eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reńska Wieś › Karosacja samochodu pożarniczego GCBA na podwoziu Jelcz 004 dla OSP Mechnica - Kamionka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-16

Reńska Wieś: Karosacja samochodu pożarniczego GCBA na podwoziu Jelcz 004 dla OSP Mechnica - Kamionka
Numer ogłoszenia: 108170 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Reńska Wieś , ul. Pawłowicka 1, 47-208 Reńska Wieś, woj. opolskie, tel. 077 4820107, faks 077 4820123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.renskawies.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Karosacja samochodu pożarniczego GCBA na podwoziu Jelcz 004 dla OSP Mechnica - Kamionka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Krótki opis zakresu rzeczowego: Karosacja samochodu pożarniczego GCBA na podwoziu Jelcz 004 dla OSP Mechnica - Kamionka ZAKRES PRAC: Kabina załogi: Remont zderzaka przedniego Remont blacharki kabiny kierowcy Remont drzwi przednich oraz podłogi Przedłużenie kabiny na 6 osób Tylne drzwi wejściowe z szybami prostokątnymi Na kabinie lampa zespolona straż (zamawiającego) w koszu ochronnym Tapicerowanie siedzeń kierowcy i dowódcy Wymiana uszczelek drzwi Wymiana dywaników na podłodze w kabinie Ocieplenie ścian i sufitu Wyłożenie sufitu, ścian i drzwi wykładziną dywanową Do wysokości 200 mm wyłożone wykładziną antypoślizgową, nie wsiąkliwą, odporną na ścieranie, łatwo zmywalną Wyłożenie podłogi wykładziną antypoślizgową Wykonanie pułki nad szybą przednią, do montażu radiotelefonu, sterownika, urządzenia rozgłoszeniowego, radia Wykonanie rurowej pułki na hełmy Montaż wieszaków na odzież Ławka załogi skrzynkowa z uchylnymi siedzeniami Ogrzewanie kabiny załogi, niezależne z rozdziałem nadmuchu do przedziału autopompy Oświetlenie kabiny w tym niezależnie dla dowódcy Montaż stopni, wyłożonych blachą aluminiową Wykonanie poręczy rurowej wewnętrznej Umocowanie uchwytów w suficie dla każdego członka załogi Montaż uchwytów zewnętrznych, ułatwiających wsiadanie Montaż szperacza Zderzak rurowy z lampami naprzemiennymi Zabudowa pożarnicza: Konstrukcja z profili stalowych zamkniętych Wykonanie dodatkowego schowka w przedniej- dolnej części z prawej strony Pokrycie zewnętrzne z blachy aluminiowej, mocowane metodą klejenia Nadkola z blachy aluminiowej Balustrada ochronna wykonana jako jednolita nierozłączna część z nadbudową pożarniczą, włożona od wewnątrz blachą aluminiową - łezkową Wykonanie 7 żaluzji (3 prawa strona, 3 lewa strona, 1 tył) żaluzje pyło- i wodoszczelne, anodowane z uszczelkami i wspomaganiem, taśmami ułatwiającymi opuszczaniem, zabezpieczone przed samoczynnym opadaniem, zamykanie na jeden klucz Spody i ścianki wyłożone blachą aluminiową łezkową Z tyłu pojazdu ogrzewany przedział autopompy, oddzielony ścianką od pozostałych schowków, zamykany żaluzją aluminiową Szuflady i wysuwane palety, muszą się automatycznie blokować w pozycji zamkniętej i całkowicie otwartej oraz posiadać zabezpieczenie przed wypadnięciem z prowadnic Uchwyty wszystkich urządzeń samochodu powinny umożliwiać ich obsługę w rękawicach Rozmieszczenie szuflad i palet według dołączonego załącznika Szuflady i palety wyposażone w oznaczenia ostrzegawcze Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzanie wody z ich wnętrza W schowkach mocowanie węży tłocznych 75- 8 szt. 52- 8 szt. Mocowanie sprzętu wskazanego przez zamawiającego Schowki nadwozia oświetlenia wewnątrz, automatycznie po otwarciu żaluzji Oświetlenie zewnętrzne pola pracy, wokół samochodu po dwie lampy na bokach wpuszczane w zabudowę Lampa tylnia na podeście dachu Dach pojazdu użytkowy, pokryty