poliuretanowa, piaskownica skoczni - nawierzchnia z piasku) (dokończenie) 5)rzutnia do pchnięcia kulą (koło rzutni - nawierzchnia betonowa, sektor rzutów rzutni - nawierzchnia z mączki ceglanej) (dokończenie) 6)trybuny (dokończenie) 7)piesze ciągi komunikacyjne: a) nawierzchnia z kostki betonowej gr 6 cm (dokończenie) b) nawierzchnia z poliuretanu natryskowego (dokończenie) c) nawierzchnia z kostki betonowej gr 8 cm przy garażach (do wykonania w 100%) d) nawierzchnia z płyt wielootworowych zabezpieczenie skarpy (do wykonania w 100%) e) schody terenowe (do wykonania w 100%) 8)dostawa i montaż ławek, koszy na śmieci (do wykonania w 100%) 9)podstawowe elementy zagospodarowania terenu (do wykonania w 100%) tj a)trawniki b)ogrodzenie c)piłkochwyty 10)dostawa i montaż wyposażenia lekkoatletycznego wg Dokumentacji projektowej Rozdziału VII SIWZ (do wykonania w 100%) 11)oświetlenie (do wykonania w 100%) 12)badania obiektowe - badania odbiorcze wykonanych nawierzchni (do wykonania w 100%) 2.2. Roboty naprawcze i dokończeniowe - roboty wykonane przez poprzedniego Wykonawcę i wymagające naprawy lub roboty (pozycje wg przedmiaru robót) rozpoczęte i nie zakończonych w 100% przez poprzedniego Wykonawcę i wymagające dokończenia lub roboty które uległy zniszczeniu w wyniku niekorzystnych warunków atmosferycznych wyszczególnione w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik Nr 3 Rozdziału V SIWZ 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony za pomocą: 1) Dokumentacji projektowej Rozdziału VII SIWZ 2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Rozdziału VI SIWZ 3) Opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ 4) Przedmiaru robót Rozdziału V SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45212220-4, 45110000-1, 37400000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT839787.88
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
RS Inwestycje Spółka z o.o. , biuro@rsinwestycje.pl, ul. Generała Grochowskiego 6 lok. 63, 05-500, Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1063464,74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1063464,74
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1572727,37
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.