To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-14
Ogłoszenie nr 108218 - 2017 z dnia 2017-07-14 r.
Koszalin: Remont głównej klatki schodowej z montażem windy osobowej i robotami towarzyszącymi w budynku Sądu Rejonowego w Wałczu, ul. Sądowa 2.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538400-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny
32252536061, ul.
ul. Waryńskiego
7,
75541
Koszalin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
943 428 742, faks
943 423 755, e-mail
informatyk@koszalin.so.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.koszalin.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SĄD - jednostka sektora finansów publicznych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont głównej klatki schodowej z montażem windy osobowej i robotami towarzyszącymi w budynku Sądu Rejonowego w Wałczu, ul. Sądowa 2.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-2151-5/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu głównej klatki schodowej, korytarzy i części dachu w celu wykonania windy osobowej wraz z remontem pomieszczeń sanitarnych w piwnicy i na II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Wałczu przy ul. Sądowej 2. Remont obejmuje: a) remont klatki schodowej wraz z korytarzami i częścią dachu: Planowany remont zakłada ustanowienie w przestrzeni klatki schodowej odrębnej strefy pożarowej budynku oraz zapewnienie sprawnego i nieuciążliwego dostępu do sal rozpraw znajdujących się na pierwszym i drugim piętrze. Montaż windy (6 osobowej) w budynku z dostępem dla osób niepełnosprawnych. Zakres robót obejmuje głównie klatkę schodową, która podlega kompleksowej przebudowie. Istniejąca klatka przeznaczona jest do rozbiórki, w jej miejsce zostanie wykonana nowa klatka w konstrukcji żelbetowej dostosowana dla osób niepełnosprawnych. Roboty związane z przebudową klatki realizowane będą po wykonaniu zastępczej komunikacji dla interesantów z wydzieleniem strefy prowadzonych robót. Ruch odbywać się będzie drugą klatką schodową. Konieczna jest również przebudowa dachu w miejscu lokalizacji windy, z uwagi na kolizję nadszybia z więźbą dachową. Ponadto będzie wykonany remont korytarzy z uwagi na wykonywane przekucia otworów drzwiowych na każdej kondygnacji od strony nowej klatki schodowej. b) remont sanitariatów na II piętrze i w piwnicy: Planowany remont obejmuje istniejące pomieszczenia sanitarne w budynku, który na skutek wieloletniej eksploatacji wymagają remontu, a tym samym poprawy warunków higieniczno - sanitarnych, bhp. p.poż. estetycznych i wizualnych budynku Sądu. Istniejąca instalacja sanitarna (główne piony) pozostają bez zmian, wykonane zostaną jedynie rozprowadzenia pod nowe przybory sanitarne, wymiana drzwi wewnętrznych do kabin i przedsionków, położenie nowej glazury i terakoty. Poprawiona będzie wentylacja i oświetlenie pomieszczeń. W ofercie Wykonawca musi uwzględnić następujące okoliczności: - roboty wykonywane będą w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, tj. w budynku sądu. Wykonawca swoim działaniem nie może ograniczać użytkownika (powodować nadmiernego hałasu, ograniczać dostępności do sal rozpraw i pomieszczeń). W trakcie wykonywanych robót - Sąd nie będzie wyłączony z ciągłości pracy, roboty będą trwały w obiekcie czynnym, przy zabezpieczeniu terenu budowy.- roboty muszą umożliwić bezpieczne poruszanie się po budynku. Prace Wykonawca będzie mógł wykonywać (po każdorazowym zgłoszeniu ilości godzin do Zamawiającego) od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych (prace głośne po godzinach urzędowania Sądu od 15:30 do 20:30). Istnieje możliwość przedłużenia godzin pracy również w soboty od 7:00 do 15:00, za zgodą Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy, doprowadzić budynek do stanu czystości tak, aby praca Sądu mogła odbywać się bez zakłóceń. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty, maksymalnie 60 miesięcy. Gwarancja na urządzenie (winda): co najmniej 36 miesięcy. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja: Projekt wykonawczy - wielobranżowy przebudowy budynku Sądu Rejonowego w Wałczu, przy ul. Sądowej 2, Przedmiary Robót i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45216112-2
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45422000-1,
45223500-1,
45400000-1,
45300000-0,
45312100-8,
31625200-5,
45232460-4,
45330000-9,
45310000-3,
45311100-1,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu, w wyznaczonym terminie. tj. do dnia 10 lipca 2017 r. godz. 11.00 wpłynęła jedna oferta, cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania albowiem cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT734378.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługa wycen nieruchomości
- Przebudowa drogi woj. nr 148 na odcinku Łobez - Zajezierze
- Modernizacja widowni teatralnej w Bałtyckim Teatrze Dramatycznym im. Juliusza Słowackiego w Koszalinie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Świadczenie usługi konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta Koszalina"
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW124 m. Chojna ul. Odrzańska
- Wykonywanie bieżących prac remontowych o charak. elektroenergetycznym w nieruchomościach PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5 i pilnych robót elektroenergetycznych ".
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.