blachą aluminiową łezkową Na dachu wejście na działko + działko wodno- pianowe (zamawiającego) Mocowanie drabiny DW10, hydrantu, klucza hydrantowego, węży ssawnych - 4 szt. tłumnic i bosaka, dodatkowo pojemnik na mostki przejazdowe, łopaty i miotły Z tyłu pojazdu lampa LBO, drabinka wejściowa na dach, wykonana ze stali nierdzewnej, sygnał cofania z lampą pulsującą Instalacja wodno - pianowa: Montaż autopompy A32-8 (zamawiającego) w tylnej środkowej części nadwozia, napędzanej ze skrzyni biegów przez przystawkę wyjścia mocy, wał pośredni i dwa wały napędowe Zbiornik wody do 4000 litrów z falochronami, z włazem rewizyjnym, stalowy lakierowany obustronnie Zbiornik wyposażony w instalację napełniania z hydrantu, dwa razy 75 z zaworami kulowymi, lewa i prawa strona Zbiornik wyposażony w instalację przelewową z możliwością grawitacyjnego opróżniania Montaż instalacji zalewania zbiornika przez autopompę, króciec 110 geodezyjny Linie tłoczne niskiego ciśnienia z autopompy 2 szt. o75 z tyłu nadwozia, lewa i prawa strona za tyl-nimi kołami Wyprowadzenie na działko na podest dachu z zaworem 2? i montaż działka DWP (zamawiającego) Szybkie natarcie z wężem 40 m bieżących i prądownicą turbo jet oraz z układem zwijania, umiejscowione nad autopompą Wykonanie podświetlanej tablicy z manometrem elektronicznym, wskaźnikiem poziomu wody, wskaźnikiem temperatury wody, kontrolką ciśnienia oleju, wyłącznikiem silnika Sterowanie obrotami silnika Instalacja elektryczna: Instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu, odcinający wszystkie odbiorniki z wyjątkiem tych, które wymagają stałego zasilania Oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego, lampa zespolona straż (zamawiającego) w koszu ochronnym na kabinie kierowcy i jedna lampa LBO z tyłu zabudowy W pawlaczu nad przednią szybą, montaż w środkowej części radiostacji MOTOROLA wraz z anteną, sygnałów pojazdu uprzywilejowanego świetlnych i dźwiękowych oraz radia (zmawiającego) W kabinie załogi sygnalizacja otwarcia schowków, sygnalizacja załączenia autopompy, oświetlenie wewnętrzne kabiny w tym indywidualne nad siedzeniem dowódcy Oświetlenie schowków wewnętrzne włączane automatycznie po otwarciu żaluzji Oświetlenie zewnętrzne pola pracy wokół pojazdu, 4 lampy boczne wpuszczane w zabudowę po dwie na stronę, lampa tylnia na podeście dachu Z przodu pojazdu na zderzaku rurowym lampy pulsujące niebieskie, lampy obrysowe i boczne od-blaskowe, lampa szperacza z przodu pojazdu w przedziale autopompy montaż dodatkowego głośnika od radiostacji, elektronicznego wskaźnika poziomu wody, kontrolki ciśnienia oleju, wyłącznika silnika pojazdu, kontrolki włączania autopompy Z tyłu pojazdu sygnał cofania HORN z niebieską lampą pulsującą Oświetlenie tablicy rejestracyjnej Montaż nowych tylnich lamp zespolonych w układzie pionowym wpuszczanych w zabudowę Ogrzewanie kabiny załogi z rozdziałem nadmuchu do przedziału autopompy Gniazdo doładowania akumulatorów z zewnątrz Montaż 3 szt. gniazd do zapalniczek 12V Prace mechaniczne: Wzmocnienie resorów tylnich Montaż króćca do podłączenia sprężarki zewnętrznej Lakierowanie i konserwacja: Piaskowanie konstrukcji pojazdu Malowanie lakierami krylowymi zewnątrz i renowacyjnymi wewnątrz Samochód wraz z kabiną i zabudową w kolorze czerwonym Zderzak przedni oraz nadkola w kolorze białym Konserwacja podwozia Napis OSP Mechnica - Kamionka na drzwiach kabiny Numer operacyjny 428 0 27 W schowkach powinno być miejsce na: Sprzęt hydrauliczny Lukasy, nożyce i rozpieraki Agregat prądotwórczy Pompę pływającą Piła do cięcia betonu i stali Piłę do drzewa Węże W75 i W52 Zestaw ratownictwa medycznego Smok ssawny Prądownicy Środek pianotwórczy 60l Aparaty powietrzne 2szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie 34.21.00.00 - Nadwozia pojazdów mechanicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. Ustawy Prawo zamówień publicznych. