eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Remont głównej klatki schodowej z montażem windy osobowej i robotami towarzyszącymi w budynku Sądu Rejonowego w Wałczu, ul. Sądowa 2.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-14

Ogłoszenie nr 108218 - 2017 z dnia 2017-07-14 r.

Koszalin: Remont głównej klatki schodowej z montażem windy osobowej i robotami towarzyszącymi w budynku Sądu Rejonowego w Wałczu, ul. Sądowa 2.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 538400-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny 32252536061, ul. ul. Waryńskiego 7, 75541 Koszalin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 428 742, faks 943 423 755, e-mail informatyk@koszalin.so.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.koszalin.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SĄD - jednostka sektora finansów publicznych

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont głównej klatki schodowej z montażem windy osobowej i robotami towarzyszącymi w budynku Sądu Rejonowego w Wałczu, ul. Sądowa 2.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-2151-5/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu głównej klatki schodowej, korytarzy i części dachu w celu wykonania windy osobowej wraz z remontem pomieszczeń sanitarnych w piwnicy i na II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Wałczu przy ul. Sądowej 2. Remont obejmuje: a) remont klatki schodowej wraz z korytarzami i częścią dachu: Planowany remont zakłada ustanowienie w przestrzeni klatki schodowej odrębnej strefy pożarowej budynku oraz zapewnienie sprawnego i nieuciążliwego dostępu do sal rozpraw znajdujących się na pierwszym i drugim piętrze. Montaż windy (6 osobowej) w budynku z dostępem dla osób niepełnosprawnych. Zakres robót obejmuje głównie klatkę schodową, która podlega kompleksowej przebudowie. Istniejąca klatka przeznaczona jest do rozbiórki, w jej miejsce zostanie wykonana nowa klatka w konstrukcji żelbetowej dostosowana dla osób niepełnosprawnych. Roboty związane z przebudową klatki realizowane będą po wykonaniu zastępczej komunikacji dla interesantów z wydzieleniem strefy prowadzonych robót. Ruch odbywać się będzie drugą klatką schodową. Konieczna jest również przebudowa dachu w miejscu lokalizacji windy, z uwagi na kolizję nadszybia z więźbą dachową. Ponadto będzie wykonany remont korytarzy z uwagi na wykonywane przekucia otworów drzwiowych na każdej kondygnacji od strony nowej klatki schodowej. b) remont sanitariatów na II piętrze i w piwnicy: Planowany remont obejmuje istniejące pomieszczenia sanitarne w budynku, który na skutek wieloletniej eksploatacji wymagają remontu, a tym samym poprawy warunków higieniczno - sanitarnych, bhp. p.poż. estetycznych i wizualnych budynku Sądu. Istniejąca instalacja sanitarna (główne piony) pozostają bez zmian, wykonane zostaną jedynie rozprowadzenia pod nowe przybory sanitarne, wymiana drzwi wewnętrznych do kabin i przedsionków, położenie nowej glazury i terakoty. Poprawiona będzie wentylacja i oświetlenie pomieszczeń. W ofercie Wykonawca musi uwzględnić następujące okoliczności: - roboty wykonywane będą w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, tj. w budynku sądu. Wykonawca swoim działaniem nie może ograniczać użytkownika (powodować nadmiernego hałasu, ograniczać dostępności do sal rozpraw i pomieszczeń). W trakcie wykonywanych robót - Sąd nie będzie wyłączony z ciągłości pracy, roboty będą trwały w obiekcie czynnym, przy zabezpieczeniu terenu budowy.- roboty muszą umożliwić bezpieczne poruszanie się po budynku. Prace Wykonawca będzie mógł wykonywać (po każdorazowym zgłoszeniu ilości godzin do Zamawiającego) od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych (prace głośne po godzinach urzędowania Sądu od 15:30 do 20:30). Istnieje możliwość przedłużenia godzin pracy również w soboty od 7:00 do 15:00, za zgodą Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy, doprowadzić budynek do stanu czystości tak, aby praca Sądu mogła odbywać się bez zakłóceń. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty, maksymalnie 60 miesięcy. Gwarancja na urządzenie (winda): co najmniej 36 miesięcy. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja: Projekt wykonawczy - wielobranżowy przebudowy budynku Sądu Rejonowego w Wałczu, przy ul. Sądowej 2, Przedmiary Robót i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45216112-2
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45422000-1, 45223500-1, 45400000-1, 45300000-0, 45312100-8, 31625200-5, 45232460-4, 45330000-9, 45310000-3, 45311100-1,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu, w wyznaczonym terminie. tj. do dnia 10 lipca 2017 r. godz. 11.00 wpłynęła jedna oferta, cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania albowiem cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT734378.24
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.