To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-14
Ogłoszenie nr 108110 - 2017 z dnia 2017-07-14 r.
Bolesławiec: Budowa drogi ul. Rotmistrza Pileckiego wraz z odwodnieniem i oświetleniem
(II postępowanie)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539112-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Bolesławiec, krajowy numer identyfikacyjny
23082140500000, ul.
ul. Rynek
41,
59700
Bolesławiec, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
756 456 400, faks
756 456 402, e-mail
d.wawrzkiewicz@um.boleslawiec.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi ul. Rotmistrza Pileckiego wraz z odwodnieniem i oświetleniem (II postępowanie)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZI-V.271.45.2017.DW
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi ul. Rotmistrza Pileckiego w Bolesławcu wraz z odwodnieniem drogi i oświetleniem ulicznym, a w szczególności: a) jezdnia drogi (obciążenie ruchem KR-1) o długości ok. 337 mb i szerokości 5,5 m oraz nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego SMA 8 - powierzchnia 2 905 m2 b) chodniki obustronne o szerokości 2,0 m i nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 8 cm - powierzchnia 1 140 m2 c) zjazdy z nawierzchni z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm - powierzchnia 275 m2 d) opaska z kostki betonowej szarej gr. 8 cm - powierzchnia 117 m2 e) ścieżka rowerowa o nawierzchni z ścieralnej z betonu asfaltowego AC8S - powierzchnia 980 m2 f) przykanaliki deszczowe z rur PVC fi 200 mm - 43 mb g) studnie rewizyjne tworzywowe fi 425 mm - 5 szt. h) wpusty uliczne deszczowe betonowe fi 500 mm z rusztem żeliwnym i koszem podwieszanym - 15 szt. i) linia kablowa oświetlenia ulicznego YAKXS 4x35 mm2 - 475 m j) słupy oświetleniowe o wysokości 7 m z jednym wysięgnikiem i źródłami światła LED 48 W - 12 szt. 1.2 Wykonawca wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egz. 1.3 Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą w 3 egz. 1.4 Wykonawca uzyska komplet niezbędnych dokumentów umożliwiających uzyskanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Bolesławcu pozwolenia na użytkowanie ze wszystkimi towarzyszącymi temu decyzjami, opiniami, operatami, uzgodnieniami i mapą powykonawczą - w przypadku wystąpienia. 1.5 Szczegółowy zakres robót/przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącej ZAŁĄCZNIK A do specyfikacji (SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
45233120-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 j.t. z późn. zm.) oraz zapisów SIWZ. Uzasadnienie faktyczne: Cena najkorzystniejszej oferty - oferta nr 3 - BUDROMAX, Roman Martynowski, Rząsiny 104 A, 59-620 Gryfów Śląski), tj. oferty, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium gwarancji, przekracza kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwotę jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia, do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku z tym zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ zachodzą przesłanki określone w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 j.t. z późn. zm.). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT844546.25 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na: Przebudowa dróg wewnętrznych ul. Gdańska - ul. Warszawska - II postępowanie
- Budowa budynku OSP we wsi Ocice (2)
- Rozbudowa Domu Ludowego we wsi Żeliszów (2)
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na Osiedlu Przylesie w Bolesławcu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- "Modernizacja i przebudowa wybranych odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Bolesławieckiego - Polski Ład"
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.