eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Dostawa różnego sprzętu komputerowego, doposażenie pracowni gastronomicznej i hotelarskiej oraz dostawę literatury fachowej w ramach realizacji projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-31

Dębica: Dostawa różnego sprzętu komputerowego, doposażenie pracowni gastronomicznej i hotelarskiej oraz dostawę literatury fachowej w ramach realizacji projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców
Numer ogłoszenia: 108142 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego , ul. Ignacego Lisa 2, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 14 6813574, faks 14 6704215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kwiatek.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnego sprzętu komputerowego, doposażenie pracowni gastronomicznej i hotelarskiej oraz dostawę literatury fachowej w ramach realizacji projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnego sprzętu komputerowego, doposażenie pracowni gastronomicznej i hotelarskiej oraz dostawę literatury fachowej w ramach realizacji projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 38.65.21.00-1, 30.23.21.00-5, 32.55.00.00-3, 39.22.00.00-8, 39.71.00.00-2, 39.50.00.00-7, 39.15.00.00-8, 30.21.62.00-8, 22.11.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz oferty wzór dokumentu stanowi załącznik nr 1a, 1b, 1c,1d.; Wypełniony i podpisany szczegółowy opis zamówienia dotyczący zadania częściowego nr 1, wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2a. Wypełniony i podpisany szczegółowy opis zamówienia dotyczący zadania częściowego nr 2, wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2b. Wypełniony i podpisany szczegółowy opis zamówienia dotyczący zadania częściowego nr 3, wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2c.Wypełniony i podpisany formularz cenowy dotyczący zadania częściowego nr 4

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kwiatek.edu.pl/?page_id=635
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 2 im Eugeniusza Kwiatkowskiego, ul. Ignacego Lisa 2 , 39-200 Dębica, Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 08:30, miejsce: Zespół Szkół nr 2 im Eugeniusza Kwiatkowskiego, ul. Ignacego Lisa 2 , 39-200 Dębica, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa różnego sprzętu komputerowego, licencji na oprogramowania oraz projektora multimedialnego dla Zespół Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej- Curie w Pustkowie Osiedlu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptop - 1 szt.;Zestaw komputerowy (jednostka centralna+ monitor + myszka + klawiatura) - 2 szt.; Projektor multimedialny - 1 szt.;Projektor multimedialny krótkoogniskowy - 1 szt., Oprogramowanie biurowe 3 sztuki, Oprogramowanie systemowe - system operacyjny 2 szt.,Oprogramowanie systemowe - system operacyjny 1 szt. ,Oprogramowanie antywirusowe do pracowni doradztwa zawodowego - licencja poniżej 100 użytkowników ,Urządzenie wielofunkcyjne - szt. 2, TeleFax - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 38.65.21.00-1, 30.23.21.00-5, 32.55.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doposażenie pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej- Curie w Pustkowie Osiedlu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Blaszka do pizzy (5 sztuka);Blender barowy (2 sztuki);Dekorator do owoców i warzyw (5 sztuk),Dzbanek do napojów (6 sztuk),Kociołek do gulaszu (5 sztuk),Kociołek elektryczny do zup (2 sztuki),Kuchenka mikrofalowa (1 sztuka),Mikser (5 sztuk),Obieraczka do ziemniaków (1 sztuka),Patera INOX na ciasto i owoce (3 sztuk),Podgrzewacz okrągły (2 sztuki),Półmisek okrągły INOX pod talerz z pokrywą INOX (5 sztuk),Robot kuchenny (5 sztuk), Serwis kawowy 12-osobowy (1 kpl.), Serwis obiadowy 12-osobowy (1 kpl.),Serwis śniadaniowy 12-osobowy (1 kpl.), Stolnica (5 sztuk), Sztućce do serwisu specjalnego (3 kpl.),Tace kelnerskie okrągłe (5 sztuk),Tace kelnerskie prostokątne (5 sztuk),Talerze głębokie (25 sztuk),Talerze płytkie (25 sztuk),Talerze deserowe (25 sztuk),Salaterki (25 sztuk),Termosy stalowe (4 sztuki),Warnik do wody (1 sztuka),Wózek kelnerski (1 sztuka),Wyparzacz do jajek (1 sztuk),Zestaw do przypraw 5-elementowy INOX (5 sztuk),Zestaw noży (5 kpl.),Zestaw sztućców profesjonalnych walizkowe (4 komplety),Waga kuchenna - (5 sztuk), Maszynka elektryczna do mięsa - (5 sztuk),Deski do krojenia z polietylenu kolorowe (5 kompletów po 6 sztuk),Naczynie żaroodporne (5 sztuk), Garnek do gotowania ryb (5 sztuk), Brytfana do gotowania z pokrywą (5 sztuk),Zestaw do founde - (5 zestawów), Garnek do gotowania na parze (5 sztuk),Profesjonalny ciśnieniowy ekspres do kawy (1 sztuka),Komplet garnków ze stali nierdzewnej - (5 kompletów),Patelnia ze stali nierdzewnej z pokrywą (5 sztuk),Bateria zlewozmywakowa (5 sztuk),Bielizna stołowa - 5 kompletów / w skład kompletu wchodzi: 1 obrus + 4 serwetki /,Termostat cyfrowy z sondą (5 sztuka).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-8, 39.71.00.00-2, 39.50.00.00-7, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Doposażenie pracowni hotelarskiej w Zespole Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej- Curie w Pustkowie Osiedlu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Apteczka pierwszej pomocy - 3 szt.,Bagażnik hotelowy - 1 szt.,Bielizna hotelowa (10 kpl.),Czytnik kart elektronicznych - 10 szt.,Odkurzacz - 1 szt. ,Ręczny sprzęt porządkowy - 4 szt.,Sejf depozytowy - 1 szt. ,STANOWISKO DO MYCIA RĄK - szt. 1 Składa się z : 1. Baterii umywalkowej 2. Umywalki 3. Dozownika mydła w płynie 4. Podajnika ręczników papierowych;Zestaw ręczników (3kpl.- w skład jednego kompletu wchodzą 3 ręczniki o wymiarach odpowiednio: 30cm x 50cm - 1 szt., 50cm x 100cm - 1 szt., 100 cm x 150cm - 1 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-8, 39.71.00.00-2, 30.21.62.00-8, 39.50.00.00-1, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa literatury fachowej dla Zespołu Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej- Curie w Pustkowie Osiedlu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz książek i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym - stanowiącym załącznik nr 2d do SIWZ oraz w umowie - załączniku Nr 3c do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.