Ogłoszenie z dnia 2017-07-14
Ogłoszenie nr 108082 - 2017 z dnia 2017-07-14 r.
Kraków: "Budowa chodnika prawostronnego wraz z kanalizacją deszczową przy drodze wojewódzkiej nr 780 w Kaszowie"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 313947
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 315322
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 349203
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
58889000000, ul.
ul. B. Głowackiego
56,
30085
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 44 65 700, 44 65 810, faks
12 44 65 702, e-mail
i.gesiarz@zdw.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa chodnika prawostronnego wraz z kanalizacją deszczową przy drodze wojewódzkiej nr 780 w Kaszowie"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):www.zdw.krakow.pl
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu następujących robót: 1) Budowa chodnika prawostronnego: - szer. 1,5m odc.060 km 0+592,65-0+601,80 - szer.1,5-2,0m odc. 060 km 0+584,75-0+592,65 i 0+601,80 - 0+609,50 - szer. 2,0m odc. 060 km 0+028,10-0+584,75 i 0+609,50 - 0+757,55 2) Budowa zatoki autobusowej prawostronnej odc.060 km 0+569,55-0+617,55 3) Budowa kanalizacji deszczowej: - fi 600, odc. 060 km 0+214,25-0+259,05 - fi 500, długości 499 m, odc. 060 km 0+259,05-0+758,05 - fi 400, odc.060 km 0+212,65-214,25 - fi 315, odc. 060 km 0+096,90-0+195,60 - fi 160, odc. 060 km 0+195,60-0+207,95 4) Budowa zbiorników retencyjnych ZR1, ZR2a, ZR2b oraz separatorów substancji ropopochodnych 5) Budowa wylotu W1fi 160 i W2 fi 400 6) Remont zjazdów indywidualnych prawostronnych 7) Budowa ścieku przykrawężnikowego szer. 22 cm odc. 060 km 0+028,10-0+757,55 z kostki brukowej. -
II.4) Główny kod CPV:
45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
Dodatkowe kody CPV:45232410-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: "Budowa chodnika prawostronnego wraz z kanalizacją deszczową przy drodze wojewódzkiej nr 780 w Kaszowie" | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/11/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Firma Handlowo Usługowa WANTA Piotr Zębol ,
,
ul. Malejowska 90 ,
34-240,
Jordanów, kraj/woj.
małopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/06/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
rozszerzenie przedmiotu umowy . Przedmiotem umowy, obok zamówienia podstawowego staje się zamówienie dodatkowe obejmujące realizację dodatkowych robót budowlanych polegających na: -wykonaniu rurociągu drenarskiego fi 110 mm z tworzyw sztucznych owijanych włókniną o długości 626 m wykonaniu 11 studzienek rewizyjnych z rury karbowanej fi 315 mm głębokości do 2 m."
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W czasie prowadzenia robót ziemnych Wykonawca stwierdził duży napływ wód gruntowych, które w istotny sposób mogłyby zagrozić stabilności korpusu drogowego. Okoliczność ta nie była znana na wcześniejszym etapie procesu inwestycyjnego - można było to stwierdzić dopiero po rozpoczęciu robót ziemnych na tym terenie.Po przeprowadzeniu wizji w terenie Projektant zaproponował wykonanie drenażu z rur fi 110 mm na długości 626 m - roboty te nie były objęte przedmiotem umowy nr 216/2016/ZDW. Udzielenie przedmiotowych robót dodatkowych nastąpiło poprzez dokonanie zmiany umowy nr 216/2016/ZDW w oparciu o ustawową przesłankę dopuszczalnej zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego statuowaną art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (PZP), jako że spełnione są wszystkie przesłanki (warunki) dokonania zmiany umowy określone w ramach przywołanego przepisu, tj.:
a) zmiana dotyczy realizacji dodatkowych robót,
b) roboty te nie są objęte zamówieniem podstawowym stanowiącym przedmiot umowy nr 216/2016/ZDW,
c) roboty te zostany udzielone dotychczasowemu Wykonawcy, tj. Wykonawcy zamówienia podstawowego - Firmie Handlowo Usługowej WANTA Piotr Zębol
d) wykonanie robót stało się niezbędne z uwagi na zaistnienie już w trakcie realizacji zamówienia podstawowego nowych okoliczności powodujących konieczność z punktu widzenia technicznego odpowiedniego zabezpieczenia inwestycji i terenów przyległych poprzez wykonanie dodatkowego odwodnienia,
e) zmiana Wykonawcy w zakresie realizacji robót dodatkowych nie mogła zostać dokonana z powodów technicznych (roboty dodatkowe będą realizowane na terenie budowy chodnika prawostronnego stanowiącego przedmiot zamówienia podstawowego i są ściśle związane z jego wykonaniem, toteż nie jest możliwe ich równoległe wykonywanie przez dwóch różnych Wykonawców), jak również ekonomicznych - zmiana Wykonawcy spowodowałaby znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego (Wykonawca zamówienia podstawowego na miejscu posiada już zorganizowane zaplecze i wymagany sprzęt, co umożliwia istotną optymalizację kosztów wykonania zamówienia dodatkowego), a także stanowiłaby istotną niedogodność poprzez konieczność czasowego wstrzymania realizacji zamówienia podstawowego na okres konieczny do wyłonienia nowego Wykonawcy i wykonania robót dodatkowych, jak również powstanie problemów z określeniem i egzekwowaniem praw z gwarancji i rękojmi za roboty wykonane w tym samym miejscu przez dwóch różnych Wykonawców,
f) wartość przedmiotowej zmiany (61.767,70 zł) nie przekracza 50% umownej wartości zamówienia (tj. kwoty 1.061.224,48 zł).
Zmiana ta nie spowodowała jakiejkolwiek zmiany warunków realizacji zamówienia podstawowego objętego umową nr 216/2016/ZDW.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa systemu do bezprzewodowej rejestracji sygnału elektrofizjologicznego wraz z jego montażem i instalacją do Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk - 2
- Dostawa modułu do potencjostatu/galwanostatu Autolab typu PGSTAT204 nr ser. AUT522321- DE-dzp.272-198/24
- 148.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Usługa okresowych przeglądów technicznych aparatury, sprzętu medycznego i laboratoryjnego
- Dostawa surowców dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych: Fryta zielona miedziowa w ilości do 6T
- Dobudowa oświetlenia przy ul. Rybnej w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Budowa i przebudowa ul. Spacerowej oraz przebudowa ul. Wypoczynkowej w Wilkowicach w formule zaprojektuj-wybuduj
- Modernizacja skweru przy ul. Akacjowej w Tomaszowie Mazowieckim.
- Modernizacja nawierzchni chodnika drogi gminnej Nr 106255B ul. Lipowa w Choroszczy położnej na działce 1533/1 - obręb 0031 Choroszcz, j. ew. gm. Choroszcz. - na odcinku 410,00 mb
- Modernizacja drogi 2765W
- Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej im. Danuty Siedzikówny "Inki" w Starych Drzewcach.
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.