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: Wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5lat tj. od 16 - 04 - 2004 r. do 15 - 04 - 2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia na wartość co najmniej 1. 000.000,00 zł Udzielnie na wykonanie minimum 24 miesięcy gwarancji. Przystąpienie do usuwania wad (usterek) awarii, nie później niż w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania informacji od Zamawiającego. Przeprowadzenie wizji lokalnej (przed terminem złożenia ofert) samochodu na którym będą realizowane usługi objęte zamówieniem. Zaakceptowanie bez zastrzeżeń i uwag, załączonego do SWIZ, projektu umowy z załącznikiem w tym zawartych w tej umowie płatności. W przypadku składania oferty przez spółki cywilne oraz Wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia (konsorcjum) obowiązują następujące warunki: Ustanowienie Pełnomocnika reprezentującego wspólników spółki lub konsorcjum w postępowaniu i zawarciu umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego, wystawionego (zaktualizowanego) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dla osób krajowych reprezentujących wykonawcę w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4÷8, tzn., że nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a w przypadku cudzoziemców równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju ich pochodzenia. Data wystawienia tych dokumentów nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca firmy Wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (dot. osób prawnych oraz spółek osobowych podlegających obowiązkowi rejestracji w KRS w tym spółek cywilnych, których wspólnikami są przedsiębiorcy nie będący osobami fizycznymi), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W PRZYPADKU WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA POWYŻSZE DOKUMENTY MUSZĄ BYĆ ZŁOŻONE DLA KAŻDEGO Z NICH (dot. pkt. 1.1 - 1.5) 2.1 Wykaz (sporządzony wg wzoru druk nr 4 SWIZ) robót wykonanych w okresie od 16 - 04 - 2004 r. do 15 - 04 - 2009 r. z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania (odbiorców) wraz z potwierdzeniem przez nich (na wykazie lub odrębnymi referencjami), że roboty te zostały wykonane należycie. Referencje obowiązkowo muszą zawierać dane, jakie występują w kolumnach wykazu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, dlatego w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SWIZ druku nr 1 podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska Zaakceptowane bez poprawek i zastrzeżeń projekt umowy o usługi (druk nr 5 SWIZ) i karta gwarancyjna ( zał. nr 1 do umowy) podpisane pod słowem -akceptuję- przez osobę reprezentującą Wykonawcę z podaniem imienia i nazwiska Pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi (wspólnikowi reprezentującemu spółkę) lub pełnomocnikowi reprezentującemu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg wzoru określonego w druku nr 8 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.renskawies.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Reńska Wieś, 47 - 208 Reńska Wieś, ul. Pawłowicka 1, pokój nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Reńska Wieś, 47 - 208 Reńska Wieś, ul. Pawłowicka 1, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12/05/2009 w pokoju nr 4 o godz. 10:00.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.