eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobrowo › Przebudowa drogi gminnej nr 080413 C Nieżywięć - Buczek ETAP II w miejscowości Buczek oraz Przebudowa dróg gminnych nr 080408 C na odcinku 0,200km drogi nr 080409 C gr. gminy Dębowa Łąka - Nieżywięć w miejscowości Nieżywięć

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-19

Bobrowo: Przebudowa drogi gminnej nr 080413 C Nieżywięć - Buczek ETAP II w miejscowości Buczek oraz Przebudowa dróg gminnych nr 080408 C na odcinku 0,200km drogi nr 080409 C gr. gminy Dębowa Łąka - Nieżywięć w miejscowości Nieżywięć
Numer ogłoszenia: 108214 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobrowo , 27, 87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 495-18-24, faks 056 495-18-10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowo.bip.net.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 080413 C Nieżywięć - Buczek ETAP II w miejscowości Buczek oraz Przebudowa dróg gminnych nr 080408 C na odcinku 0,200km drogi nr 080409 C gr. gminy Dębowa Łąka - Nieżywięć w miejscowości Nieżywięć.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Część I - Przebudowa drogi gminnej nr 080413 C Nieżywięć - Buczek ETAP II w miejscowości Buczek: Opis elementów do wykonania: Parametry techniczne: a) klasa D; kategoria ruchu KR 2, długość odcinka drogi 1,225 km b) szer. nawierzchni - 4,50 m c) powierzchnia jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej dwuwarstwowej gr. 6 cm (3+3) pow. pierwszej warstwy - 5757,5 m2 pow. drugiej warstwy 5512,5 m2 d) podbudowa z kruszywa łamanego (niesort) 0/31,5mm powierzchnia 6002,5 m2 e) zjazdy indywidualne i publiczne f) pobocza g) roboty uzupełniające i wykończeniowe h) odwodnienie j ) przebudowa infrastruktury telekomunikacyjnej Całość inwestycji opisana dokumentacją projektową i kosztorysem przedmiarowym opracowanymi przez firmę Zakład Usług DAN spółka z o.o. 14-200 Iława ul. Kopernika 4c / 22 i PGProjekt Arkadiusz Wiszniewski ul. Obrońców 1; 10-606 Olsztyn oraz uzyskanym przez Zamawiającego zgłoszeniem wykonania robót budowlanych. 2.Część II - Przebudowa dróg gminnych nr 080408 C na odcinku 0,200km drogi nr 080409 C gr. gminy Dębowa Łąka - Nieżywięć w miejscowości Nieżywięć Opis elementów do wykonania: Parametry techniczne: a) klasa L; kategoria ruchu KR 2, długość odcinka drogi 2,387 km b) szer. nawierzchni - 5,00 m c) powierzchnia jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej dwuwarstwowej gr. 6 cm (3+3) pow. pierwszej warstwy - 12540,9 m2 pow. drugiej warstwy 12295,0 m2 d) podbudowa z kruszywa łamanego (niesort) 0/31,5mm powierzchnia 13 278,6 m2 e) zjazdy indywidualne i publiczne f) pobocza szerokości 75 cm g) roboty uzupełniające i wykończeniowe h) odwodnienie Całość inwestycji opisana dokumentacją projektową i kosztorysem przedmiarowym opracowanymi przez firmę Zakład Usług DAN spółka z o.o. 14-200 Iława ul. Kopernika 4c / 22 3. W ramach zaoferowanej ceny do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1)Przejęcie terenu robót od Zamawiającego; 2)Zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót; 3)Zapewnienie dozoru mienia na terenie robót na własny koszt; 4)Wykonania przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu; 5)Opracowanie tymczasowej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami i jej wprowadzenie na okres robót. 6)Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniem ZUD w zakresie sieci teletechnicznych i energetycznych i innych. 7)Ponoszenie ewentualnych opłat za zajęcie pasa drogowego dróg wyższych kategorii. 8)Wprowadzenie zgodnie z przepisami stałej organizacji ruchu zgodnie z opracowanym projektem. 9)Zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; 10)Ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami; 11)Terminowego wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy oraz oświadczenia, że roboty ukończone przez niego są całkowicie zgodne z umową i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według umowy; 12)Ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy; 13)Dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej Umowy; 14)Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji; 15)Kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze; 16)Niezwłoczne informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; 17)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. 18)Kierownik budowy (robót) zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1)dla części I zamówienia w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 PLN). 2)dla części II zamówienia w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 PLN).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia w tym zakresie Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: jedną robotę drogową, polegającą na budowie lub przebudowie drogi. Wartość brutto roboty musi wynosić: 1)dla części I zamówienia - minimum 600 000 zł. 2)dla części II zamówienia - minimum 1 000 000 zł. W przypadku składania oferty przez jednego Wykonawcę na obydwie części zamówienia należy wykazać dwie roboty zgodnie z w/w zapisem lub jedną o wartości minimum 1 600 000,00 zł Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym zakresie Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje nw. osobami: Funkcja - Kierownik budowy, Uprawnienia - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej w tym zakresie Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż: 1)dla części I zamówienia - 600 000 zł. 2)dla części II zamówienia - 1 000 000 zł. W przypadku składania oferty przez jednego Wykonawcę na obydwie części zamówienia, Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1 600 000,00 zł Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania w wykazie i potwierdzenia należytej realizacji dokumentem dotyczy co najmniej wymogu postawionego w pkt 6.2. ppkt. 2 SIWZ;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2Kosztorys ofertowy sporządzony ściśle wg przedmiaru robót, metodą uproszczoną (z podaniem stawki roboczogodziny oraz zastosowanych narzutów oraz tabelą elementów scalonych) dla każdej części zamówienia osobno. 3W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale bądź jego kopię poświadczoną notarialnie, z którego treści będzie wynikać zakres udzielonego umocowania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1)jeżeli Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania części przedmiotu umowy, czego nie można było przewidzieć, ani też nie wynikało to z potrzeby wykonywania robót i nie można było tego przewidzieć przed zawarciem umowy, 2)jeżeli wystąpi konieczność wykonania zamówień dodatkowych, których przy zawieraniu umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac, 3)jeżeli wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i może mieć to wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, 4)jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT na roboty budowlane,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bobrowo.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bobrowo Bobrowo 27 87-327 BOBROWO.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bobrowo Bobrowo 27 87-327 BOBROWO sekretariat (nr 12).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 080413 C Nieżywięć - Buczek ETAP II w miejscowości Buczek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis elementów do wykonania: Parametry techniczne: a) klasa D; kategoria ruchu KR 2, długość odcinka drogi 1,225 km b) szer. nawierzchni - 4,50 m c) powierzchnia jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej dwuwarstwowej gr. 6 cm (3+3) pow. pierwszej warstwy - 5757,5 m2 pow. drugiej warstwy 5512,5 m2 d) podbudowa z kruszywa łamanego (niesort) 0/31,5mm powierzchnia 6002,5 m2 e) zjazdy indywidualne i publiczne f) pobocza g) roboty uzupełniające i wykończeniowe h) odwodnienie j ) przebudowa infrastruktury telekomunikacyjnej Całość inwestycji opisana dokumentacją projektową i kosztorysem przedmiarowym opracowanymi przez firmę Zakład Usług DAN spółka z o.o. 14-200 Iława ul. Kopernika 4c / 22 i PGProjekt Arkadiusz Wiszniewski ul. Obrońców 1; 10-606 Olsztyn oraz uzyskanym przez Zamawiającego zgłoszeniem wykonania robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa dróg gminnych nr 080408 C na odcinku 0,200km drogi nr 080409 C gr. gminy Dębowa Łąka - Nieżywięć w miejscowości Nieżywięć.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis elementów do wykonania: Parametry techniczne: a) klasa L; kategoria ruchu KR 2, długość odcinka drogi 2,387 km b) szer. nawierzchni - 5,00 m c) powierzchnia jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej dwuwarstwowej gr. 6 cm (3+3) pow. pierwszej warstwy - 12540,9 m2 pow. drugiej warstwy 12295,0 m2 d) podbudowa z kruszywa łamanego (niesort) 0/31,5mm powierzchnia 13 278,6 m2 e) zjazdy indywidualne i publiczne f) pobocza szerokości 75 cm g) roboty uzupełniające i wykończeniowe h) odwodnienie Całość inwestycji opisana dokumentacją projektową i kosztorysem przedmiarowym opracowanymi przez firmę Zakład Usług DAN spółka z o.o. 14-200 Iława ul. Kopernika 4c / 22.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.